Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
دانلود فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی Jimmy Vestvood Amerikan Hero 2016 زیرنویس فارسی چسبیده دانلود فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی 2016 زیرنویس فارسی | نیکی دیلی

دانلود فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی Jimmy Vestvood Amerikan Hero 2016 زیرنویس فارسی چسبیده

کارگردان Jonathan Kesselman
بازیگران John Heard, Maz Jobrani, Sheila Vand
امتیاز 5.1

خلاصه داستان

جیمی با مادرش زندگی می کند اما وقتی که برنده قرعه کشی گرین کارت میشود، تصمیم می گیرد تا…

لینک های دانلود

Jimmy Westwood American Hero

جیمی وست وود: قهرمان آمریکایی (Jimmy Vestvood: Amerikan Hero)یک فیلم ۲۰۱۶ کمدی به کارگردانی جاناتان کسلمن و نویسندگی ماز جبرانی و Amir Ohebsion است. فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی در اکران محدود در ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۱۶ برای اولین بار، در حدود ۲۱۶٬۰۰۰ $ فروش کرده‌است.ستارگانی مثل ماز جبرانی، جان هرد، دیانا روسو، شیلا وند، مارشال منش، ویدا قهرمانی و نوید نگهبان در این فیلم بازی کرده اند.این فیلم کمدی پس از انتشار توانست نظرات مثبت زیادی از سوی مخاطبان خود در یافت کند.در ادامه با دانلود فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی با ما همراه باشید و این فیلم زیبا را تماشا کنید.

داستان فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی 2016

جیمی وست وود یک بازپرس خصوصی ایرانی در کنار مادرش زندگی می کند.او در مسابقه لاتاری برنده گرین کارت می شود.هنگامی که او این رویداد را در زادگاهش تهران جشن می گیرد به طور تصادفی پرچم آمریکا آتش می گیرد.ویدئویی از این حادثه در فضای مجازی پخش می شود و باعث می شود تا جیمی وست وود به عنوان یک تروریست معرفی شود.پس از اینکه او همراه مادرش به آمریکا می رود متوجه می شود که نمی تواند شغلی بهتر از یک نگهبان عادی در مغازه دوست خانوادگی خود مهدی قصاب پیدا کند.در ادامه جیمی توسط میلیونر به اسم جی پی مونرو استخدام می شود.مونرو از جیمی می خواهد تا در مورد همسرش که به داشتن رابطه نامشروع مشکوک است تحقیق کند.پس از ملاقات با مارسی جیمی عاشق زیبایی او می شود و شروع به دنبال کردن او برای جمع آوری شواهد می کند. جیمی متوجه می شود که….در ادامه با دانلود فیلم عزیز بانگرا برقص با ما همراه باشید.

بررسی فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی

فیلم  “جیمی وست وود: قهرمان آمریکایی در ژانر کمدی  با بازی ماز جبرانی استندآپ کمیدین معروف ایرانی آمریکایی، در ابتدا به عنوان یک فیلم کمدی سطحی دیده می شود ولی در پشت دیالوگ های طنز فیلم مفاهیم عمیقی وجود دارد که مخاطب با تماشای فیلم به آن پی می برد. البته شاید این فیلم برای مخاطب آمریکایی گیرایی خاصی در پی نداشته باشه ولی بدون شک برای مخاطب ایرانی و بالاخص ایرانیان مقیم آمریکا بسیار گیرا خواهد بود.فیلم از لحاظ انتخاب بازیگران بسیار فوق العاده عمل کرده زیرا بازیگران فیلم به خوبی در نقش هایشان خوش درخشیده اند.یکی از بهترین و عمیقترین سکانس ها وقتی هست که جمشید(جیمی) در موزه “تندیس حقوق بشر کوروش ” را می بیند جیمی بابت تندیس به آن افتخار می کند.صحنه های طنز فیلم به خوبی در فیلم چیده شده است و مخاطب با تماشای فیلم کسل نمی شود زیرا فیلم بسیار سرگرم کننده و زیبا است.نکته جالب دیگه این هست که این فیلم با زیبایی خاصی بزرگنمایی و دروغ پراکنی رسانه های هر دو کشور رو به سخره گرفته است و به مخاطب القا می کند در باور پذیری اخبار از رسانه ها بهتر است وسواس بیشتری به خرج دهند.پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم کاپی همراه ما باشید.

معرفی بازیگران فیلم کمدی جیمی وست وود 

ماز جبرانی در نقش جیمی وست وود

جبرانی در شهر تهران پایتخت ایران به دنیا آمد و خانواده او در سال ۱۹۷۸ یعنی در زمانی که مازیار ۶ سال داشت به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کردند و کودکی خود را در شهر تیبورون در ایالت کالیفرنیا سپری کرد؛ او دوران دبیرستان خود را در دبیرستان ردوود در لارکسپور گذراند.مازیار جبرانی تحصیلات عالی خود را در رشتهٔ علوم سیاسی و ایتالیایی در دانشگاه برکلی ادامه داد و موفق به دریافت مدرک B.A. شد؛ سپس در دورهٔ Ph.D. در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس ثبت نام کرد. در همین زمان بود که تصمیم گرفت به رؤیای کودکی خود که اجرا و بازیگری در سبک کمدی بود دست پیدا کند.وی با حضور در برنامه منوتوپلاس اظهار کرد که لقب پلنگ صورتی ایرانی به ایشان اشتباه رسانه ای بوده و فقط الهام شخصیت ایشان در یکی از فیلم‌هایشان (جیمی وست وود) می‌باشد.در سال ۲۰۰۶ ، جبرانی با یک وکیل هندی-آمریکایی به نام پریتا ازدواج کرد. آنها یک پسر و یک دختر دارند و در کالیفرنیا ساکن هستند.ماز جبرانی، به‌جز اجرای برنامه‌های کمدی، مانند اجرای «محور شرارت» در سال ۲۰۰۷، که تیتر آن به سخن معروفِ جرج دبلیو بوش دربارهٔ ایران، عراق و کرهٔ شمالی اشاره داردو همچنین در تعدادی سریال و فیلم سینمایی نیز در آمریکا حضور داشته‌است. وی همچنین عضو گروه نایاک بوده است.

جان هرد در نقش جی پی مونرو

جان هرد (انگلیسی: John Heard؛ زادهٔ ۷ مارس ۱۹۴۵ – درگذشته ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۷) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۱۷ میلادی مشغول فعالیت بود. جسد وی در روز ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۷ در هتل محل اقامت وی توسط پرسنل کشف شد. وی چند روز قبل عمل جراحی کوچکی بر پشتش انجام داده بود و در هتل دوران نقاهتش را می‌گذراند.با دانلود فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی با زیر نویس چسبیده فارسی شما نیز به تماشای این فیلم کمدی زیبا در کنار خانواده تان بنشینید.

دینا روسو در نقش مارسی مونرو

دیانا روسو (انگلیسی: Deanna Russo؛ زادهٔ ۱۷ اکتبر ۱۹۷۹) یک هنرپیشه، مانکن (فرد)، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

شیلا وند در نقش لیلا

شیلا وند ( Sheila Vand) بازیگر آمریکایی ایرانی‌تبار است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی ارگو شناخته شده‌است. شیلا کار خود را از برادوی و با بازی در کنار رابین ویلیامز در تئاتر ببر بنگال در باغ وحش بغداد که نامزد جایزه پولیتزر نیز بود آغاز کرد. وند در پروژه‌های مختلفی از جمله پشمالو که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ و در برلین به نمایش درآمد و همین‌طور در فیلم دختری در شب تنها به خانه می‌رود که اولین بار در سال ۲۰۱۴ و در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد با کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی آمریکایی آنا لیلی امیرپور همکاری داشته‌است. شیلا وند همکاری‌های مستمری را در سال ۲۰۱۳ با الکسا مید در کنفرانس تد انجام داد. سری عکسهای پروژهٔ شیر:چه چیزی از من می‌سازی؟ در نمایشگاه‌های عکس معاصر اینگو زویفرت مونیخ آلمان و همین‌طور در نمایشگاه گرند پلی در رخداد آرت پاریس آرت فیر به نمایش گذارده شد. او همچنین خالق اجرای نمایش تجربی اسنیکی نیچه (یا نیچه آب زیرکاه) است.

متیو گلاو در نقش هنک شانیتی

متیو گلاو (به انگلیسی: Matthew Glave) (زاده ۱۹ اوت ۱۹۶۳) بازیگر آمریکایی است.از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم روز گردش بچه، ستاره راک، زنان واقعی و خانه‌خراب و جیمی وست وود اشاره کرد.

ویدا قهرمانی در نقش مادر جیمی وست وود

ویدا قهرمانی در سال ۱۳۱۶ در تهران به دنیا آمد. در سال ۱۳۳۳ فعالیت سینمائی خویش را آغاز کرد. جوانی، زیبایی و استعداد او سبب شد که بلافاصله در فیلم چهار راه حوادث به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در نقش مقابل ناصر ملک ‌مطیعی که در اوج شهرت سینمائی خود بود قرار گیرد.از آثار درخشان او می توان به فیلم جیمی وست وود اشاره کرد

مارشال منش در نقش مهدی قصاب

مارشال منش (به انگلیسی: Marshall Manesh) (متولد ۲۵ مرداد ۱۳۲۹ در شهر مشهد) بازیگر آمریکایی ایرانی تبار است پدر و مادر او ایرانی بودند. او در دههٔ ۷۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا سفر کرد. اولین بازی او در فیلم «محاکمه سینما رکس آبادان» ساخته پرویز صیاد، در نقش یک فرمانده انتظامی رژیم پهلوی بود که در پایان فیلم اعدام شد. همچنین مارشال منش در موزیک ویدئویی از مدونا به نام Hung Up نقش چند ثانیه ای یک راننده تاکسی را بازی کرده است.از آثار درخشان او می توان به ایفای نقش در فیلم کمدی جیمی وست وود اشاره کرد.

ولید زعیتر در نقش ملک

 ( Waleed Zuaiter؛ زادهٔ ۱۹ ژانویهٔ ۱۹۷۱) یک هنرپیشه عرب‌ تبار اهل ایالات متحده آمریکا است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به ان‌سی‌آی‌اس: لس آنجلس، همسر خوب، به من دروغ بگو، بازدیدکننده، مردانی که به بزها خیره می‌شوند، اینجا و الان، امیره و عمر و جیمی وست وود اشاره کرد.

از دیگر بازیگران فیلم می توان به، مت بالارد در نقش کارل، کریس ویلیامز در نقش مامورICE، سام گلزاری در نقش همایون، نوید نگهبان در نقش محمد محمدی، نیوشا جعفریان در نقش حمیرا، تارا گرمی در نقش ام سی ایران، آنتونی عزیزی در نقش کمال، کریم متیوز در نقش فردی، امیر کی در نقش استونر، دن آهدوت در نقش استونر2،تهران فون قصری در نقش دی جی در عروسی اشاره کرد.

کلام آخر

فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی یک فیلم در ژانر کمدی است که در آن بازیگرانی ایرانی و آمریکایی مشهوری به ایفای نقش پرداخته اند این فیلم پس از اکران توانست محبوبیت بالایی در میان مخاطبان به دست اورد.اگر شما نیز به دنبال یک فیلم کمدی و تماشایی هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم جیمی وست وود قهرمان آمریکایی را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.از دیگر فیلم هایی پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم بچه های وحشی است با تماشای این فیلم اوقات خوشی را سپری کنید.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. اسی گفت:

    سلام دوستان. فیلم اصلا خنده دار نیست. یه فیلم خیلی ضعیف هستش با فیلمنامه ساده. ارزش نداره ببینید. خیلی ضعیف کار شده.

    با تشکر

  2. M گفت:

    زیرنویسش برام نیومد چرا ://

  3. امیر گفت:

    اصلا زیرنویس چسبیده نداره

  4. Zgorji گفت:

    سلام . چرا فیلم زیرنویس نداره؟ نمیتونم زیرنویس هماهنگ پیدا کنم

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…ممنون از اطلاع رسانیتون …به زودی اصلاح خواهد شد.

  5. smhdy9614@gmail.com گفت:

    مرسی از سایت خوبتون❣️

  6. امیر گفت:

    سلام بابت سانسور و زیر نویس ممنونم

  7. 0099 گفت:

    سلام هنوز دانلود نکردم میخواستم بدونم فیلمش جوری حست که بشه با خانواده دید یانه؟؟

  8. امیر گفت:

    چه زیر نویس هماهنگی عالی بود

  9. Nima گفت:

    زیرنویس عاای بود سپاس از شما

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز.ممنون از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *