دانلود سریال خاندان اژدها House of Dragon 2022 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی

کارگردان George R.R. Martin, Ryan J. Condal
بازیگران Emma D'Arcy, Olivia Cooke, Paddy Considine
امتیاز 9

خلاصه داستان

داستان خانه تارگرین 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت رخ می دهد. شاه ویسریس اول (103-129). مرگ او در سال 129 باعث اختلافات کشمکش های بزرگی بر سر انتخاب جانشینش میان فرزند بزرگترش راینیرا و اولین پسرش ایگون شد. اژدهای ویسریس (بالریون) نقش مهمی داشت: اژدهایی که شاه ایگون اول هنگام فتح وستروس بر آن سوار بود. این اژدها در والری متولد شده بود، دارای پوستی سیاه، بال هایی سیاه و حتی آتش سیاه بود. آتشش آنچنان داغ بود که برج های سنگی هارنهال (در سریال بازی تاج و تخت خرابه های این برج ها را دیدیم) را ذوب کرد.

لینک های دانلود

قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

House of Dragon

 مجموعه‌ خاندان اژدها، پس از چند سال انتظار، بلاخره در 22 آگوست سال 2022، از شبکه‌ی HBO، پخش شد و توانست نظرات قابل قبول و سریالی جذاب برای طرفداران مشتاق این سریال ترتیب بدهد.با موفقیت بزرگ سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت، شبکه اچ بی او این مجموعه را به یک فرانچایز تبدیل کرد. اولین اسپین آف این مجموعه یعنی سریال  house of dragon از همان قسمت های آغازین سر و صدای زیادی به پا کرد و پرده از داستانی بی نظیر برداشت. ناگفته نماند که مجموعه بازیگران عالی این اثر، یکی از نقاط قوت آن میباشد.که توانست مانند بازی تاج و تخت طرفداران زیادی جذب کند می توانید با دانلود سریال خاندان اژدها  به تماشای این سریال زیبا بنشینید. فصل اول سریال خاندان اژدها، در 10 قسمت دنبال می‌شود و به احتمال خیلی زیاد، فصل دوم و یا حتی فصل‌های بیشتری نیز خواهد داشت. با دانلود house of dragon بدون سانسور ازدیدن این شاهکار دنیای سینما لذت ببرید.

داستان این مجموعه که 300 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت جریان دارد، داستان دوره ای متشنج را روایت می کند که برادر در مقابل برادر، واژدها درمقابل اژدها قرار دارد؛ و البته که هدف از این جنگ ها مانند داستان سریال گیم اف ترونز نشستن بر تخت آهنین است. با دانلود سریال خاندان اژدها دوبله فارسی با ما همراه باشید.

جدال بر سر موضوع اولویت فرزندان بزرگتر، باعث شروع جنگ داخلی تارگریان ها شد؛ که می توانید دانلود فیلم خاندان اژدها بدون سانسور را تماشا کنید و در ادامه خواهید دید سیستمی که فرزندان بزرگتر و معمولا اولین پسر را وارث حقیقی قرار می داد. اولین فرزند یک لرد، قصر و زمین های پدرش را به ارث می برد، بدون هیچ گونه توجهی به توانایی های سایر فرزندان. تارگریان ها نیز از این اولویت پیروی می کردند؛ با این حال استثناء هایی نیز وجود داشت.این عرف ناعادلانه، سرچشمه جنگ ها و درگیری های بزرگی شد که احتمالا بزرگترین نبرد های سریال خاندان اژدها نیز بر سر همین موضوع خواهد بود.از فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود سریال خارجی است که می تواند اوقات خوشی برای شما به ارمغان بیاورد.

معرفی شخصیت های خاندان اژدها  

شاه ویسریس اول (103-129). مرگ او در سال 129 باعث اختلافات کشمکش های بزرگی بر سر انتخاب جانشینش میان فرزند بزرگترش راینیرا و اولین پسرش ایگون شد. اژدهای ویسریس (بالریون) نقش مهمی داشت: اژدهایی که شاه ایگون اول هنگام فتح وستروس بر آن سوار بود. این اژدها در والری متولد شده بود، دارای پوستی سیاه، بال هایی سیاه و حتی آتش سیاه بود. آتشش آنچنان داغ بود که برج های سنگی هارنهال (در سریال بازی تاج و تخت خرابه های این برج ها را دیدیم) را ذوب کرد. عمر بالریون در سن 200 سالگی و در سال 94 به پایان رسید؛ یعنی هنگامی که کمتر از یک سال از سوار شدن شاهزاده ویسریس بر آن می گذشت و شاهزاده را هنگامی ترک کرد که هنوز بسیار جوان بود؛ بنابراین بعید به نظر می رسد که شاهد حضور بالریون در سریال خاندان اژدها باشیم، مگر اینکه نویسندگان داستان آنرا تغییر دهند.

آلیسنت هایتاور. دومین همسر شاه ویسریس اول که پیروانش را با نام «سبز ها» میخوانند. این نام هنگامی به آنها اطلاق شد که آلیسنت در یک مسابقه بزرگ در حالی که راینیرا همان لباس مشکی و قرمز همیشگی تارگریان ها را پوشیده بود، شنل سبز رنگی را به تن داشت.

دیمون تارگریان. برادر شاه ویسریس اول. دیمون جنگجویی بی همتا، دیوانه، بدخو و خطرناک بود. شایعاتی وجود دارد که دیمون با برادرزاده اش راینیرا رابطه داشته است و بنابراین ویسریس وی را تبعید کرد. سال ها بعد او با راینیرا ازدواج کرد و پس از مرگ ویسریس، او را ملکه کرد که این اقدام جنگ بزرگی را که رقص اژدهایان نام داشت آغاز کرد. اژدهای دیمون یک کاراکس نسبتا کوچک، اما ترسناک بود که با نام اژدهای خونی (The Blood Wyrm) شناخته میشد.

راینیرا. دختر ویسریس اول و همسر اولش ایما آرین بود. مادرش در حین دومین زایمانش به همراه فرزندش از دنیا رفت. راینیرا بسیار زیبا بود و نزد مردم نیز محبوبیت زیادی داشت و در جوانی به او لقب جواهر قلمرو را داده بودند. با افزایش سنش لجباز و خودسر شد و به رقابت با مادرخوانده جاه طلبش آلیسنت پرداخت. پیروان او را به دلیل شنل سیاهی که در پنجمین سالگرد پادشاه و ملکه پوشیده بود، «سیاهان» می خواندند. اژدهای او یک سیراکس جوان و زرد پوست بود.

سر لینور والریون. به اکراه با پسر عمویش راینیرا ازدواج کرد. اژدها: دود دریا راینیس تارگریان و لرد کورلیس والریون. والدین لینور والریون. او را با نام ملکه ناکام می شناسند؛ چراکه عمویش را به جایش به تخت نشاندند. کورلیس را به دلیل دلاوری هایش در دریا با نام مار دریا ها میخواندند.

هاروین استرانگ (استخوان شکن). فرزند لرد لیونل استرانگ و وارث هارنهال. هنگامی که راینیرا با لینور ازدواج کرده بود، به راینیرا علاقه داشت.

سر کریستون کول. عضو گارد پادشاهی. او در جنگ داخلی به راینیرا خیانت کرد و به جناح آلیسنت هایتاور پیوست.

شاهزاده جکریس، لوسریس لوک، و جافری جاف والریون. فرزندان راینیرا و لینور، شایعه بود که پدر آنها استرانگ است، چراکه مانند او مو های تیره داشتند، در حالی که لینور و راینیرا هر دو مو های روشن طلایی-نقره ای تارگریان ها را داشتند. اژدها های این سه نفر به ترتیب ورمکس، آراکس و تایراکس بودند.

شاه ایگون دوم (129-131). پسر ویسریس اول و آلیسنت. با خواهر خودش ازدواج کرد. اژدها: سانفایر طلایی.

هلاینا. همسر و خواهر ایگون دوم، سه فرزند از ایگون داشت. اژدها: دریمفایر.

دوقلو های جیهاریا و جیهاریس و برادر جوانترشان مایلور. فرزندان ایگون دوم و هلاینا.

بلاد و چیس. مزدور هایی که جیهاریس را در جلوی چشمان مادرش به قتل رساندند که باعث دیوانگی او شد.

میساریا.متحد مورد اعتماد دیمون که حتی توسط او حامله نیز شد، اما در حین فرار از دست ویسریس اول فرزندش را از دست داد.

ایگون سوم (135-157). فرزند دیمون و راینیرا تارگریان، او پس از عمویش ایگون دوم به پادشاهی رسید، در سن پایینی با دختر عمویش جیهاریا ازدواج کرد که در سن پایینی فوت کرد. در زمان پادشاهی او جنگ معروف به رقص اژدهایان به پایان رسید. او  از همسر دومش داینیرا والریون پنج فرزند داشت. او پس از ینکه در حین یک حمله دریایی با اژدهایش فرار کرد و برادرش ویسریس را جاگذاشت و گمان کرد که او را از دست داده است با افسردگی بزرگ شد. او بعد ها برادرش را پیدا کرد. اژدها: استورم کلاود

ماشروم. یک احمق در دربار ویسریس اول، ایگون دوم، راینیرا و ایگون سوم. سوابق دوران حضور او در دربار پر از فساد و رسوایی است. دراگون سیدز. نتلز، هیو و اولف که گفته میشود فرزندان حرامزاده تارگریان ها هستند. آنها مدعی اژدها بودند و برای راینیرا جنگیدند. با این حال هیو و اولف بعد ها به او خیانت کردند.

شاهزاده کورن مارتل. حاکمی که در یکی از جنگ های سه شهر آزاد بر علیه شاهزاده دیمون و لرد کورلیس از سه شهر آزاد حمایت کرد.

بازیگران سریال خاندان اژدها

انتخاب بازیگران در جولای 2020 آغاز شد و از سوی عوامل ساخت سریال اعلام شد 

پدی کانسیدین در نقش شاه ویسریس تارگریان. ویسریس توسط لرد های وستروس در مجلس بزرگ هارنهال انتخاب شد تا جانشین پادشاه پیر، یعنی جیاریس تارگریان شود. ویسریس پادشاهی خون گرم، مهربان و متواضع است که تنها به دنبال بقای میراث پدربزرگش است؛ اما همانطور که از بازی تاج و تخت یاد گرفته ایم، قرار نیست که مردان خوب لزوما پادشاهان خوبی باشند.  

اولیویا کوک در نقش آلیسنت هایتاور. او دختر آتو هایتاور، مشاور پادشاه است که زیبا ترین دختر تمام 7 قلمرو به شمار میرود. او در قصر و در دایره نزدیک ترین افراد پادشاه بزرگ شده است. آلیسنت علاوه بر زیبایی و وقار، در سیاست نیز بسیار تیزهوش است.

اما دی آرسی در نقش شاهزاده راینیرا تارگریان. اولین فرزند پادشاه. او یک تارگریان خالص و نیز یک اژدها سوار است. خیلی ها میگویند که راینیرا با استعداد های زیادی متولد شد و تنها ضعفی که داشت، زن بودنش است.

مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگریان. برادر جوان تر شاه ویسریس و وارث تخت پادشاهی. دیمون  جنگجویی بی همتا است که حامل خون اژدها است.

ریس ایفانس درنقش آتوهایتاور. مشاور پادشاه که خالصانه به پادشاه و همچنین سرزمینش خدمت میکند. از دیدگاه او، بزرگترین تهدید برای سرزمینش، برادر پادشاه، یعنی دیمون است که وارث تاج و تخت است.

ایو بست در نقش راینیس والریون. همسر لرد کورلیس والریون و یک اژدها سوار. او میتوانست ملکه شده و بر تخت آهنین بنشیند؛ اما مجلس هارنها تنها به دلیل زن بودنش، پسر عمویش ویسریس را به تخت نشاند.

سونویا میزونو در نقش میساریا. او بدون هیج چیزی به وستروس آمد. بیشتر از آنکه به یاد دارد خرید و فروش شده است. اما تسلیم نشد و تبدیل به مورد اعتماد ترین متحد دیمون تارگریان، وارث تاج و تخت شد.

استیو توسنت در نقش لرد کورلیس والریون یا مار دریا ها. لرد خاندان والریون که خونشان به قدمت تارگریان ها می رسد. مار دریا ها مشهور ترین ماجراجوی وستروس در تمام ادواراست.او خاندان خود را به کرسی قدرتمندی تبدیل کرد که حتی از لنیستر ها نیز ثروتمند تر هستند و بزرگ ترین ناوگان دریایی دنیا را دارند.

در ماه آوریل، مارتین در وبسایتش از کاراکتر دیگری رونمایی کرد:

فابین فرانکل در نقش سر کریستون کول. او هیچ ادعایی بر سر هیچ سرزمین یا عنوانی ندارد؛ بلکه تنها چیزی که برایش اهمیت دارد، افتخار و مهارتش با شمشیر و نیزه است. او یک قهرمان است که نزد خانم ها به شدت محبوب است. شاید او خودش نیز عاشق باشد، شاید گمراه کننده باشد، شاید خائن باشد، شاید قلب خیلی ها را شکسته باشد و او کسی است که پادشاهان را میسازد.با دانلود خاندان اژدها دوبله فارسی شواهد اتفاقات زیبا و جذاب این فیلم خواهید بود.

نقد و برسی فیلم خاندان اژدها

 از خاندان اژدها فصل اول رقص اژدهایان فرا رسیده است. و اکنون شاهد این اثر خارق العاده هستیم پس از وقف قسمت نهم به جناح «سبز ها»، دهمین و آخرین قسمت از اولین فصل سریال خاندان اژدها با عنوان «ملکه سیاه» تماما به جناح رنیرا اختصاص یافته است. قسمتی که وقایع ناراحت کننده‌ای برای رنیرا دارد. در همان دقایق ابتدایی خبر مرگ ویسریس را به او میدهند. سپس خبردار میشود که اگان جایگاه او را تصاحب کرده است. و همه این خبر های بد باعث میشود تا زایمان زودرس پیدا کرده و فرزندش را از دست بدهد. دانلود سریال خانه اژدها می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

سکانس زایمان او، در حالی که به تنهایی بار این درد را به دوش میکشد، بسیار ناراحت کننده است دانلود سریال خانه اژدها بدون سانسورو و تماشای آن لحظات زیبایی برای شما خلق میکند در ادامه اما دی آرسی در این سکانس هنرنمایی بی نظیری را به نمایش گذاشته است. در همین حال دیمون در حال برنامه ریزی برای جنگ قریب‌الوقوع است. از غرش سایرکس کاملا مشخص است که درد رنیرا را احساس میکند. این مسئله روش جالبی برای نشان دادن ارتباط بین اژدها و سوارکار است موضوعی که بعد ها اهمیت زیادی خواهد داشت.

درست در مراسم سوگ پسرش است که رنیرا به عنوان ملکه تاجگذاری میشود. سر اریک (از گارد پادشاهی)‌ که هفته پیش رینیس را فراری داد، همراه با تاج طلایی ویسریس از راه میرسد. دیمون تاج را روی سر رنیرا قرار میدهد و سوگ فرزندشان کم کم محو میشود. همه اطرافیان در مقابل رنیرا زانو میزنند. این سکانس را میتوان دقیقا در مقابل تاجگذاری ایگان دوم قرار داد. دانلود سریال بازی تاج و تخت وتماشای آن بدون شک می تواند بهترین تجربه برای شما باشد. با وجود تمرکز ویژه‌ای که روی جناح «سیاهان» قرار دارد، «سبز ها» به صورت کامل به حاشیه رانده نشده‌اند. آتو با پیشنهاد تسلیم برای ملاقات از راه میرسد و با دیمون – که از همیشه بیشتر به خون او تشنه است – روبرو میشود. این دیدار را قبلا نیز در قسمت های ابتدایی خاندان اژدها بدون سانسور دیده بودیم. باز هم رنیرا سوار بر سایرکس از راه میرسد؛ اما این بار تاج پادشاهی را بر سر دارد. در ابتدا شرایط پیشنهادی آتو معقول به نظر میرسد. اما با به یاد آوردن نقشه هفته پیش وی برای به قتل رساندن رنیرا و دیمون، دوباره وقاحت این کاراکتر برجسته میشود. تنش های درونی رنیرا همگامی که آتو صفحه پاره شده کتاب را به او میدهد نیز به معادلات اضافه میشود. با این که این اقدام آتو کاملا فریبکارانه است، اما آلیسنت هیچ تمایلی به آسیب زدن به رنیرا ندارد. دیمون اما مثل همیشه راه خشونت را بر میگزیند. شمشیر ها از غلاف کشیده میشوند. سایرکس غرش میکند. و باز هم این رنیرا است که اوضاع را آرام میکند. دانلود سریال house of dragon بدون سانسور یکی از بهترین سریال های تخیلی است که می توانید کنار خانواده از دیدن آن لذت ببرید.

 

رنیرا در سراسر این قسمت سعی در کنترل احساسات خود دارد. او به وظیفه‌اش در قبال تضمین امنیت قلمرو اشاره میکند. در حالی که دیمون دقیقا در مقابل رویکرد او قرار دارد. هنگامی که رنیرا در مورد پیشگویی «نغمه آتش و یخ» با او صحبت میکند، به رنیرا حمله میکند. دانلود سریال خاندان اژدها بدون سانسور باعث می شود این سکانس برای باری دیگر برای شما یادآورشود که شاهزاده سرکش میتواند حتی برای افرادی که دوستشان دارد نیز خطرناک باشد. از قرار معلوم ویسریس هیچگاه در مورد پیشگویی به دیمون چیزی نگفته است. این موضوع نشان میدهد که ویسریس هیچگاه دیمون را برای پادشاهی در نظر نداشته است. حتی پس از مرگ ویسریس نیز رابطه این دو برادر همچنان جالب است.

بالاخره رنیرا با اصرار لرد کورلیس از گور برگشته مجاب به اقدام میشود. کورلیس ایده محاصره کینگزلندینگ را مطرح میکند. به طوری که در صورت اجرایی شدن، میتواند سبز ها را وارد لاک دفاعی کند. به لطف پیروزی کورلیس در استپ استونز، حال امکان محاصره کینگزلندینگ مهیا شده است. رینیس نیز که هنگام تاجگذاری رنیرا از زانو زدن امتناع ورزید، اتحاد خود با رنیرا را علنی میکند.هنوز هم رخنه‌ای در ایده کورلیس برای محاصره سبز ها وجود دارد. سیاهان برای محاصره کینگزلندینگ نیاز به لشکر بزرگتری دارند که بتوانند در این جنگ پیروز شوند. جیسریس، پسر بزرگ رنیرا، پیشنهاد میدهد که او و برادرش نزد استارک ها و باراثیون ها بروند. رنیرا قبل از اعزام آنها مطمئن میشود که به عنوان قاصد فرستاده شده‌اند و نه جنگجو. اندازه بسیار کوچک اژدهای لوک کاملا به چشم می آید. نمایان شدن ویگاربزرگترین اژدهای زنده در میان طوفان و باران در استورمز اند بسیار ترسناک است. اما مسئله ترسناک تر حضور ایموند در استورمز اند است.با دانلود سریال خانه اژدها بدون سانسور به تماشای این فیلم حیرت انگیز بنشینید اما در ادامه

لوک در مذاکره با لرد باروس با توجه به پیشنهاد ازدواجی که به وی داده شده راه چندانی از پیش نمیبرد. این می بایست پایان ماجرا خانه اژدها می بود؛ اما ایموند بی خیال انتقام نشده است. ایموند خواهان گرفتن یکی از چشم های لوک است اما باروس مخالفت میکند و اجازه درگیری به آنها نمیدهد. اما در حین فرار، لوک متوجه میشود که ویگار ناپدید شده است و همین کافی است تا وقایع بعدی را حدس بزنید. در حالی که لوک و اراکس در آسمان هستند، ویگار همچون هیولایی ترسناک در بالای آنها ظاهر میشود. ستیز و گریز بین ویگار و اراکس سکانس نفسگیری را رقم میزند و بازی عالی الیوت گریهالت و ایوان میچل این سکانس را به اوج زیبایی رسانده است.

اوضاع خیلی سریع از کنترل خارج میشود. هم لوک و هم ایموند کنترل اژدها های خود را از دست میدهند؛اراکس به ویگار حمله میکند و در پی آن ویگار نیز دستورات ایموند را نادیده گرفته و به دنبال لوک میرود. لوک به بالای ابر ها میرسد، جایی که برای آخرین لحظه قبل از وقوع فاجعه میتواند برای لحظاتی احساس آرامش داشته باشد. اما ناگهان ویگار با دهان باز از میان ابر ها بیرون می آید و لوک و اراکس را تکه تکه می کند.

ایموند در پی اتفاقی که افتاده است کاملا به وحشت افتاده است. درست است که اژدها و سوارکار باید ارتباط عمیقی داشته باشند؛ اما همانطور که دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت عنوان کرد، اژدها یک برده نیست. طبعا ویگار در حالی که توسط اژدهایی کوچک مورد حمله قرار میگیرد به فرمان ایموند گوش نخواهد سپرد؛ مخصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که او نیز خشم ایموند را درک خواهد کرد، همانطور که سایرکس احساس رنیرا را درک کرد. اژدها یک اسباب بازی نیست و روبرو شدن با چنین قدرتی قطعا عواقب بزرگی را در پی خواهد داشت.

با رسیدن خبر این حادثه به رنیرا، از چهره او کاملا مشخص است که ملکه برای آتش باران سبز ها در فصل های آینده آماده است. و چنین اشتباه ناخواسته‌ای آتش جنگ بزرگ تارگرین ها را روشن می کند. راه های زیادی برای جلوگیری از وقوع این جنگ بزرگ وجود داشت، اما این اتفاق تراژدیک، هر در امیدی را می بندد.با دانلود سریال دوبله همراه ما باشید عزیزان.

همانطور که با دانلود خاندان اژدها و تماشای کامل آن می بینید از چهره رنیرا در سکانس پایانی مشخص است، فصل دوم قطعا به مراتب خونین تر از فصل اول خواهد بود. به لطف چندین فصل دیگری که از سریال باقی مانده است، روی آوردن رنیرا به خشونت ثطعا به سرعت شیفت دنریس به ملکه دیوانه نخواهد بود. تمامی وقایعی که در این قسمت رخ داد، رنیرا را به موقعیت فعلی سوق میدهد. جایی که ۷ قلمرو در آستانه سقوط قرار میگیرد.

کلام اخر

تا به اینجای کار «خاندان اژدها» ثابت کرده که پتانسیل قرار گرفتن در بین بهترین مجموعه های تلویزیونی رو داره. اما هنوز هم احساس فقدان چیزی احساس میشه. قسمت آغازین «بازی تاج و تخت» موفق شد داستان خیره کننده،کاراکتر های جذاب و بستری کاملا مناسب رو در کنار هم داشته باشه. اما این که اپیزود آغازین «خاندان اژدها» نتونسته به استاندارد هایی که «بازی تاج و تخت» وضع کرد برسه، غیر قابل انکاره. البته یک دلیل قانع کننده برای این عقب موندن وجود داره: این سریال قصد داره که نسبت به «بازی تاج و تخت» بیننده رو آهسته تر وارد داستان کنه. این مجموعه با دوران جوانی رنیرا و آلیسنت شروع میشه و میبینیم که این دو نفر دوستان صمیمی هم‌اند؛ قبل از اینکه به دشمن های هم تبدیل بشن. و خب گقته شد که در اواسط این فصل یک پرش زمانی خواهیم داشت و به دوران میانسالی این دو نفر خواهیم رفت.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. جمشید گفت:

    عالی

  2. Aliamiriy گفت:

    باسلام فصل دوم کی میاد ممنون

    1. AdminNiki گفت:

      دوست عزیز فیلمیرداری فصل دوم شروع شده و احتمالا اواخر 2023 پخش خواهد شد.

  3. طاها گفت:

    سلام ممنون بابت سایت خوب ولی این مسخره بازی ها چیه ، همه چیو سیاسی کردید ؟؟

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر… لطفا قسمت مورد نظر رو بگید چک شود.

  4. پر گفت:

    ما تو جمع خانوادمون میبینیم خیلی خوبه:)

    1. Aliamiriy گفت:

      باسلام فصل دوم کی میاد ممنون

  5. Thd گفت:

    درود دوستان دیدین این سریال رو به همتون پیشنهاد می کنم

  6. علی گفت:

    سریال خیلی خفنیه دمتتون گرم

  7. بی نام گفت:

    قسمتای دیمون که اصل شروع داستانه 😅

  8. مرتضی گفت:

    سلام وقت بخیر
    فصل دوم سریال کی میاد؟

  9. J.a گفت:

    سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم که برش خورده و سانسور شده است یا ن
    بعد اشتراک بخرم ممنون میشم جواب بدین

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…فایل ها بصورت رایگان هستند و نیازی به خرید اشتراک نیست.

  10. Eh گفت:

    سلام خسته نباشید تبریک میگم با آپدیت جدید سایت رو نابود کردید قبلا زیر نویس چسبیده بود اما الان خودمون باید ست کنیم روی ویدئو همچنین پخش آنلاین رایگان بود که به لطف مسخره بازی هاتون نیاز به اشتراک داره. با این روند حق شماست ریزش داشته باشید

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر.. دوست عزیز برای تماشای آنلاین نیازی به خریداشتراک ندارید و لینک های آنلاین با زیرنویس و رایگان می باشند. همچنین لینک های زبان اصلی و زیرنویس چسبیده بصورت جدا برای هر اپیزود قرار گرفته است…لطفا با دقت چک کنید.

  11. Azb گفت:

    خیلی دوست دارم ببینم فصل دو چی میشه. ممنون از سایتون.

  12. س گفت:

    سلام خسته نباشید کاش می نوشتین که بدون سانسور هست یا نه که دوستانی که بدون ساسنور وحذفیات رو میخان دانلود کنن بتونن از سایت شما استفاده کنن .

  13. امیر گفت:

    ممنون ازتون که نسخه دوبله شده در رو در سایت گذاشتید!!!!!

  14. پیام گفت:

    سلام ادمین فیلم خیلی خوبیه ممنون

  15. soheilbab گفت:

    سلام ممون ازتون خیلی سریع قسمت ها رو میزارید.

  16. Nadia گفت:

    نسخه اصلی بازبینی نشده ندارین؟

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…نسخه زبان اصلی برای هر اپیزود قرار گرفته است.

  17. میثم گفت:

    سلام ممنون از سایتتون سریال چند شنبه ها میاد؟

  18. ver گفت:

    نسخه دوبله سریال خیلی خوب بود دستتون درد نکنه

  19. سعید گفت:

    نسخه ی دوبله خیلی خووووب بود صداها به شخصیتا میومد

  20. دانیال گفت:

    سلام و خسته نباشید . خیلی سریال خفنیه عالیییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *