دانلود فیلم های بهترین کمدی های دهه 2000

دانلود فیلم در بروژ In Bruges 2008 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 6

دانلود فیلم در بروژ In Bruges 2008 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم موردانتظار مارتین مک‌دونا به کارگردانی «بانشی‌های اینیشرین» که ماه گذشته با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، میزبان دیدار دوباره زوج دوست داشتنی کالین فارل و برندان گلیسون بود. برومنس روی صفحه نمایش آنها در ابتدا در شهر زیبای قرون وسطایی بروژ شکل گرفت.اولین فیلم مک‌دونا در بروژ داستان دو قاتل به نام‌های ری (فارل) و کن (گلیسون) را دنبال می‌کند که توسط رئیس روان‌پریشان هری (رالف فاینس) به یک ماموریت ناشناخته فرستاده می‌شوند. به سرعت مشخص می‌شود که انتظار می‌رود کن ری را بکشد، کسی که به‌طور ناخواسته کودکی را پس از ضربه‌ای اشتباه به قتل رساند. در بروژ ماهرانه ایفای نقش شده است، امتیازی بسیار عالی (توسط کارتر بورول محترم)، و داستانی جذاب (و خنده دار وحشیانه) دارد.

دانلود فیلم در بروژ
دانلود فیلم خماری The Hangover 1، 2، 3 با زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 5

دانلود فیلم خماری The Hangover 1، 2، 3 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Hangover فیلمی کمدی و جذاب به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی تاد فیلیپس است. The Hangover به دلیل ژانر کمدی توانست مخاطبان زیادی به خود جذب کند این فیلم علاوه بر کمدی داستان جذابی را درپی گرفته که بیننده را با خود همراه می کند. داگ (با بازی جاستین بارتا)، دو روز مانده به برگزاری مراسم عروسی‌اش تصمیم می گیرد به‌همراه دو دوست صمیمی و برادرغیرعادی همسر آینده‌ خود، عازم سفری مجردی به لاس‌وگاس می‌شود تا از اخرین روزای های مجردی خود لذت ببرد. فیل (با بازی برادلی کوپر)، استو (با بازی اد هلمز) و آلن (با بازی زک گالیفیاناکیس) صبح روز بعد در حالی از خواب بیدار می‌شوند که ببری در حمام هتل محل اقامت‌شان جولان می‌دهد،آن ها از این اتفاق وحشت زده می شوند در ادامه می بینند که یکی از دندان‌های جلویی استو سر جایش نیست،و همچنین زمانی که در تعجب و هیجان دستو پا میزنند نوزادی چندماهه را داخل کمد پیدا می‌کنند و بد‌تر از همه‌ این‌ها، داماد غیب‌اش زده و اثری از آثارش پیدا نیست. خماری فیلمی دلچسپ ومفرح است که روان وسریع داستان خود را بازگو می‌کند.همین امر باعث می شود تا بیننده بدون اینکه کسل شود به تماشای آن بنشیند مقدمه‌چینی فیلم بر پایه عناصر کمیک شکل گرفته و به دنبال آن تمام موقعیت‌های خلق شده توسط فیلمنامه‌نویسان هم مفرح هستند. حتی دیالوگ‌های فیلم نیز کاملا طنازانه نوشته شده‌اند به گونه ای هر کلمه آن باعث خنده بیننده می شود و خط به خط آنها به بالا بردن بار کمیک فیلم کمک می‌کند. خماری یک ترکیب دوست داشتنی و یک خلاقیت نو در ژانر کمدی بود که سال 2009 همگان را خشنود نمود و توجه بیشماری از منتقدین را به خود وارد کرد در خماری افزودن رنگ‌وُبوی معمایی به کمدی، جواب داده است به‌طوری‌که فیلم، هم تماشاگر را به‌تناوب می‌خنداند و هم به‌واسطه‌ گشوده شدن راز‌ها، پیوسته شگفت‌زده‌اش می‌کند. امتیاز بزرگ خماری را که هموارکننده‌ مسیر دلچسب پیش‌گفته است بایستی رو نبودن دست‌اش برای بیننده برشمرد. خماری یک کمدی تجاری موفق و سرگرم‌کننده است که تلاش‌اش برای متفاوت بودن، به‌خوبی ثمر می‌دهد.ا

دانلود فیلم کالکشن خماری
دانلود فیلم رام جان Ram Jaane 1995 زیرنویس فارسی چسبیده رتبه 4

دانلود فیلم رام جان Ram Jaane 1995 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلمی اکشن با بازی شاهرخ خان در نقشی ضدقهرمانی، رام جان، داستان یتیمی بی نام و نشان است که بزرگ می شود تا تبدیل به یک جنایتکار اصلاح ناپذیر شود. رام جان یک داستان تلخ با تمرکز غیرعادی برای دوره زمانی خود در بالیوود است. علیرغم گنجاندن تمام استعدادهای ملودراماتیک، فیلم نه بر قهرمانی قهرمانان جنایتکارش تمرکز کرد و نه یک داستان عاشقانه، که مطمئناً در آن گنجانده شده بود. در عوض، فیلم درباره تأثیر شخصیت خان بر گروهی از یتیمان کوچکتر و رابطه او با این کودکان بود.

دانلود فیلم رام جان
دانلود فیلم شون می میرد Shaun of the Dead 2004 با دوبله فارسی رتبه 3

دانلود فیلم شون می میرد Shaun of the Dead 2004 با دوبله فارسی

«بیایید به وینچستر برویم، یک نیم لیتری بخوریم، و منتظر بمانیم تا همه این‌ها تمام شود» این جمله‌ای است که همه ما احتمالاً می‌توانیم با چشم‌اندازهای اقتصادی و سیاسی جهان که نیاز شدیدی به اصلاحات فوری دارند، ارتباط دهیم. در فیلم افتتاحیه ادگار رایت از سه گانه کورنتو که مورد تجلیل قرار گرفته است، Shaun of the Dead را برای ما آورده اند، برداشتی کمیک و غیر متعارف از زیرژانر فیلم زامبی (اگر بخواهید یک فیلم زوم-کام).با بازی سایمون پگ و نیک فراست، دو دوست صمیمی و هم خانه که خود را در میان یک آخرالزمان زامبی پرتاب می کنند. این جفت به همراه دوستان، خانواده و دوست دختر شان لیز (کیت اشفیلد) باید خود را از طریق قتل عام بعدی عبور دهند و به دنبال پناهندگی بروند.

دانلود فیلم شون می میرد
دانلود فیلم گوینده: افسانه ران برگندی 2004 Anchorman: The Legend of Ron Burgundy با دوبله فارسی رتبه 2

دانلود فیلم گوینده: افسانه ران برگندی 2004 Anchorman: The Legend of Ron Burgundy با دوبله فارسی

در دهه 1970 در سن دیگو، روزنامه‌نگاری حرفه‌ای مورد احترام بود و مردم در واقع به آنچه در تلویزیون می‌دیدند اهمیت می‌دادند. و برترین مرد مجری در شهر ران بورگوندی است. او از دویدن خود در اوج لذت می برد و در پنج سال گذشته از این کار لذت می برد. و تیم خبری او به همان اندازه او خوب است. جوک حرفه ای و بازیکن حرفه ای بیسبال، Champ Kind، ورزش ها را اداره می کند، Brick Tamland با هوش و ذکاوت کنجکاو - که چند کانال کمتر از اشتراک کابلی دارد - آب و هوا را مدیریت می کند، و مرد خانم برایان Fantana - که مجموعه عطرهای خوبش در کتاب رکوردهای گینس - گزارش های میدانی را مدیریت می کند. اما اکنون همه چیز برای همیشه تغییر می کند. ایستگاه تلویزیونی بورگوندی که برای کانال 4 کار می کند، تنوع را پذیرفته و مجری زن زیبای جدیدی به نام ورونیکا کورنینگ استون را استخدام کرده است. در حالی که ران بورگاندی و بقیه تیم خبری کانال 4 از جنگیدن با رقبا، نوشیدن مشروب و معاشقه با خانم ها لذت می برند، ورونیکا بی سر و صدا راه خود را به قله صعود می کند. و موفقیت ورونیکا رون بورگاندی را دیوانه می کند. به قدری که دخالت ورونیکا باعث می شود رون تنزل رتبه پیدا کند و در نهایت شغل خود را با کانال 6 از دست بدهد. حالا که هیچ چیز باقی نمانده است، ران باید راهی برای بازگشت به اوج پیدا کند - و این شامل داستانی در مورد یک پاندا چینی نادر است که در ایالات متحده به دنیا می آید. خاک آیا رون کسی است که داستان را در سطح ملی گزارش می‌کند؟

دانلود فیلم گوینده: افسانه ران برگندی
دانلود فیلم برادران ناتنی Step Brothers 2008 با دوبله فارسی رتبه 1

دانلود فیلم برادران ناتنی Step Brothers 2008 با دوبله فارسی

وقتی از یک طرفدار مرد غیر فیلم می‌پرسید که فیلم مورد علاقه‌شان چیست، برادران قدم اغلب، و شاید تا حدی قابل پیش‌بینی، پاسخ آن‌ها هستند. این پاسخی است که ممکن است پرهای برخی از اسنوب های سینما را به هم بزند، اما اگرچه ممکن است نمونه ای از تسلط واقعی در سینما نباشد، مطمئناً دقیقاً همان کاری را می کند که روی حلبی می گوید - باعث می شود از خنده زوزه بکشید.با بازی ویل فرل و جان سی ریلی، دو مرد 30 تا 40 ساله (که هنوز با والدین مجرد خود زندگی می کنند) زمانی که والدینشان ازدواج می کنند، برادر ناتنی می شوند. با ظرفیت فکری کودکان 10 ساله (و این سخاوتمندی است) این زوج یک عشق برادرانه پر سر و صدا پیدا می کنند که به طرز وحشتناکی سورئال و هیستریک است.

دانلود فیلم برادران ناتنی