دانلود فیلم های بهترین دنباله های ابرقهرمانی تمام دوران

دانلود فیلم تیغه 2 Blade II 2002 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 7

دانلود فیلم تیغه 2 Blade II 2002 زیرنویس فارسی چسبیده

آوردن کارگردان گیلرمو دل تورو برای Blade II شاهکار این فرنچایز بود و فیلم خون آشام کوچکی را خلق کرد که می توانست. یک تهدید جدید در Reapers به ​​وجود آمده است، یک نسخه بزرگتر و حیوانی تر از یک خون آشام، به این معنی که بلید باید با دشمنان خود متحد شود تا به تعداد نیرو پیدا کند. با وسعتی که بزرگتر و بهتر از نسخه اصلی به نظر می رسد و برندی از فانتزی که منحصر به فرد دل تورو است، تماشای فیلم شبیه دینامیت است.

دانلود فیلم تیغه 2
دانلود فیلم مردان ایکس: کلاس اول X-Men: First Class 2011 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 6

دانلود فیلم مردان ایکس: کلاس اول X-Men: First Class 2011 زیرنویس فارسی چسبیده

قبل از اینکه چارلز خاویر و اریک لنشر نام های پروفسور ایکس و مگنیتو را به خود بگیرند، دو مرد جوان بودند که برای اولین بار قدرت های خود را کشف کردند. قبل از اینکه آنها دشمنان اصلی باشند، آنها نزدیکترین دوستان بودند و با جهش یافته های دیگر (بعضی آشنا و برخی جدید) با هم کار می کردند تا بزرگ ترین تهدیدی را که جهان تاکنون شناخته است متوقف کنند. در این روند، شکافی بین آنها ایجاد شد که جنگ ابدی بین برادری مگنیتو و X-MEN پروفسور ایکس را آغاز کرد.

دانلود فیلم مردان ایکس - کلاس اول
دانلود فیلم لوگان Logan 2017 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 5

دانلود فیلم لوگان Logan 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

در سال 2029، جمعیت جهش یافته به دلیل گیاهان اصلاح شده ژنتیکی که برای کاهش قدرت جهش‌یافته طراحی شده‌اند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و مردان ایکس منحل شده‌اند. لوگان که قدرتش برای خوددرمانی رو به کاهش است، خود را تسلیم الکل کرده است و اکنون به عنوان یک راننده امرار معاش می کند. او از پروفسور X پیر بیمار که او را پنهان می کند مراقبت می کند. یک روز، یک زن غریبه از لوگان می خواهد تا دختری به نام لورا را به مرز کانادا برساند. در ابتدا او قبول نمی کند، اما پروفسور مدت زیادی است که منتظر حضور او بوده است. لورا از قدرت مبارزه فوق العاده ای برخوردار است و از بسیاری جهات شبیه ولورین است. او توسط چهره های شوم کار برای یک شرکت قدرتمند تعقیب می شود. این به این دلیل است که آنها او را با DNA لوگان ساخته اند. یک لوگان فرسوده مجبور می شود از خود بپرسد که آیا می تواند یا حتی می خواهد از قدرت های باقی مانده خود به خوبی استفاده کند. به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک، دورانی که در آن توانستند جهان را با چنگال های تیغ تیغ و قدرت های تله پاتی به پایان برسانند، به پایان رسیده است. فیلم ابرقهرمانی Logan که به آخرین ماموریت وولورین و آخرین هنرنمایی هیو جکمن در این نقش می‌پردازد، در یک کلام یک خداحافظی باشکوه با این کاراکتر است. «لوگان» به عنوان یک اکشنِ پسا-آخرالزمانی غم‌انگیز و طاقت‌فرسا آغاز می‌شود و به سوی پایانی حرکت می‌کند که اگرچه می‌دانیم قرار است احساسات‌مان را نابود کند، اما کماکان هیچ دفاعی در مقابلش نداریم و تسلیم می‌شویم. «لوگان» فقط یک فیلم کامیک‌بوکی/ابرقهرمانی بی‌نظیر نیست، بلکه یک سینمای عالی هم است. «لوگان» در فضای خسته‌ و بی‌خلاقیت و تکراری فیلم‌های ابرقهرمانی نشان می‌دهد که یک فیلم واقعی در این ژانر باید چه شکلی باشد و انتظارات‌مان را از محصولات آینده‌ی این حوزه حسابی بالا می‌برد. خداحافظی با قهرمانانی که دوستشان داریم سخت است. هیو جکمن نقش ولورین را به صورت طوفانی بازی کرده و شخصیت را به راحتی زنده کرده است. لوگان داستان ولورین جکمن را به پایان می رساند و این داستان احساسی بود. دستمال کاغذی خود را بگیرید زیرا Logan یک سواری وحشیانه با سکانس های اکشن ابرقهرمانی معمولی شما و همچنین لحظات احساسی آرام است که این فیلم را به یکی از کامل ترین فیلم های ابرقهرمانی مدرن تبدیل می کند.

دانلود فیلم لوگان
دانلود فیلم مرد عنکبوتی 2 Spider Man 2 2004 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 4

دانلود فیلم مرد عنکبوتی 2 Spider Man 2 2004 زیرنویس فارسی چسبیده

این واقعیت که Tobey Maquire اخیراً در جدیدترین تکرار مرد عنکبوتی دوباره ظاهر شد، گواهی بر این است که چقدر عشق به این فیلم ابرقهرمانی خاص وجود دارد. Spider-Man 2 با گسترش فیلم اول بسیار مطمئن، Doc Ock را با استعداد معمولی Sam Raimi معرفی می کند.با خارج شدن از داستان اصلی، عنصر انسانی به معنای واقعی کلمه برای همه شخصیت های اینجا می درخشد، با پیتر، مری جین، و هری که تا این مرحله به زندگی خود ادامه داده اند. مگوایر کاملاً عدم قطعیت در هویت خود را (در بین درگیری با مردی دیوانه با شاخک های فلزی) میخکوب می کند.

دانلود فیلم مرد عنکبوتی 2
دانلود فیلم انتقامجویان: جنگ ابدیت Avengers Infinity War 2018 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 3

دانلود فیلم انتقامجویان: جنگ ابدیت Avengers Infinity War 2018 زیرنویس فارسی چسبیده

طرح بزرگ مارول، مجموعه ای از داستان ها در چندین فیلم و سیاره، و با صدها شخصیت درگیر، به عنوان رویداد دهه از نظر سینما به بازار عرضه شد. و پسر اوه پسر، Avengers: Infinity War ارزش انتظار را داشت. طرفداران فوق‌العاده می‌توانستند با دهان باز تماشا کنند، زیرا تلاش تقریباً شبیه تکلیف‌شان در دنبال کردن همه فیلم‌هایی که قبلاً مرتبط بودند، سرانجام نتیجه داد زیرا بد بزرگ، تانوس (جاش برولین در موکاپ)، سؤالات بزرگ نسل‌کشی پرسید و تمام بشریت را تهدید کرد.

دانلود فیلم انتقامجویان: جنگ ابدیت
دانلود فیلم بتمن – شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 2

دانلود فیلم بتمن – شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008 زیرنویس فارسی چسبیده

کریستوفر نولان با ارائه دیدگاهی واقعی‌تر و سخت‌تر از فیلم ابرقهرمانی و اسطوره‌شناسی بتمن، مدت‌ها قبل از مد روز، این برداشت نمادین را از صلیبی پوشیده ارائه کرد. شوالیه تاریکی پس از اینکه ثابت کرد بتمن برگشته است و طرفداران در اینجا با او در Batman Begins قبلی حضور داشتند، به هر نحوی که می‌توانست پیشقدم شد، زیرا بتمن را با اجرای اخروی هیث لجر در طول اعصار، بزرگترین رقیب خود کرد.شوالیه تاریکی واقعاً رویدادی بود که تعداد کمی از فیلم‌ها (ابر قهرمان یا غیره) از آن پیشی گرفته‌اند. بازی جوکر هیث لجر پس از مرگ برنده اسکار خواهد شد و برای برخی، نولان از آن زمان تا به حال خود را بهتر نکرده است.

دانلود فیلم بتمن - شوالیه تاریکی
دانلود فیلم پسرجهنمی ۲ ارتش طلایی Hellboy II: The Golden Army 2008 با دوبله فارسی رتبه 1

دانلود فیلم پسرجهنمی ۲ ارتش طلایی Hellboy II: The Golden Army 2008 با دوبله فارسی

گیرمو دل تورو، پسر جهنمی II: ارتش طلایی، دومین سهم خود را در این فهرست انجام داد. بدون نیاز به تثبیت شخصیت‌ها، قدرت‌ها و ویژگی‌های عجیب و غریب در میان دنیایی از موجودات فانتزی پر سر و صدا به نمایش در می‌آیند که باعث می‌شود این صحنه شبیه به یک صحنه طولانی Cantina باشد.توجه تخیلی به جزئیات، جلوه‌ها و لباس‌های عملی (خوشبختانه) را بررسی کنید، زیرا قرمز بزرگ با جن در حال رقابت برای کنترل نوع بشر می‌جنگد. پس از ریبوت ضعیف Hellboy در سال 2019، نسخه دیگری از داگ تیلور Crank به تازگی معرفی شده است.

دانلود فیلم پسرجهنمی ۲ ارتش طلایی