دانلود فیلم غول Troll 2022 دوبله فارسی

کارگردان Roar Uthaug
بازیگران Ine Marie Wilmann, Kim Falck, Mads Sjøgård Pettersen
امتیاز 5.8

خلاصه داستان

در اعماق کوه دوور، چیزی غول پیکر پس از هزار سال اسارت از خواب بیدار می شود. این موجود همه چیز را در مسیر خود نابود می کند و به سرعت به اسلو نزدیک می شود.

لینک های دانلود

فیلم غول محصول سال 2022 کشور نروژ به کارگردانی رور اوثاگ و نویسندگی داستان و فیلمنامه اسپن اوکان، این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2022 در پلتفرم نتفلیکس نیز منتشر گردید که پس از انتشار با توجه به تبلیغات محیطی نتفلیکس برای این فیلم انتظار میرفت که با استقبال خوب تماشاگران و منتقدین نیز همراه باشد اما پس از عرضه این فیلم در پلتفرم نتفلیکس با استقبال خوب تماشاگرا نیز همراه نشد و نتوانست امتیازات خوبی را از هر دو جهت، تماشاگران و منتقدین نیز دریافت نماید. این فیلم در مجموع توانست به امتیاز 6.0 از 11 هزار رای ثبت شده نیز دست یابد. در این فیلم هنرپیشگانی چون این ماری ویلمان، کیم فلک، مدس سیوگارد پترسن، گارد بی ایدسولد، فریتیوف سوهیم، دنیس استورهوی، بارنه هیلده به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

صدایی که هنگام نزدیک شدن ترول از اسلو می شنوید ، صدای هشدار پرواز یا “Flyalarmen” است. بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا مردم در مورد تهدید آینده ، مانند حمله تروریستی ، نشت گاز یا زلزله ، آگاه شوند. این صدا دو بار در سال آزمایش می شود. آخرین باری که برای رئال بازی شد در سال 2011 در اسلو بود. این در واقع دقیقاً مشابه VMA سوئدی است. (پیام مهم برای عموم).

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *