دانلود فیلم منو The Menu 2022 دوبله فارسی

کارگردان Mark Mylod
بازیگران Anya Taylor-Joy, Nicholas Hoult, Ralph Fiennes
امتیاز 7.4

خلاصه داستان

یک زوج جوان به جزیره ای دورافتاده سفر می کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند که در آن آشپز یک منوی مجلل با شگفتی های تکان دهنده آماده کرده است.

لینک های دانلود

The Menu

فیلم پر طرفدار صورت‌ غذا یا مِنو محصول کشور آمریکا در ژانر کمدی سیاه ترسناک به کارگردانی مارک مایلود است،این فیلم زیبا پس از اکران از محبوبیت بالایی برخوردار شد.صورت غذا که با نویسندگی سث ریس و ویل تریسی، بر اساس داستانی اصلی از تریسی خلق‌ شده و توسط آدام مک‌ کی، بتسی کخ و ویل فرل تهیه شده‌است. صورت‌غذا نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ نمایش داده شد و در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ توسط سرچلایت پیکچرز منتشر شد. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری بیش از ۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد، که در زمینه‌های فیلمنامه، بازی گروه بازیگران و موسیقی متن تحسین شده‌است. صورت‌غذا در هشتادمین مراسم گلدن گلوب نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد برای فاینز و بهترین بازیگر زن برای تیلورجوی شد.در ادامه با دانلود فیلم منو با ما همراه باشید. این فیلم در نخستین روز اکران ۳٫۶ میلیون دلار به دست آورد که شامل ۱ میلیون دلار از پیش نمایش‌های چهارشنبه و پنجشنبه شب بود. این فیلم برای اولین بار به ۹ میلیون دلار رسید و پس از پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد در جایگاه دوم قرار گرفت. در طول آخر هفته دوم، صورت‌غذا ۵٫۵ میلیون دلار (در مجموع ۷٫۶ میلیون دلار در بازه پنج ‌روزه شکرگزاری) به دست آورد و پنجم شد. در آخر هفته سوم، فیلم ۳٫۵ میلیون دلار فروش کرد و در گیشه هفتگی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

داستان فیلم منو

مارگو میلزهمراه با قرار ملاقاتش «تایلر»، با قایق به هاثورن سفر می‌کنند، رستورانی منحصر به فرد که متعلق به «جولیان اسلوویک»، یک سرآشپز مشهور است که در جزیره‌ای خصوصی قرار دارد. دیگر مهمانان حاضر در شام «لیلیان بلوم»، منتقد غذا و سردبیر او «تد»؛ «ریچارد» و «آن لیبراند»، یک زوج ثروتمند؛ «جورج»، یک ستاره سینما و دستیار شخصی‌اش «فلیسیتی»؛ شرکای تجاری «سورن»، «دِیو»، و «برایس»؛ و مادر الکلی سرآشپز اسلوویک هستند. «اِلسا» سرپیش خدمت رستوران، به گروه یک تور جزیره‌ای می‌دهد، که در طی آن اشاره می‌کند که مارگو مهمان تعیین‌ شده تایلر برای شب نبود.شام آغاز می‌شود و جولیان مجموعه‌ای از دوره‌ها را معرفی می‌کند و مونولوگ‌های نگران‌ کننده‌ای را در مورد هر وعده غذایی ارائه می‌دهد. با گذشت شب، رازهای مربوط به هر مهمان، از امور گرفته تا پولشویی، به آرامی فاش می‌شود. در طول دوره چهارم، یک سرآشپز جلوی مهمانان خود را می‌کشد و یکی دیگر از کارکنان هنگام تلاش برای فرار، انگشت حلقه ریچارد را قطع می‌کند. پس از دوره چهارم، سرمایه‌ گذار اصلی رستوران که همچنین رئیس سورن، دیو و برایس است در مقابل دیدگان مشتری‌ها در آب غرق می‌شود. در نقاط مختلف شب، جولیان به مهمانان اجازه می‌دهد تا فرار کنند، تا کارکنان آن‌ها را بگیرند و برگردانند.جولیان فاش می‌کند که همه مهمان‌ها به این دلیل انتخاب شده‌اند که یا به از دست‌ دادن اشتیاق او برای هنرش کمک کرده‌اند یا به این دلیل که با بهره‌برداری از کار صنعتگران و کارگرانی مانند او و تیمش امرار معاش می‌کنند. او اعلام می‌کند که همه حاضران تا آخر شب خواهند مرد. از آنجایی که حضور مارگو برنامه‌ ریزی نشده بود، جولیان به‌ طور خصوصی به او این اختیار را می‌دهد که با کارکنان یا با مهمانان بمیرد.فاش می‌شود که…بدون تردید فیلم منو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک باشد با تماشای این فیلم در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنید.

بررسی فیلم منو

این اثر سینمایی با عشق به داستان سرایی ژانر ترسناک ساخته شده است، و کارگردانی پرشور، بازیگران فوق‌العاده، و مهارت فنی جالب، چاشنی‌هایی هستند که روی مضامین مرکزی این فیلم بسیار تاثیر گذاشته اند.در این فیلم نام‌های بزرگی از جمله رالف فاینس، آنیا تیلور جوی، نیکلاس هولت و جان لگوئیزامو ایفای نقش می‌کنند. فیلم «منو» به کارگردانی مارک مایلود و نویسندگی ست ریس و ویل تریسی، داستان مارگو (آنیا تیلور جوی) و تایلر (نیکولاس هولت)، زوج جوان و به ظاهر ثروتمندی را روایت می‌کند که برای شرکت در یک مراسم غذاخوری ویژه به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند. یک رستوران مجلل و عجیب و غریب متعلق به سرآشپز معتبر جولیان اسلوویک (رالف فاینس). با این حال، چیزی که به نظر می‌رسید یک شام ساده شیک و یک شب به یاد ماندنی است، در نهایت به چیزی بسیار شوم تبدیل می‌شود. طنزی سیاه و خشونت‌ بار که در آن تعلیق، غذای اصلی است. اما فراتر از یک تعریف، منو استعاره‌ای از مبارزه طبقاتی و اتفاقاً یک طنز خوش طعم است.با دانلود فیلم خارجی به تماشای فیلم صورت غذا بنشنید این فیلم می تواند برای شما بسیار تماشایی و هیجان انگیز باشد.

معرفی بازیگران فیلم منو

ریف فاینز در نقش سرآشپز جولیان اسلوویک، آنیا تیلورجوی در نقش مارگو میلز، نیکلاس هولت در نقش تایلر، هانگ چائو در نقش اِلسا، جانت مک‌تیر در نقش لیلیان بلوم، پل آدلستین در نقش تِد، سردبیر لیلیان، جان لگویزمائو در نقش یک ستاره سینما، ایمی کاره‌رو در نقش فلیسیتی، رید برنی در نقش ریچارد، جودیت لایت در نقش ان، ربکا کون در نقش لیندا، راب یانگ در نقش برایس، آرتورو کاسترو در نقش سورن، مارک سینت سیر در نقش دِیو، پیتر گروسز در نقش سومیلیر، کریستینا بروکاتو در نقش کاترین.در ادامه با دانلود فیلم منو با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

ژانر ترسناک

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌است. در این ‌گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود،موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌ است.اولین فیلم‌های این ژانر از سال ۱۸۹۰ تولید شدند.در اولین فیلم‌های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی و ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم‌هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می‌دهند.

کلام آخر

فیلم ترسناک در عین ترسناک بودنشان بسیار جذاب و دیدنی هستند این فیلم ها می توانند نهایت لذت و هیجان را به بیننده تزریق کنند اگر شما نیز به دنبال یک فیلم ترسناک با داستان معمایی هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم منو را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم او خواهد آمد با تماشای این فیلم زیبا اوقات خوشی را سپری کنید.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *