دانلود فیلم جان ویک 4 John Wick Chapter 4 2023 دوبله فارسی

کارگردان Chad Stahelski
بازیگران George Georgiou, Keanu Reeves, Laurence Fishburne
امتیاز 8.2

خلاصه داستان

این فیلم ادامه ی داستان نسخه ی سوم مجموعه ی جان ویک را روایت می کند.

لینک های دانلود

John Wick: Chapter 4 یک فیلم اکشن نئو نوآر آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی چاد استاهلسکی و نویسندگی شی هاتن و مایکل فینچ است. این فیلم دنباله جان ویک: فصل 3 – پارابلوم (2019) و چهارمین قسمت از مجموعه جان ویک است. کیانو ریوز به عنوان شخصیت اصلی در کنار دانی ین، بیل اسکارسگارد، لارنس فیشبورن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، لانس بازی می‌کند. ردیک، رینا ساویاما، اسکات ادکینز، کلنسی براون و ایان مک شین. در این فیلم، جان ویک برای انتقام گرفتن از افراد رده بالا و کسانی که او را به خاطر مرگ رها کرده اند، می رود.

ساخت چهارمین فیلم جان ویک که به طور رسمی توسط لاینزگیت در می 2019 اعلام شد و قبل از اکران نسخه قبلی آن تایید شد. این اولین فیلم در این فرنچایز است برای کارگردانی این اثر هاتن در ماه مه 2020 استخدام شد و پس از آن فینچ در مارس 2021 . عکاسی اصلی از ژوئن تا اکتبر 2021 انجام شد و مکان های فیلمبرداری شامل فرانسه، آلمان، شهر نیویورک و ژاپن

تاریخ انتشار اولیه 21 مه 2021، به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد. John Wick: Chapter 4 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بیش از 427 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و به بالاترین فیلم پرفروش این فرنچایز و ششمین فیلم پرفروش سال 2023 تبدیل شد.

جان ویک۴ ، طولانی ترین جان ویک!

به گفته‌ی چاد استاهلسکی، کارگردان قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های جان ویک، قسمت چهارم این فیلم، طولانی‌ترین زمان را بین قسمت‌های قبلی دارد. این به این معناست که قسمت جدید جان ویک، حداقل ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه خواهد بود.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. نادر گفت:

    لینک دانلود باز نمیشه

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز…این فیلم هنوز منتشر نشده است لینک های دانلود به محض انتشار قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *