Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
بایگانی‌های بهترین فیلم ها درباره بحران هویت - نیکی دیلی

دانلود فیلم های بهترین فیلم ها درباره بحران هویت

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی Fight Club 1999 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 7

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی Fight Club 1999 زیرنویس فارسی چسبیده

باشگاه مبارزه پسامدرن و ضد تثبیت شخصیت را به عنوان یک برزخ اجتناب ناپذیر در نظر می گیرد. راوی با بازی ادوارد نورتون از زندگی راحت و امنیت شغلی خود ناراضی می شود. او با تایلر دوردن فروشنده صابون با بازی برد پیت ملاقات می کند که به او راه های ضد مصرف گرایی و چگونگی براندازی جامعه و نژاد موش هایش را می آموزد. راوی می‌آموزد که افکار ناخودآگاه او آشکار شده و او را به دلیل نیاز به اختراع مجدد به تایلر دوردن تبدیل کرده است.

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی
دانلود فیلم دشمن 2013 Enemy با دوبله فارسی رتبه 6

دانلود فیلم دشمن 2013 Enemy با دوبله فارسی

آدام بل یک استاد کالج تاریخ منطقه تورنتو است. او مرد نسبتاً غمگینی است، عمدتاً به این دلیل که در یک روال گیر افتاده است، که شامل رابطه با دوست دختر زنده اش، مری است. او در حین تماشای یک فیلم اجاره ای، بازیگری را در قسمتی شبیه به او می بیند. او برای یافتن این دوتایی خود دچار وسواس می شود. او متوجه می شود که نام هنری این بازیگر دانیل سنت کلر است که نام قانونی او آنتونی کلر است. کلر یک هنرپیشه اهل تورنتو است که تنها چند تیتراژ روی پرده دارد و با زنی به نام هلن که در حال حاضر چند ماهه باردار است ازدواج کرده است. سپس آدام در ملاقات با کلر وسواس پیدا می کند، که با اولین مشاهده متوجه می شود که دقیقاً شبیه به هم هستند، از موهای صورت گرفته تا زخمی که هر کدام دارند، اما کلر که ظاهراً از آدام "در کنار هم" تر است. زندگی آنها در هم تنیده می شود زیرا خود کلر در نهایت به آدام وسواس می رسد، اما به روشی کمی متفاوت. جیک جیلنهال در فیلم Enemy نقش استاد دانشگاه آدام بل را بازی می کند. زمانی که تصمیم می گیرد به دنبال بازیگری به نام آنتونی کلر که شبیه خودش است، زندگی پر از هیاهوی او زیر و رو می شود. آدام با خانه آنتونی تماس می گیرد، اما در عوض به همسر باردارش می رسد و باعث سردرگمی می شود. آنتونی و آدام همدیگر را ملاقات می کنند، دومی از اینکه چقدر شبیه به هم هستند اما چقدر متفاوت عمل می کنند شوکه می شود. هر دو مرد توسط شریک زندگی خود مشکوک به خیانت هستند، اما متوجه می شوند که آنها همان مرد هستند و زندگی دوگانه ای دارند.

دانلود فیلم دشمن
دانلود فیلم هویت بورن The Bourne Identity 2002 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 5

دانلود فیلم هویت بورن The Bourne Identity 2002 زیرنویس فارسی چسبیده

هنگامی که جسدی در دریا هنوز زنده است پیدا می شود، به نظر می رسد مرد مرموز (دیمون) همه چیز را در زندگی فراموش کرده است، از جمله اینکه چه کسی بوده است. در نهایت او شروع به یادآوری جزئیات کوچکتر در زندگی می کند و به زودی متوجه می شود که نامش جیسون بورن است. چیزی که او دوست ندارد اسلحه و پاسپورت های جعلی متعلق به او است. اکنون بورن و دوست جدیدش، ماری هلنا کروتز (پوتنته) در جستجوی هویت جدید خود از کشوری به کشور دیگر سفر می کنند. اما یک نفر از دیدن زنده او خوشحال نمی شود و دیوانه وار سعی می کند او را ردیابی کند. مت دیمون در نقش جیسون بورن از خواب بیدار می شود و نمی داند که در «هویت بورن» کیست. او توسط یک ماهیگیر در دریای مدیترانه پیدا می شود که گلوله ها و یک پروژکتور لیزری را از بدنش خارج می کند. لیزر یک مکان بانک و یک شماره صندوق امانات را نشان می دهد که بورن در مورد آن تحقیق می کند. حضور او توسط یک بخش مخفی CIA عملیات Treadstone حذف می شود و او را مجبور می کند تا با گذشته نامعلوم خود برخورد کند و از آن پیشی بگیرد. احساس پیاده‌روی در بازی‌ای که قوانین آن را نمی‌دانید، یک موقعیت باخت و باخت است.

دانلود فیلم هویت بورن
دانلود فیلم بعد از خورشید Aftersun 2022 دوبله فارسی رتبه 4

دانلود فیلم بعد از خورشید Aftersun 2022 دوبله فارسی

نقش Calum را پل مسکال در Aftersun بازی می‌کند، پدری مجرد در تعطیلات با دخترش سوفی با بازی فرانکی کوریو. او با وجود مشکلات شغلی و مالی، دوران خود را با او جشن می گیرد. کالوم همچنین نشانه هایی از افسردگی را در میان عادت به معنویت نشان می دهد که از سوفی پنهان می کند. زمان آنها با هم تلخ است زیرا کالوم راه خود را می رود و در بزرگسالی از سوفی غایب می ماند. پس از اینکه کالوم شجاعانه خاطراتی را به دخترش می‌دهد که می‌توانست آن‌ها را گرامی بدارد، راه نامطمئنی را انتخاب می‌کند، شاید پشیمان باشد که در جوانی قبل از شروع زندگی‌اش ازدواج کرده است.

دانلود فیلم بعد از خورشید
دانلود فیلم ذهن زیبا A Beautiful Mind 2001 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 3

دانلود فیلم ذهن زیبا A Beautiful Mind 2001 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم A Beautiful Mind با بازی راسل کرو در نقش جان نش برنده جایزه نوبل اقتصاد. او در استراتژی اقتصادی نظریه بازی و همچنین کار برای ایالات متحده به پیشرفت هایی دست می یابد. دولت. او بعداً وظیفه یافتن الگوهایی را در نشریات دکه روزنامه فروشی آمریکایی به منظور شکست شوروی بر عهده گرفت. با این حال، این ریاضیدان از دوره های اسکیزوفرنی پارانوئید رنج می برد. مأموریت او هرگز واقعی نبود، همچنین افرادی که او را به خدمت گرفتند نیز چنین نبودند. نش را دیوانه می‌دانستند، سپس در بیمارستان‌های روانی تحت درمان قرار می‌گرفت و در نهایت به دانشگاه بازگشت و یاد گرفت که با بیماری روانی خود کنار بیاید و واقعیت را از داستان متمایز کند.

دانلود فیلم ذهن زیبا
دانلود فیلم یادگاری Memento 2000 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 2

دانلود فیلم یادگاری Memento 2000 زیرنویس فارسی چسبیده

گای پیرس، لئونارد شلبی در فیلم یادگاری، مردی است که پس از ضرب و شتم دو مهاجم، دچار از دست دادن حافظه کوتاه مدت شده و سپس همسرش را مورد تجاوز جنسی قرار داده و به قتل رسانده است. تنها راه او برای یادآوری این رویداد از طریق عکس ها و افرادی است که از آنها به عنوان یادآور استفاده می کند. لئونارد که مجبور است دائماً گام‌های خود را برمی‌گرداند و مکرراً با همان سرنخ‌ها مواجه می‌شود، متوجه می‌شود که مهاجم یک سال پیش کشته شده است و هرگز دو جنایتکار وجود نداشته‌اند. لئونارد که نمی تواند واقعیت دزدیده شده خود را بپذیرد و حقیقت را باور ندارد، تصمیم می گیرد به خودش دروغ بگوید تا کنترل زندگی خود را دوباره به دست بگیرد.

دانلود فیلم یادگاری
دانلود فیلم راننده تاکسی Taxi Driver 1976 دوبله فارسی رتبه 1

دانلود فیلم راننده تاکسی Taxi Driver 1976 دوبله فارسی

رابرت دنیرو تراویس بیکل، یک کهنه سرباز جنگ ویتنام است که در شیفت شب در تاکسی راننده تبدیل به راننده تاکسی شده است. بیشتر شب ها، تراویس بی خواب با مسافرانی بی شرم روبرو می شود. او با PTSD و بی خوابی خود با بازدید از سالن های سینمای بزرگسالان و نوشتن صحبت های دلپذیر خود کنار می آید. تراویس تنها در یک شهر جنایی در نیویورک زندگی می کند که سلامت جسمی و روانی او را بدتر می کند. تراویس که نیاز به تغییر دارد، تصمیمی رادیکال می گیرد، ترکیبی از زوال اخلاقی و رهایی شخصی.

دانلود فیلم راننده تاکسی