دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو 2022 Puss in Boots The Last Wish دوبله فارسی

کارگردان Januel Mercado, Joel Crawford
بازیگران Antonio Banderas, Harvey Guillén, Salma Hayek
امتیاز 7.8

خلاصه داستان

گربه چکمه پوش متوجه می شود که اشتیاق او به ماجراجویی تاثیر خود را گذاشته است: او هشت نفر از 9 زندگی خود را سوزانده است. پوس سفری حماسی را آغاز می کند تا آخرین آرزوی افسانه ای را بیابد و زندگی نه گانه خود را بازسازی کند.

لینک های دانلود

Puss in Boots: The Last Wish

کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) که با عنوان گربه چکمه پوش ۲ (Puss in Boots 2) نیز شناخته می‌شود، انیمیشنی کمدی، خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک جوئل کرافورد و جانوئل مرکادو محصول کشور آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی DreamWorks Animation و Pacific Data Images (PDI) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو را نیز پل فیشر براساس شخصیت گربه چکمه پوش، به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌ است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون فلورنس پیو، الیویا کلمن، سلما هایک، آنتونیو باندراس، سامسون کایو، داواین جوی راندولف، ری وینستون، هاروی گیلن و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 23 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی نیز منتشر می‌شود.در ادامه با دانلود انیمیشن گربه ی چکمه پوش با ما همراه باشید.

داستان انیمیشن گربه چکمه پوش

مدتی پس از وقایع شرک برای همیشه، گربه چکمه‌ پوش «پوس» میزبان یک مهمانی در عمارتِ فرماندار «دِل مار» است که پس از آتش‌بازی در حین درگیری با مردان فرماندار، یک غول خاکی را بیدار می‌کند که به شهر حمله می‌کند. او موفق می‌شود غول را تحت سلطه خود درآورد اما مدت کوتاهی پس از آن توسط یک زنگ له می‌شود. هنگامی که پوس از خواب بیدار می‌شود، دکتر به او اطلاع می‌دهد که تنها ۱ مورد از ۹ زندگی او باقی مانده‌است و به او پیشنهاد می‌کند که فوراً بازنشسته شود. پوس این ایده را نادیده می‌گیرد، اما پس از باخت در یک دوئل و از دست‌دادن شمشیر خود به «گرگ سیاه‌پوش» مشهور به «بیگ بد ولف» در یک میخانه محلی در آن شب، به خانه «ماما لونا»، یک بانوی مسن صاحب گربه‌ها پناه می‌برد تا حیوان خانگی اهلی شود و لباس نمادین خود را به ‌طور تشریفاتی دفن می‌کند و ظاهراً از شغل قانون‌شکنی بازنشسته می‌شود.با گذشت زمان، پوسِ ریشو با پریتو، سگی خوشبین که در لباس گربه ظاهر شده‌است، ملاقات می‌کند. گفتگوی آنها زمانی قطع می‌شود که خانواده جنایتکار گلدیلاکس و سه خرس در جستجوی پوس ظاهر می‌شوند تا «قبر» او را پیدا کنند. آنها به‌طور ناخواسته وجود «ستارهٔ آرزو» را برای پوس فاش می‌کنند و نقشه‌ای که مکان آن را نشان می‌دهد همان شب به «بیگ جک هورنر» تحویل داده می‌شود. پوس که آن را فرصتی برای بازگرداندن زندگی‌های از دست رفته‌اش می‌داند، به نانوایی جک می‌رود تا نقشه را بدزدد و به‌طور غیرمنتظره‌ای با «کیتی سافت‌پاز» که از او به خاطر ترک روز عروسی‌شان کینه‌ای دارد، دوباره متحد می‌شود. پوس و کیتی همراه با پریتو که او را به نانوایی دنبال کرده بود با نقشه فرار می‌کنند. با فرار این سه نفر، پوس نگاهی اجمالی به گرگ کلاهدار دارد که در حال تماشای او بوده‌است.نقشه این سه نفر را به «جنگل تاریک» هدایت می‌کند، که بسته به صاحب نقشه به مناظر مختلفی تبدیل می‌شود: پوس و کیتی دو محیط جهنمی مشابه را دریافت می‌کنند در حالی که پریتو جنگلی آرام و رنگارنگ را دریافت می‌کند. کیتی ریش‌های پوس را می‌تراشد و همچنین از شر چوبی که به‌عنوان شمشیر جایگزینش استفاده می‌کرد خلاص می‌شود و در این فرایند خودش را اسیر جک می‌بیند. کمی بعد گلدیلاکس و گروهش مداخله می‌کنند و نبرد آغاز می‌شود. در میان هیاهو، پوس دوباره گرگ کلاهدار را می‌بیند و از ترس فرار می‌کند و حواس کیتی را پرت می‌کند و گلدیلاکس را قادر می‌سازد تا نقشه را بدست آورد.وقتی پریتو او را آرام می‌کند، پوس فاش می کند که…بدون تردید انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن باشد.

برسی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

انیمیشن گربه چکمه پوش نسبت به انیمیشن قبلی، بهتر است و عمق بیشتری دارد این انیمیشن اگرچه صحنه‌های ترسناک و خشونت‌آمیز زیادی دارد اما سرشار از مفاهیم اخلاقی است. انیمیشن «گربه چکمه‌ پوش ۲» نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی بلکه یکی از بهترین آثار استودیو دریم‌ ورکس به شمار می‌رود. . انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) اجازه درخشش به شخصیت اصلی خودش را می‌دهد.همین امر موجب محبوبیت این انیمیشن شده است. انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو طنز زیادی دارد و همین نیز باعث شده تا این اثر بسیار خنده‌دار باشد. از سوی دیگر، سبک انیمیشن‌سازی آن نیز تماشایی است. سازندگان از ثانیه به ثانیه تصاویری که ارائه کردند استفاده کردند و بسیاری از شوخی‌ها و کمدی‌های خود را به طور مستتر و پنهان، در پس زمینه سکانس‌ها عرضه می‌کنند. آنتونیو باندراس بار دیگر در نقش صداپیشه گربه چکمه پوش ظاهر شده و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.در ادامه با دانلود انیمیشن فینیک با ما همراه باشید.

صدا پیشگان گربه چکمه پوش

آنتونیو باندراس در نقش پوس / گربه چکمه‌پوش، یک گربهٔ فراری از قانون و قهرمان سن ریکاردو،

سلما هایک در نقش کیتی سافت‌پاوز، یک گربه تاکسیدو خیابانی باهوش که همتای زن پوس است و به وی علاقه دارد و در نهایت با او ازدواج می‌کند.

هاروی گیلن در نقش پررو، یک سگ تراپی.

فلورنس پیو در نقش گلدیلاکس، رهبر خانواده جنایتکار «سه خرس» که قصد دارد «ستاره آرزوها» را بدست آورد تا از آن برای بازیابی خانواده بیولوژیکی خود استفاده کند.

الیویا کلمن در نقش خرس مادر

ری وینستون در نقش خرس پدر

جان مولانی در نقش «بیگ» جک هورنر، یک شیرینی‌پز ترسناک و ارباب جنایت که قصد دارد به «ستاره آرزوها» برسد. او از زمانی که شهرت افسانه‌ای خود را از دست داده‌است، آیتم‌ها، موجودات و افراد جادویی مختلفی در دست دارد.

واگنر مورا در نقش بیگ بد ولف / مرگ، تجسم فیزیکی که به شکل یک گرگ سفید در شنل مشکی کلاهدار ظاهر می‌شود.

داواین جوی راندولف در نقش ماما لونا، یک گربهٔ ماده سالخورده که پوس را می‌پذیرد.

آنتونی مندز در نقش دکتر، که به پوس می‌گوید که در پی از دست‌دادن از هشت زندگی‌اش باید بازنشسته شود.

کوین مک کان در نقش جیرجیرک (یک پارودی از جیرجیرک سخنگو)

برناردو دی پائولا در نقش فرماندار دل مار

بتسی سودارو و آرتمیس پبدانی در نقش مارهای خواهر که نقشه را به جک هورنر تحویل می‌دهند.در ادامه با دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

کنراد ورنن در نقش جینجی

کودی کامرن در نقش پینوکیو

سامسون کایو در نقش بچه خرس

علاوه بر آن شرک و خر در یک فلش‌ بک کوتاه بدون صدا، و همچنین ایملدا از اولین فیلم گربه چکمه‌ پوش ظاهر می‌شوند.

کلام آخر

انیمیشن گربه چکمه پوش یکی از بهترین آثار انیمیشن سازی است که پس از اکران توانست بسیار خوش بدرخشد این انیمیشن علاوه بر قشر کودکان و نوجوانان بینندگان بزرگسال نیز به خود جلب کرده است اگر شما نیز به دنبال یک انیمیشن زیبا هستید پیشنهاد می کنم حتما انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود انیمیشن سلام البرتو است با تماشای این انیمیشن اوقات خوشی را سپری کنید.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *