Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
دانلود سریال ایرانی سقوط با لینک مستقیم و رایگان [ قسمت آخر افزوده شد] | نیکی دیلی

دانلود سریال ایرانی سقوط با لینک مستقیم و رایگان

کارگردان سجاد پهلوان زاده
بازیگران الناز ملک, پدرام شریفی, حمید فرخ نژاد

خلاصه داستان

پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است

لینک های دانلود

قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

سریال ایرانی سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود و…

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است.» این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است.

تیم بازیگران سقوط همانطور که بالاتر خواندید، متنوع است و از ظرفیت معرفی بازیگران جدید بهره برده

Soghot

سریال سقوط این سریال ایرانی که به تازگی منتشر شده است به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند. نگارش فیلم نامه آن با اعظم بهروز بوده است. محمدرضا منصوری نیز تهیه‌ کنندگی این سریال را برعهده دارد. داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلم برداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلم برداری شده است.داستان کلی سریال سقوط در مورد داعش و حضور این گروه در خاورمیانه است این سریال بخش عمده ای از فعالیت های این گروه تروریستی را به تصویر کشیده است.در ادامه با دانلود سریال سقوط با ما همراه باشید.

داستان سریال سقوط

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند سفری که باعث می شود آیسان با شریک زندگی اش بیشتر آشنا شود این سفر باعث از بین رفتن پیوند این زوج شود.بدون شک سریال سقوط می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال ایرانی باشد با تماشای این سریال زیبا در کنار خانواده از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی سریال سقوط

سریال سقوط یکی از بهترین سریال های ژانر جاسوسی است که به تازگی ساخته و منتشر شده است این سریال با آمیختن داستان عشق و موضوع داعش توانسته اثر قابل قبولی ارائه کند.سریال سقوط  با بهره‌ گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده‌است. سریال سقوط ماهیتی امنیتی دارد و قصد دارد پا بر جای سریال‌های امنیتی روز بگذارد و روایتی متفاوت از داعش را برای مخاطبان بگوید. جدا از عواملی مانند موسیقی بی‌نظیر سریال که می‌تواند آن حس هیجان و التهاب را به خوبی به مخاطب تزریق کند؛ سکانس‌های اکشن و شلوغ به خوبی از آب درآمده‌اند.سریال سقوط قصد دارد تا علاوه بر اینکه مخاطب را به تماشای یک سریال درام بنشاند بلکه به بیننده صحنه‌های دلهره‌آور و جنگی را نیز نشان دهد.سریال از لحاظ داستان بسیار جالب و مهیج است بیننده با یک داستان مرموز و هیجانی روبه رو است فیلم به هیچ عنوان کسل کننده نیست و مخاطب در روند داستان دچار خستگی و بی حوصلگی نمی شود.

بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد از بازیگران به نام کشورمان متولد 28 فروردین 1348 است‌. او در رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شد و فعالیت خود را از سال 1369 و با فیلم در کوچه‌های عشق شروع کرد. وی سپس با فیلم عروس آتش که برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت، دیده شد. فرخ نژاد سپس با ارتفاع پست و به رنگ ارغوان دیده شد. او در تلویزیون نیز نقش ماندگار حسن گلاب در سریال حلقه سبز را ایفا کرد و محبوبیتش دوچندان شد. حمید فرخ نژاد استعداد بازیگری در هر نوع نقشی را از جدی گرفته تا طنز دارد و در اکثر آثارش از ته لهجه آبادانی خود استفاده می‌کند.این بازیگر تاکنون دو سیمرغ بلورین در کارنامه خود دارد و از آثار دیگر او می‌توان به فیلم‌های: صحنه جرم ورود ممنوع، چهارشنبه سوری، دموکراسی تو روز روشن، حریم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، خوب بد جلف و سامورایی در برلین اشاره کنیم. فرخ نژاد در سریال سقوط یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند.

الناز ملک

الناز ملک بازیگر زن ایرانی و تازه‌ کار متولد سال 1372 و اهل تهران است. او بازیگری را در سن 24 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سه فیلم کوتاه نیز در کارنامه کاری خود دارد. نخستین بار این بازیگر را در سریال آنتن دیدیم و اکنون نیز شاهد پیشرفت خوب او با نقش آفرینی در سریال ایرانی سقوط هستیم. داستان سریال بر سرنوشت آیسان با بازی الناز ملک تمرکز دارد و او بازیگر اصلی سریال است.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی ‌فر متولد 17 شهریور 1359 است که در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. او کار خود را از اوایل دهه 70 شروع کرد و چندبار در سریال روزگار خوش حبیب آقا ظاهر شد. وی سپس در نقش غلامرضایی فیلم خروس جنگی در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران و مریلا زارعی حضور پیدا کرد اما این سریال سه دونگ، سه دونگ بود که عباس جمشیدی‌فر را به خوبی به مردم معرفی کرد. از جمله آثار دیگر این بازیگر باید به سریال‌های خانه اجاره‌ای، آقا و خانم سنگی، بچه مهندس 1 تا 4 و خوشنام اشاره کنیم. همچنین جمشیدی‌فر در فیلم‌های چند میگیری گریه کنی 2 و شیشلیک نیز حضور داشته است. او در سریال سقوط یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.

سجاد بابائی

سجاد بابائی بازیگر اهل ایران متولد 19 اردیبهشت 1372 در تهران است که مدرک کارشناسی کارگردانی سینما دارد. او ابتدا کار خود را در سن 22 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سپس در فیلم کوتاه جنایات ایفای نقش داشت. اثری بعدی که بابائی در آن حضور داشت، فیلم سوزن آب بود. او به ترتیب در آثاری همچون: تومان، من زهره و سریال زندگی زیباست نقش آفرینی داشت و سرانجام با ایفای نقش امیر سریال خسوف کاملا دیده شد. سجاد بابائی نقش ژاکان را در این سریال دارد.

ملیکا عبداللهی

ملیکا عبداللهی از سال ۱۳۸۸ اجرا و بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون را آغاز کرده و تا کنون در آثاری همچون «مسافرخانه بشارت»، «زبان مادری»، «آوازهای سرزمین من»، «درس آخر»، «باب المراد» و «در انتظار معجزه» ایفای نقش کرده است.

وحید آقاپور

وحید آقاپور در دوازدهم خرداد ماه سال 1357 در شهر ری به دنیا آمد. او فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر را دارد و کار هنری خود را از 19 سالگی در فرهنگسرای بهمن تهران با نمایش هاپوخان شروع کرده است.وی در سال 1378 با نمایش عروسکی خورشید در آتش به عنوان عروسک گردان همکاری کرد. آقاپور در سال 1384 در قامت کارگردان و بازیگر ظاهر شد و نمایش دو دلقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد.آقاپور در 30 سالگی با تله فیلم خوشبختی به کارگردانی بهروز شفیعی برای اولین بار جلوی دوربین رفت و با فیلم پذیرایی ساده ساخته‌ی مانی حقیقی وارد سینما شد.

امین میری

امین میری در اسفند ماه سال 1358 در زاهدان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و کارش را از سال 1372 با اجرای نمایش در زاهدان آغاز کرد. میری پس از چند سال به تهران آمد و به فعالیت هنری خود ادامه داد.در ادامه با دانلود سریال پوست شیر با ما همراه باشید.

پانته آ قدیریان

پانته آ قدیریان یکی دیگر از بازیگران سریال سقوط است که بازیگری را از تئائر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز است. قدیریان در نمایش مانش، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز بود.لانتوری، نهنگ عنبر، دراکولا، 87 متر، آقای قاضی، مرغ دریایی من، زیبا، دیر راهبان، سلام خداحافظ، هملت تهران 2017، سلام و خداحافظ، آژدهاک، آنتیگونه و مانش، از جمله عناورین فیلم و سریالی است که تاکنون قدیریان در آنها بازی کرده است.دود سفید، نمایشنامه، تعقیب و گریز، در این اتاق خالی و لب مرز، عنوان فیلم‌های کوتاه کارنامه هنری پانته آ قدیریان هستند.در ادامه با دانلود سریال روزی روزگاری مریخ با ما همراه باشید.

ابتسام بغلانی

وی کارش را از ئتاتر آغاز کرده و با بازی در سریال «کیمیا» به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. پس از آن در فیلم «دختر»‌ به کارگردانی رضا میرکریمی نقش‌آفرینی کرد.او به زبان عربی و کردی روان صحبت می‌کند و علاو بر بازیگری در تلویزیون، تئاتر و سینما، تجربه‌ی اجرا را نیز دارد. او مجری هفدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر بوده است.اپاتان (با نام قبلی بهمنشیر) ،لحظه گرگ و میش، حنانه، کودک و فرشته، سانتی متر، نوبت یعنی بعدی و برگشتن برخی از آثار این بازیگر توانمند هستند.

از دیگر بازیگران سریال سقوط می تواند به رزاق رادان، اعظم کبودیان، ملیحه رحمانی اشاره کرد.

کلام آخر 

سریال سقوط یکی از بهترین سریال های ایرانی است که توانست پس از اکران از محبوبیت بالایی برخوردار شود این سریال با پرداختن به موضوع حساس داعش توانست به یکی از پر هیجان ترین فیلم های ژانر جاسوسی تبدیل شود اگر شما نیز به دنبال یک سریال ایرانی اکشن و جذاب هستید پیشنهاد می کنم سریال سقوط را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود سریال آنتن با تماشای این سریال اوقات خوشی را سپری کنید.

است. یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال که یک زن است را یک بازیگر جدید و با استعداد بازی می‌کند.حمید فرخ‌نژاد سابقه همکاری با مهدویان را در فیلم لاتاری دارد. او در آن فیلم هم در نقش یک مامور امنیتی حاضر بود و در سریال سقوط نیز نقشی مشابقه را ایفا می‌کند. عباس جمشیدی‌فر که با درخشش در سریال زخم کاری ابعاد تازه‌ای از توانایی‌هایش را به رخ کشید در این سریال حضور دارد. سجاد بابایی نیز که پیش از این در فیلم سینمایی مرد بازنده با مهدویان همکاری داشت در دومین تجربه سریالی‌اش بعد از سریال خسوف در سقوط حضور پیدا کرده و نقش یک نیروی امنیتی را بازی می‌کند.

آنطور که در خبرها آمده است سریال سقوط اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که تجربه همکاری آن‌ها در پروژه‌های مختلف باعث شد این بار در سقوط سجاد در مقام کارگردان حاضر شود و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی کند.

  • سریال سقوط یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.
  • محمدحسین مهدویان در مقام مشاور کارگردان پیش از این با ساخت آثار تاریخی و مستندگونه و همچنین تجربه ژانرگرایی او در ساخت سریال زخم کاری و مرد بازنده نوید این موضوع را به مخاطب می‌دهد که به همراه رفیق قدیمی خود یک ماجراجویی جدید را در عرصه سریال‌سازی به ثبت می‌رسانند که با توجه به کارنامه متنوع این دو هنرمند باید منتظر جذابیت‌های سریال سقوط باشیم.
  • داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران، ترکیه و عراق صورت گرفته. عمده سکانس های ایران در استان کردستان فیلمبرداری شده است.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *