دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp – Quantumania 2023 دوبله فارسی

کارگردان Peyton Reed
بازیگران Evangeline Lilly, Michael Douglas, Paul Rudd
امتیاز 6.5

خلاصه داستان

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

لینک های دانلود

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا یا مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) که با عنوان مرد مورچه ای ۳ (Ant-Man 3) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی پیتون رید (Peyton Reed) است که توسط سه کمپانی‌ Marvel Studios و Truenorth Productions و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جف لاونس براساس شخصیت‌های خلق شده توسط استن لی، لری لیبر و جک کربی، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون، جاناتان میجرز، بیل مری، پارک رندال، کوری استول، لئوناردو تایو، تیانی کی، کلمان اوستی، دیوید برتوچی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا اولین بار در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا براساس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌ است و شخصیت‌های اسکات لانگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ ون داین (زنبورک) در آن حضور دارند؛فیلمبرداری در اوایل فوریه سال 2021 در ترکیه آغاز شد و همچنین فیلمبرداری اضافی در اواسط ژوئن در سان فرانسیسکو انجام پذیزفت؛ مراحل تصویربرداری اصلی در پایان جولای در استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر آغاز شد و در نوامبر به پایان رسید.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 با ما همراه باشید.

داستان مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

شریک های ابر قهرمانی اسکات لانگ و هوپ ون داین برای ادامه ماجراجویی های خود در نقش مرد مورچه ای و زنبور باز می گردند.همراه با والدین هوپ،هنک پیم و جنت داین خانواده خود را در حال کاوش در قلمرو کوانتومی جایی که جانت قبلا به دام افتاده بود با موجودات عجیب و غریب جدید تعامل می کنند و وارد ماجرایی می شوند که آنها را فراتر از محدودیت هایی که فکر می کردند ممکن است،سوق می دهد،علاوه بر این مخاطب می بیبیند که دختر اسکات،کاسی کت و شلوار خود را خواهد گرفت و به او قهرمان استچر خواهد شد.و کانگ نقش اصلی را به عنوان شخصیت شرور فیلم خواهد داشت،اسکات را در نوعی توافق به دام می اندازد و سپس به قول خود عمل می کند و سعی می کند او را نابود کند.بدون تردید فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بررسی مرد مورچه ای3

مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا از راه رسید و مارول بهترین نگاه ما را به اکشن فوق العاده ای که فیلم جدید وعده داده بودارائه کرد.اسکات لانگ با نام مستعار مرد مورچه ای با کانگ فاتح ظاهر شد و در یک دوراهی جدی قرار می گیرد..مخاطب با تماشای فیلم با جلوه های بصری خیره کننده فیلم روبه رو می شود.فیلم دنباله ای بر مرد مورچه ای و زنبور محصول 2018 است.این فیلم آغاز فاز پنجم مارول است. سکانس های اکشن « مرد مورچه ای » به لطف مقیاس کوچک شده جهان بینی فیلم، به تجربه ای لذت بخش و متفاوت مبدل شده است. برخلاف دیگر ساخته های کمپانی مارول نظیر « کاپیتان آمریکا » و « مرد آهنی » یا حتی سرآمد آنها « انتقام جویان » ، « مرد مورچه ای » نیازی به نابود کردن یک شهر یا منطقه برای اتمام ماموریتش ندارد و با لوکیشن های محدودتری در فیلم مواجه هستیم که باعث شده توجه به جزئیات و پرداخت این سکانس ها از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در « مرد مورچه ای » ساختمان های بزرگ همانند اغلب آثار اَبَرقهرمانی بصورت دیوانه وار تخریب نمی شوند و نیازی به نابودی یک شهر برای نجات دنیا نیست. در « مرد مورچه ای » کنترل بیشتری بر داستان و ریخت و پاش ها وجود دارد. نتخاب پُل راد به عنوان بازیگر شخصیت مرد مورچه ای انتخاب مناسبی بوده چراکه راد کمدینی است که به خوبی می داند چطور شخصیت بامزه ای از خود بسازد که مخاطب را با خود همراه کند. مرد مورچه ای که او در این فیلم به تصویر کشیده، قابل لمس است و بامزگی هایش برخلاف دیگر قهرمانان کمپانی مارول، خیلی پوشالی نیست.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم خشم با دوبله فارسی به تماشای این فیلم زیبا بنشینید و از تماشای آن لذت ببرید.

بازیگران فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا3

پل راد در نقش اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای:

پل استیون راد ( Paul Stephen Rudd) (زاده ۶ آوریل ۱۹۶۹) هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم‌های او می‌توان به کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی و انتقام جویان:پایان بازی اشاره نمود.او در سال ٢٠٢١ به عنوان “جذاب ترین مرد زنده دنیا” از طرف مجله پیپل انتخاب شد. او در اول در فیلم‌های کمدی نقش آفرینی می‌کرد و با فیلم‌هایی همچون بی سرنخ، تابستان داغ و نمناک آمریکایی، باکره چهل ‌ساله، بهم ریخته، فراموش کردن سارا مارشال، ناهار برای احمق‌ها، رول مدلز، پلیس‌های جن-وای و دوستت دارم، مرد شناخته می‌شود.در تلویزیون، او بیشتر به خاطر نقشش در سریال تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی، دوستان در نقش «مایک هانیگان» دوست پسر فیبی بوفی که بعداً با او ازدواج می‌کند، شناخته می‌شود.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا در نقش یک انتقام ‌جوو جنایتکار خرده‌ پای سابق با لباسی است که به او اجازه می‌دهد در عین افزایش قدرت، کوچک‌ تر یا بزرگ‌ تر شود.

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / واسپ:

نیکل اوانجلین لی لی ( Nicole Evangeline Lilly) (زاده ۳ اوت ۱۹۷۹) بازیگر کانادایی و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب است. لیلی در سال ۲۰۰۳ با موری هون ازدواج کرد که در سال ۲۰۰۴ به طلاق انجامید. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ با دامینیک مانهن در رابطه بود. او از سال ۲۰۱۰با نورمن کالی در رابطه است. وی در مجموعه لاست که از شبکه‌ای بی سی آمریکا پخش می‌شد در نقش کیت آستن بازی کرده‌است و همچنین در فیلم هابیت: برهوت اسماگ و هابیت: نبرد پنج سپاه به ایفای نقش تائوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف‌ها در میرک وود پرداخته و در فیلم پولاد ناب نیز به ایفای نقش پرداخته‌است. وی همچنین در دنیای سینمایی مارول نقش هوپ پیم/زنبورک را ایفا می‌کند و در فیلم‌های مرد مورچه‌ای، مرد مورچه‌ای و زنبورک و فیلم لیزی مک‌گوایر بازی کرده‌است. او همچنین در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی حضور دارد.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش دختر هنک پیم و جانت ون داین که لباسی مشابه و شنل زنبور مادرش را دارد.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم:

مایکِل کِرک داگلاس (Michael Kirk Douglas؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۴۴) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او جوایز گوناگونی از جمله دو جایزهٔ اسکار، پنج جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده کسب کرده‌است. به او افتخاراتی مانند جایزهٔ گلدن گلوب سیسیل بی. دمیل و جایزهٔ یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا اهدا شده‌است. داگلاس برای به تصویر کشیدن گوردن گکو در درام وال استریت (۱۹۸۷) برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او این نقش را در وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد (۲۰۱۰) بازآفرینی کرد. نقش‌های بعدی داگلاس شامل جنگ رزها (۱۹۸۹)، غریزه اصلی (۱۹۹۲)، فروپاشی (۱۹۹۳)، رئیس‌جمهور آمریکا (۱۹۹۵)، بازی (۱۹۹۷)، قاچاق (۲۰۰۰) و پسران شگفت‌انگیز (۲۰۰۰) می‌شود. او در سال ۲۰۱۳ برای به تصویر کشیدن لیبراچی در فیلم پشت چلچراغ از شبکهٔ اچ‌بی‌او توانست یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده کسب کند. همچنین برای ایفای نقش در مجموعهٔ کمدی روش کامینسکی (۲۰۱۸–۲۰۲۱) برندهٔ یک جایزهٔ گلدن گلوب شد. او نقش هنک پیم را در چند فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول از جمله مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) ایفا کرده‌است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش مأمور سابق شیلد، حشره‌ شناس و فیزیک‌ دانی است که پس از ساخت این لباس تبدیل به مرد مورچه ای اصلی شد.

میشل فایفر در نقش جانت ون داین:

میشل ماری فایفر (Michelle Marie Pfeiffer؛ زادهٔ ۲۹ آوریل ۱۹۵۸) بازیگر آمریکایی است. او به‌عنوان یکی از پرکارترین بازیگران زن در دههٔ ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ شناخته شده‌است و جوایز مختلفی شامل یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ فیلم بفتا دریافت کرده و به علاوه نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده بوده‌است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقشهمسر پیم، مادر هوپ و زنبور اصلی که به مدت ۳۰ سال در دنیایی کوانتومی گم شده بود.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:

کاترین نیوتون (Kathryn Newton؛ زادهٔ ۸ فوریهٔ ۱۹۹۷) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.او در فیلم هایی مانند معلم بد (فیلم) (۲۰۱۱)،سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری (۲۰۱۷) ،دروغ‌های کوچک بزرگ (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۷, ۲۰۱۹)، مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (۲۰۲۲) به ایفای نقش پرداخته است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش دختر اسکات لنگ است. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا با دوبله فارسی شما نیز شاهد اتفاقات هیجان انگیز این فیلم باشید.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی ‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

علاوه بر این، بیل مری برای بازی در نقش شرور نامعلومی انتخاب شده‌است. شخصیت موداک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

دیوید دستمالچیان در نقش وب: دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۷) یک بازیگر سینما و تئاتر آمریکایی است. او در تعدادی از فرنچایزهای ابرقهرمانی نقش‌های فرعی داشته‌است. او توماس شیف را در شوالیه تاریکی، کرت را در هر دو فیلم مرد مورچه‌ای از مارول استودیوز، آبرا کادابرا در مجموعه تلویزیونی فلش از سی‌دابلیو و آبنر کریل/ پولکا دات من را در جوخه انتحار (۲۰۲۱) بازی کرد. او همچنین در سه فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو از جمله زندانیان، بلید رانر ۲۰۴۹ و تلماسه ظاهر شده‌است.دستمالچیان فیلم مستقل نیمه اتوبیوگرافیک حیوانات را نوشت و در آن بازی کرد که در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی در سال ۲۰۱۴ مورد تحسین قرار گرفت.دستمالچیان پیش از این در دو فیلم اول نقش کورت را بازی کرده بود.

ویلیام جکسون هارپر در نقش کوازا:تله پاتی که در قلمرو کوانتومی زندگی می کند. ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper؛ زادهٔ ۸ فوریهٔ ۱۹۸۰) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش برجسته داشته‌است می‌توان به پترسون، داستان واقعی و جای خوب ،مرد مورچه ای 3 اشاره کرد.

کیتی اوبرایان در نقش جنتورا:یک مبارز آزادی که تلاش می کند بی عدالتی هایی را که جوامع در قلمرو کوانتومی با آن روبه رو هستند اصلاح کند.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

بیل موری در نقش کریلا:فرماندار جامعه مجلل آکسیا در قلمرو کوانتومی که سابقه ای با جانت ون داین در قلمرو کوانتومی دارد رید معتقد بود که شخصیت موری نمایانگر گذشته یک شخص است که همیشه راهی برای نشان دادن دوباره پیدا می کند.

رندال پارک پارک نقش خود را به عنوان مامور اف بی آی جیمی وو همراه با گرگ ترکینگتون در نقش مدیر فروشگاه MCU بازی می کند

در نهایت 

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن و تخیلی است اگر به سینمای مارول و فیلم های تخیلی علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا بدون سانسور را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *