دانلود فیلم های بهترین فیلم های اکشن برای تماشا در دیزنی پلاس

دانلود فیلم جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه میزند Star Wars: The Empire Strikes Back 1980 زیرنویس فارسی رتبه 10

دانلود فیلم جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه میزند Star Wars: The Empire Strikes Back 1980 زیرنویس فارسی

لوک اسکای واکر، هان سولو، پرنسس لیا و چوباکا با حمله نیروهای امپراتوری و واکرهای AT-AT آن در سیاره یخی Hoth مواجه می شوند. در حالی که هان و لیا در هزاره شاهین فرار می کنند، لوک در جستجوی یودا به داگوبا می رود. تنها با کمک استاد جدی، زمانی که قسمت تاریک نیرو او را به دوئل نهایی با دارث ویدر دعوت می کند، لوک زنده می ماند. Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back بی عیب و نقص است. آیا واقعاً باید بیشتر بگوییم؟ این فیلم اوج چیزی است که جنگ ستارگان در مورد آن است و به حق مورد علاقه بسیاری از طرفداران در کل فرنچایز است. در این قسمت از فرنچایز نمادین، لوک، هان سولو، لیا و چوباکا در حالی که با نیروهای امپراتوری روبرو می شوند، با کهکشانی بسیار دور روبرو می شوند. همچنین این فیلم شامل قابل تشخیص ترین خط تاریخ سینما بود: «من پدرت هستم».

دانلود فیلم جنگ ستارگان ام:پراطوری ضربه میزند
دانلود فیلم جنگ ستارگان: امید تازه Star Wars: A New Hope 1978 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 9

دانلود فیلم جنگ ستارگان: امید تازه Star Wars: A New Hope 1978 زیرنویس فارسی چسبیده

نیروهای امپراتوری، تحت دستور دارث ویدر بی رحم، پرنسس لیا را در تلاش برای سرکوب شورش علیه امپراتوری کهکشانی گروگان نگه می دارند. لوک اسکای واکر و هان سولو، کاپیتان هزاره فالکون، همراه با دروید دوتایی R2-D2 و C-3PO برای نجات شاهزاده خانم زیبا، کمک به اتحاد شورشیان و بازگرداندن آزادی و عدالت به کهکشان همکاری می کنند. همه طرفداران جنگ ستارگان که می‌گویند قسمت چهارم: امیدی جدید مورد علاقه‌شان است، متوجه می‌شویم. واقعا همینقدر خوبه کل فرنچایز به عنوان یک کل یک تجربه است. یک امید جدید در سال 1977 منتشر شد. در این فیلم، دارث ویدر و نیروهای امپراتوری پرنسس لیا را گروگان گرفته اند. این فیلم همه چیزهایی را که در مورد فیلم‌های جنگ ستارگان دوست داریم و سپس برخی از آن‌ها را به تصویر می‌کشد. بنابراین، این فیلم با در نظر گرفتن سکانس های اکشن خود، یک انتخاب عالی برای یک فیلم اکشن + Disney است.

دانلود فیلم جنگ ستارگان قسمت 4 - امید تازه
دانلود فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد Star Wars: The Force Awakens 2015 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 8

دانلود فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد Star Wars: The Force Awakens 2015 زیرنویس فارسی چسبیده

30 سال پس از شکست دارث ویدر و امپراتوری، ری، یک لاشخور از سیاره جاکو، یک دروید BB-8 را پیدا می کند که محل اختفای لوک اسکای واکر را که مدت ها گم شده می داند. ری، و همچنین یک طوفان سرکش و دو قاچاقچی، به وسط نبرد بین مقاومت و لژیون های دلهره آور درجه اول پرتاب می شوند. «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» یکی از آن فیلم‌های شدیدا مورد انتظار و اتفاقا موفقی بود که هم تا دل‌تان بخواهد گیشه‌ها را به خاک و خون کشید، هم در راضی کردن طرفداران قدیمی و جذب مخاطبان جدید، عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت. اگر شما نیز از طرفداران مجموعه استار وارز باشید، این مسئله را می‌دانید که داستان این دنیا، چیزی فراتر از ۶ فیلمی است که تابه حال ساخته شده است. در طول سال‌ها، کتاب‌ها، کمیک‌ها و انیمیشن‌های بسیار زیادی بر اساس این دنیا ساخته و نوشته شده است که دنیای جنگ ستارگان را به یکی‌ از وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین دنیاهای خلق شده توسط فیلم‌سازان، نویسندگان و تصویرسازان تبدیل کرده است.

دانلود فیلم جنگ ستارگان قسمت 7 - نیرو برمیخیزد
دانلود فیلم ثور: راگنوراک Thor: Ragnarok 2017 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 7

دانلود فیلم ثور: راگنوراک Thor: Ragnarok 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

ثور قدرتمند (کریس همسورث) که در آن سوی جهان زندانی است، خود را در یک مسابقه مرگبار گلادیاتوری می بیند که او را در مقابل هالک شگفت انگیز (مارک روفالو)، متحد سابق و همکار او انتقام جو قرار می دهد. تلاش ثور برای بقا، او را در مسابقه ای با زمان سوق می دهد تا از نابود کردن جهان مادری و تمدن آسگاردی توسط هلای قدرتمند (کیت بلانشت) جلوگیری کند. دنیای سینمایی مارول، همیشه بهترین فیلم‌ها و برترین سکانس‌هایش را نه هنگام پرداختن به داستان‌هایی بی‌نقص، که در مواقعی که در آن‌ها اکشن جذاب و سی‌جی‌آی‌محور این آثار، با طنزهایی نه‌چندان پیچیده اما تاثیرگذار و خنده‌آور به طور کامل مخلوط شده، تقدیم بیننده‌ها کرده است. زمان‌هایی که در آن‌ها مخاطب مدام چیزی برای تماشا کردن و لذت بردن پیدا می‌کند و در عین خندیدین، حس مواجهه با اثری تماما مضحک و بی‌ارزش را نیز ندارد. اپیزود سوم «ثور»، در قسمت‌های فنی عالی است و به کمک موزیک‌های جذابش، غالب ثانیه‌هایش را درخشان، نشان تماشاگران خود می‌دهد.

دانلود فیلم راگنوراک
دانلود انیمیشن موانا Moana 2016 دوبله فارسی رتبه 6

دانلود انیمیشن موانا Moana 2016 دوبله فارسی

موآنا وایالیکی یک علاقه‌مند به سفر دریایی و تنها دختر یک رئیس در صف طولانی دریانوردان است. هنگامی که ماهیگیران جزیره او نمی توانند ماهی صید کنند و محصول از بین می رود، او متوجه می شود که نیمه خدای مائوئی با دزدیدن قلب الهه، ته فیتی، باعث آسیب دیدگی شده است. تنها راه برای شفای جزیره متقاعد کردن مائویی برای بازگرداندن قلب ته فیتی است، بنابراین موانا به سفری حماسی در سراسر اقیانوس آرام می رود. این فیلم بر اساس داستان هایی از اساطیر پلینزی ساخته شده است. موآنا یک داستان پرنسس دیزنی است که به گونه‌ای برجسته می‌شود که با هر داستان دیگر شاهزاده‌های دیزنی رقابت می‌کند. این فیلم داستان موانا، دختر جوانی پر از جاه طلبی و انگیزه را روایت می کند. او برای نجات مردم و جزیره اش به تنهایی به اقیانوس سفر می کند. او با همراهی مائویی بیرون می رود تا قلب ته فیتی را بازگرداند. به عنوان یک پرنسس دیزنی بدون شاهزاده، موانا یک فیلم شاهزاده خانم مدرن فوق العاده و یک انتخاب عالی برای یک فیلم اکشن در دیزنی + است.

دانلود انیمیشن موانا
دانلود فیلم لوگان Logan 2017 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 5

دانلود فیلم لوگان Logan 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

در سال 2029، جمعیت جهش یافته به دلیل گیاهان اصلاح شده ژنتیکی که برای کاهش قدرت جهش‌یافته طراحی شده‌اند، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و مردان ایکس منحل شده‌اند. لوگان که قدرتش برای خوددرمانی رو به کاهش است، خود را تسلیم الکل کرده است و اکنون به عنوان یک راننده امرار معاش می کند. او از پروفسور X پیر بیمار که او را پنهان می کند مراقبت می کند. یک روز، یک زن غریبه از لوگان می خواهد تا دختری به نام لورا را به مرز کانادا برساند. در ابتدا او قبول نمی کند، اما پروفسور مدت زیادی است که منتظر حضور او بوده است. لورا از قدرت مبارزه فوق العاده ای برخوردار است و از بسیاری جهات شبیه ولورین است. او توسط چهره های شوم کار برای یک شرکت قدرتمند تعقیب می شود. این به این دلیل است که آنها او را با DNA لوگان ساخته اند. یک لوگان فرسوده مجبور می شود از خود بپرسد که آیا می تواند یا حتی می خواهد از قدرت های باقی مانده خود به خوبی استفاده کند. به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک، دورانی که در آن توانستند جهان را با چنگال های تیغ تیغ و قدرت های تله پاتی به پایان برسانند، به پایان رسیده است. فیلم ابرقهرمانی Logan که به آخرین ماموریت وولورین و آخرین هنرنمایی هیو جکمن در این نقش می‌پردازد، در یک کلام یک خداحافظی باشکوه با این کاراکتر است. «لوگان» به عنوان یک اکشنِ پسا-آخرالزمانی غم‌انگیز و طاقت‌فرسا آغاز می‌شود و به سوی پایانی حرکت می‌کند که اگرچه می‌دانیم قرار است احساسات‌مان را نابود کند، اما کماکان هیچ دفاعی در مقابلش نداریم و تسلیم می‌شویم. «لوگان» فقط یک فیلم کامیک‌بوکی/ابرقهرمانی بی‌نظیر نیست، بلکه یک سینمای عالی هم است. «لوگان» در فضای خسته‌ و بی‌خلاقیت و تکراری فیلم‌های ابرقهرمانی نشان می‌دهد که یک فیلم واقعی در این ژانر باید چه شکلی باشد و انتظارات‌مان را از محصولات آینده‌ی این حوزه حسابی بالا می‌برد. خداحافظی با قهرمانانی که دوستشان داریم سخت است. هیو جکمن نقش ولورین را به صورت طوفانی بازی کرده و شخصیت را به راحتی زنده کرده است. لوگان داستان ولورین جکمن را به پایان می رساند و این داستان احساسی بود. دستمال کاغذی خود را بگیرید زیرا Logan یک سواری وحشیانه با سکانس های اکشن ابرقهرمانی معمولی شما و همچنین لحظات احساسی آرام است که این فیلم را به یکی از کامل ترین فیلم های ابرقهرمانی مدرن تبدیل می کند.

دانلود فیلم لوگان
دانلود فیلم پلنگ سیاه Black Panther 2018 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 4

دانلود فیلم پلنگ سیاه Black Panther 2018 زیرنویس فارسی چسبیده

پس از وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، شاهزاده تی چالا به کشور منزوی و پیشرفته آفریقایی واکاندا به خانه بازمی گردد تا به عنوان پادشاه جدید کشورش خدمت کند. با این حال، T'Challa به زودی متوجه می شود که او برای تاج و تخت از جناح های داخل کشورش به چالش کشیده می شود. وقتی دو دشمن برای نابودی واکاندا توطئه می‌کنند، قهرمان معروف به پلنگ سیاه باید با C.I.A متحد شود. مامور اورت کی راس و اعضای دورا میلاجه، نیروهای ویژه واکاندان، برای جلوگیری از کشیده شدن واکاندا به جنگ جهانی. یک افزودنی عالی به MCU. بازیگری عالی، جلوه های بصری زیبا و برخی اکشن های شدید. اولین چیزی که متوجه میشویم توجه زیاد آن به جزئیات در ساخت جهان و شخصیت های آن بود. به طور کلی، این یک فیلم سرگرم کننده و لذت بخش با اکشن، کمدی، درام است. برخی مضامین سیاسی اجتماعی پیچیده در هم آمیخته است، اما هرگز احساس سنگینی نمی کند، و من احساس می کنم که پیام کلی برای کل بشریت مثبت است. اگر این نوع فیلم برای شما مناسب نیست، به اندازه کافی منصفانه است، اما اگر به دلیل تصورات از پیش طراحی شده در مورد محتوا و پیام آن، در پی تماشای آن هستید، توصیه می کنم آن را امتحان کنید، و فکر می کنم شما شگفت زده خواهد شد.

دانلود فیلم پلنگ سیاه
دانلود انیمیشن کوکو Coco 2017 با زیرنویس فارسی رتبه 3

دانلود انیمیشن کوکو Coco 2017 با زیرنویس فارسی

علیرغم ممنوعیت گیج‌کننده خانواده‌اش از نسل‌های قبل از موسیقی، میگل رویای تبدیل شدن به یک موسیقیدان برجسته مانند بت خود، ارنستو د لا کروز را در سر دارد. میگل که ناامید از اثبات استعداد خود است، خود را در سرزمین خیره کننده و رنگارنگ مردگان پس از زنجیره ای از حوادث مرموز می یابد. در طول راه، او با فریبکار جذاب هکتور ملاقات می کند و با هم، آنها عازم سفری خارق العاده می شوند تا داستان واقعی پشت تاریخچه خانوادگی میگل را باز کنند. اگر هنوز کوکو را ندیده اید، منتظر چه چیزی هستید؟ هشدار: این یکی به برخی از دستمال کاغذی نیاز دارد. یک میگل جوان مجبور می شود عشق خود را به موسیقی به دلیل دردی که برای خانواده اش ایجاد می کند پنهان کند. با این حال، وقتی سرنوشت و کمی جادو او را به سرزمین مردگان در Día de los Muertos می فرستد، او باید یکی از بستگان را پیدا کند تا به او برکت دهد و به خانه بازگردد. کوکو عشق به خانواده و فرهنگ را می گیرد، از انسانی ترین بخش های قلب ما استفاده می کند و آن را در یک موزیکال ماجراجویی اکشن فوق العاده ادغام می کند.

دانلود انیمیشن کوکو
دانلود فیلم کاپیتان آمریکا-جنگ داخلی Captain America-Civil War 2016 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 2

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا-جنگ داخلی Captain America-Civil War 2016 زیرنویس فارسی چسبیده

از آنجایی که بسیاری از مردم از اقدامات ابرقهرمانان می ترسند، دولت تصمیم می گیرد قانون ثبت قهرمانان را تحت فشار قرار دهد، قانونی که اعمال قهرمانان را محدود می کند. این منجر به تقسیم در انتقام جویان می شود. مرد آهنی با این قانون می ایستد و ادعا می کند که اقدامات آنها باید تحت کنترل باشد در غیر این صورت شهرها به نابودی ادامه خواهند داد، اما کاپیتان آمریکا احساس می کند که نجات جهان به اندازه کافی جسارت است و آنها نمی توانند برای محافظت از جهان به دولت تکیه کنند. این به یک جنگ تمام عیار بین تیم مرد آهنی (مرد آهنی، پلنگ سیاه، ویژن، بیوه سیاه، ماشین جنگی و مرد عنکبوتی) و تیم کاپیتان آمریکا (کاپیتان آمریکا، باکی بارنز، فالکون، جادوگر اسکارلت، هاوکی، و مرد مورچه ای) در حالی که یک شرور جدید ظاهر می شود. کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) نه تنها همان‌گونه که انتظارش را داشتیم یک اکشن توقف‌ناپذیر دوست‌داشتنی و جذاب است، بلکه در برخی مواقع به درجاتی بالاتر از آن نیز می‌رسد. نقطه‌ی اوج «جنگ داخلی» و شگفت‌انگیزترین جلوه‌ی تماشایی آن را می‌توان در ساعت پایانی این فیلم و انواع و اقسام نبردهایی دید که سومین قسمت «کاپیتان آمریکا» از همان روزهای نخست با قول دوست‌داشتنی بودن آن‌ها بود که دست به تبلیغات و جذب کردن مخاطبان می‌زد. جایی که چندین و چند کاراکتر معروف و محبوب دنیای شخصیت‌های ابرقهرمانی، در نبردهایی گوناگون، هدفمند و صد البته معنی‌دار در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و در آن می‌توان یکی از جذاب‌ترین رویارویی‌های سینمای گیشه‌ای را مشاهده کرد.

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا-جنگ داخلی
دانلود فیلم نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 1

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم «نگهبانان کهکشان» در ژانر علمی-تخیّلی و اکشن داستان گروهی از افراد است که از سیاره‌های مختلف دورهم جمع می‌شوند و تلاش می‌کنند سنگ قدرت را از دست رونان بگیرند تا نتواند کهکشان را نابود کند. فیلمی بسیار سرگرم کننده و سرگرم کننده است. داستان و فیلمنامه فوق العاده است. کارگردانی جیمز گان فوق العاده است. CGI و جلوه های بصری فیلم فوق العاده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های طنز MCU است. بازی بازیگران عالی است. همه شخصیت های اصلی بسیار دوست داشتنی هستند. حتی اگر عاشق فیلم های ابرقهرمانی نباشید، قطعاً باید تماشا کنید.

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان