دانلود فیلم ماجراجویی بلو در شهر بزرگ Blue’s Big City Adventure 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

کارگردان Matt Stawski
بازیگران Ava Augustin, Nick Balaban, Shazdeh Kapadia
امتیاز 6.4

خلاصه داستان

جاش و بلو برای تست بازیگری موزیکال بزرگ برادوی به شهر نیویورک می روند.

لینک های دانلود

جاش و بلو برای تست بازیگری موزیکال Rainbow Puppy’s Broadway به نیویورک می روند، اما وقتی جاش به طور تصادفی دفترچه یادداشت شیک دستی خود را در خانه جا گذاشت، آنها گم می شوند. این منجر به یک بازی از Blue’s Clues می شود تا مشخص شود که آزمون کجاست. در همین حال، تیکتی تاک و دوستانش به شهر نیویورک می روند تا جاش و بلو را پیدا کنند و با کمک جو و استیو به آزمون آزمایشی برسند.

فیلم لایو اکشن ماجراجویی آبی در شهر بزرگ محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی مت استاوسکی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آنجلا سی. سانتومرو و لیز مکسی که به صورت مشترکا نویسندگی فیلمنامه این لایواکشن به کارگردانی مت استاوسکی را بر عهده داشته اند. این فیلم که یک بازسازی جدید توسط نیکلودئون برای سریال و مجموعه تلیوزیونی محبوب ردپای آبی می باشد که در سال های 1996 تا 2006 پخش آن در شبکه نیکلودئون منتشر گردید و با استقبال گسترده تماشاگران نیز منتشر گردید و در بیش از 73 کشور با دوبله های مختلف نیز منتشر گردید.

در ایران نیز ردپای آبی با دوبله فارسی نیز از شبکه دوم تلویزیون ایران نیز منتشر گردید و طرفداران خاص خود را نیز داشت اما پس از انتشار این لایواکشن توسط نیکلودئون انتقاد های گسترده ای به داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی صورت گرفت. در این لایو اکشن استیو برنس بازیگر مجموعه ردپای آبی نیز در آن حضور دارد و در کنار او هنرپیشگان دیگری چون استیون پاسکول، الکس وینتر، علی استروکر، جاشوا دلا کروز، دونوان پاتون، آماندا دلا کروز به ایفای نقش پرداخته اند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *