Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

Deprecated: تابع Yoast\WP\SEO\Conditionals\Schema_Blocks_Conditional::get_feature_flag از نگارش Yoast SEO 20.5 که جایگزینی برای آن در دسترس نیست منسوخ شده است. in /home/dlnmoviez/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078
دانلود سریال مرلین 2008 Merlin با زیرنویس فارسی | نیکی دیلی

دانلود سریال مرلین 2008 Merlin با زیرنویس فارسی

کارگردان Johnny Capps
بازیگران Bradley James, Colin Morgan, John Hurt
امتیاز 7.9

خلاصه داستان

سریال در مورد پادشاهی است که در زمان او جادوگرهای زیادی وجود دارند و می خواهند پسرش که قرار است در آینده نجات دهنده کشور باشد را بکشند ولی قهرمان داستان جوانی دوست داشتنی با قدرت عجیبی است که باید از این قدرت برای محافظت از پسر پادشاه استفاده کند…

لینک های دانلود

Merlin

 سریال مرلین (Merlin) مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی در قالب فانتزی و ماجراجویی است. پخش این مجموعه از بی ‌بی ‌سی در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۸ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه پیدا کرد. این مجموعه بر اساس افسانه‌های مرلین و رابطه او با شاه آرتور است؛ امّا متفاوت‌ تراز نسخه‌های سنتی از افسانه‌های هم‌عصر است. بعدها شبکهٔ پی‌ام‌سی حق پخش این برنامه را خریداری کرده‌است. این سریال دارای ۵ فصل می‌باشد، هر فصل ۱۳ قسمت است و هر قسمت ۴۵ دقیقه است.این سریال پس از اکران توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبان خود دریافت کند.در ادامه با دانلود سریال مرلین در این نقد و بررسی با ما همراه باشید.

داستان سریال مرلین 2008

مرلین یک جنگجوی جوان و قدتمند است که پس از اینکه مادرش ترتیب اقامت او را نزد پزشک دربار،گایوس می دهد،به پادشاهی کاملوت می رسد.او متوجه می شود که پادشاه،بیست سال قبل در رویدادی به نام پاکسازی بزرگ جادو را غیر قانونی اعلام کرد و آخرین اژدها کیلغارا را در غارهای زیر قلعه زندانی کرد.مرلین پس از شنیدن صدایی مرموز از درون سر خود به سمت ار زیر انبار می رود تا متوجه شود که صدای اژدها را می شنود.اژدهای بزرگ به مرلین می گوید که او سرنوشت مهمی دارد:محافظت از تنها پسر اوتر، شاهزاده که جادو را به کملوت باز می گرداند و سرزمین آلبیون را متحد می کند.وقتی مرلین با آرتور ملاقات می کند مرلین او را یک قلدر مغرور می داند و آرتور نیز تحت تاثیر مرلین قرار می گیرد.پس از نجات شاهزاده مرلین به عنوان خدمتکار شخصی او منصوب می شود این دو ماجراهای زیادی را تجربه کی کنند که در طی آن….بدون تردید سریال مرلین می تواند یکی از خاص ترین انتخاب های شما برای دانلود سریال خارجی باشد.

بررسی سریال مرلین

سریال درام و تخیلی مرلین مملو از اکشن، حماسه شاه آرتور و جادوگرش، مرلین را با تمرکز بر دو شخصیت زمانی که مردان جوان جاه طلبی بودند که برای درک سرنوشت خود تلاش می کردند،مرور می کند.در سریال مرلین شاهزاده آرتور به عنوان وارث تاج و تخت شناخته می شود و با تمام کسانی که روزی افسانه کاملوت را تشکیل خواهد داد،از جمله لانسلوت،گینور و مورگانا آشناست.مرلین همچنین مجبور می شود با پاکسازی بزرگ کینگ اوتر مقابله کند.که استفاده از جادو را ممنوع می کند.سریال مرلین برداشت جدیدی از مرحله ای متفاوت از افسانه شاه آرتور ارائه می دهد.سریال مرلین به دلیل محتوای جادو و جادوگری بسیار سرگرم کننده و خارق العاده است.این سریال عمدا خانوادگی است و صحنه های مبتذل و خشونت خونین در آن دیده نمی شود.افسانه های آرتوریان به طور طبیعی انواع مختلفی دارند داستان گویی در این سریال کمی آزادانه عمل می کند و مخاطب از تییرات ایجاد شده در داستان سریال لذت می برد.شخصیت های سریال به خوبی به تصویر کشیده شده اند برای مثال دوست داشتنی ترین جنبه مرلین،وجود رابطه بین همه بازیگران است به خصوص دوستی بین آرتور و مرلین که به یکی از بهترین دوستی های سریال تبدیل می شود داستان عشق نمادین بین Guinevere و آرتور نیز به زیبایی به تصویر کشیده شده است.گینویر که به عنوان خدمتکار در دربار شروع به کار می کند در نهایت به ملکه بزرگ کملوت تبدیل می شود.مرلین علیرم شهرت خوبی اش ،سهم عادلانه ای از شرارت های خود را نیز دارد.به یاد ماندنی ترین نقش را مورگانا دارد اگرچه او برای اولین بار به عنوان یک عضو محبوب دربار و یک چهره خواهر برای آرتور ظاهر می شود،اما در نهایت به یک جادوگر قدرتمند تبدیل می شود که با قدرت های خود رقیب مرلین می شود.از زمانی که نمایش مرلین به پایان رسید،مرلین به یک کلاسیک با طرفداران فداکار تبدیل شد.این فیلم نامزد جوایز متعددی شد و در سال 2011 برنده جایزه بفتا برای بهترین جلوه بصری شد.مرلین با محیط قرون وسطایی و عناصر جادویی اش،یکی از بهترین فیلم های ژانر تخیلی است.جلوه های ویژه در فیلم مرلین قابل قبول هستند با این حال آنچه واقعا برجسته است شخصیت ها هستند.مخاطب عاشق رشد شخصیت ها در طول سریال می شود، زیرا مرلین از یک نوجوان دوست داشتنی دست و پاگیر به یک تمرین کننده ماهر جادو تبدیل می شود.شروع سریال کمی کند است ولی در ادامه به هیجان سریال افزوده می شود به گونه ای که مخاطب با هیجان سریال را دنبال می کند.در فصل های دوم و سوم تعادلی بین شوخی های سرگرم کننده،روح ماجراجویی و وزن افسانه اصلی پیدا می شود.سریال هرچه پیش می رود به تدریج تیره تر می شود و پایان غم انگیز او نیز بسیار جذاب است.اگر عاشق داستان های شاه آرتور هستید و به دنبال سریالی هستید که داستان های آرتوریان را به شیوه جدید و زیباتر بیان می کند توصیه می کنم مرلین را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.در ادامه با دانلود سریال نیلوفر سفید همراه ما باشید.

معرفی شخصیت های مرلین

کالین مورگان در نقش مرلین،خدمتکار آرتور و بخش گایوس که مخفیانه هدایایی جادویی خود را زیر نگاه پادشاه آرتور که هر دو هنر را تحقیر می کنند، توسعه می دهد.فقط گایوس و لانسلوت از جادوی او آگاه هستند.مرلین همچنین یک آلتر ایگو دارد .اژدهای بزرگ که توسط اوتر و آرتور یک جنایتکار به حساب می آید و ترس عمیقی را در مورگانا ایجاد می کند که او را به عنوان امریس،دشمن پیشگوی خود می شناسد.علیرم اینکه توانایی های خود را برای سال ها پنهان نگه داشته است،در پایان سریال افراد بیشتری از قدرت های مرلین از جمله موردرد،آگراوین،مورگانا، گوئن و آرتور آگاه می شوند.

بردلی جیمز در نقش آرتور پندراگون شاهزاده و بعدها پادشاه کملوت و فرمانده شوالیه های پادشاهی.با وجود متهم شدن به اجرای احکام سخت پدرش آرتور به عنوان مردی بسیار دلسوزتر به تصویر کشیده می شود که از متهم به دروغ در برابر پادشاه دفاع می کند و گهگاه از او سرپیچی می کند آرتور از مردم عادی لنسلوت،گواین،موردرد و پرسیوال به عنوان شوالیه استقبال می کند و عاشق گوئن دختری خدمتگزار می شود و بعدا با او ازدواج می کند.

فرشته کولبی در نقش گینور:خدمتکار مورگانا که بعدا ملکه کملوت شد رابطه او با آرتور در ابتدا باعث درگیری در داخل پادشاهی می شود،زیرا اوتر او را به دلیل موقعیت پایینش بی لیاقت می داند و از آرتور منع می کند که از او خاستگاری کند، حتی زمانی زمانی که علاقه آرتور به او کاهش نمی یابد او را به جادوگری متهم می کند.با این حال گوئن در میان مردم عادی محبوبیت خود را نشان می دهد و تلاش می کند تا آرتور و مشاورانش را به آن ها نزدیک کند.گوئن شجاع و فداکار است و همیشه آنچه را که برای آرتور و کملوت درست است انجام می دهد.

کیتی مک گراث در نقش مورگانا پندراگون، بخش اوتر که بعدا مشخص شد دختر اوست.مورگانا که ابتدا یک زن جوان مهربان و همدل بود،اوترا را به خاطر تعصبش نسبت به جادو تحقیر می کند و وقتی متوجه می شود که اگر قدرت جادویی او را بداند هرگز او را نمی پذیرد،شروع به توطئه های پنهانی علیه او می کند.در ادامه با دانلود سریال مرلین با زیر نویس چسبیده فارسی به تماشای این فیلم در کنار دوستانتان بنشنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

 آنتونی هد در نقش اوتر پندراگون،پادشاهی سرسخت کملوت که به آرتور عشق تکرار نشان می دهد و بی رحمانه ممنوعیت شدید پادشاهی در مورد جادوگری را اجرا می کند،اگرچه اوترا به معنای واقعی خوب است.در مبارزه وحشتناک خود با جادو دشمنان زیادی برای خود به دست می آورد و خیانت نهایی مورگانا او را مردی شکسته می کند

از دیگر بازیگران فیلم مرلین 2008 می توان به ریچارد ویلسون در نقش گایوس، جان هارت (صدای اژدها)،ناتانئیل پارکر در نقش آگراواین، امیلیا فاکس در نقش مورگائوس، ایئوین مک‌کین در نقش سر گووین، روپرت یانگ در نقش سر لئون، تام هاپر در نقش سر پرسیوال، سانتیاگو کاباررا در نقش سر لانسلات، ایسا باترفیلد در نقش کودکی موردرد، الکساندر ولاهوس در نقش بزرگسالی موردرد، جانت مونت‌گومریدر نقش میتیان، میشله رایاندر نقش نموئر، جورجیا مافت در نقش ویویان، میراندا ریسون در نقش ایزالده، هالیدی گراینگر در نقش سوفیا، لارا دانلی در نقش فرِیا اشاره کرد.در ادامه با دانلود سریال مرلین با دوبله فارسی همراه ما باشید.

کلام آخر

سریال مرلین یکی از بهترین سریال های ژانر تخیلی است که در سال 2008 اکران شده است این فیلم زیبا به دلیل محتوای جادو و جادوگری و همچنین پرداختن به زندگی پادشاه آرتور پس از اکران توانست از محبوبیت بالایی در بین طرفداران برخوردار شود اگر شما نیز به دنبال یک فیلم تخیلی و تماشایی هستید پیشنهاد می کنم با دانلود سریال مرلین این فیلم پرطرفدار را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود سریال بی باک است با تماشای این فیلم زیبا اوقات نابی را تجربه کنید.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. B.A گفت:

    سلام من زیرنویس فصل سکم قشمت ۱۳ رو میخوام، هرکاری میکنم دان نمیشه

  2. tttt گفت:

    سلام چرا زیرنویس برای من دانلود نمیشه، وقتی دانلود زیرنویسو میزنم بدون زیر نویس دانلود میشه

  3. prog1 گفت:

    دا زیر نویس همین قسمت یک رو ک دان کردم اشتباهه
    چک کنین لطفا
    میفرستت به قسمت 12 فصل 1

  4. Betty boob گفت:

    وای عاللللللللی هستین مرسییی از همه نظر خوبه و سانسور شده هم نیس

  5. هانا گفت:

    ولی هنوز اصلاح نشده

  6. JN گفت:

    سلام دوست عزیز، وقتتون به خیر. سریال از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی نداره و این عالیه، اما زیرنویس ها یک سری مشکلات دارن که از جمله می‌تونم به قسمت آخر فصل دو اشاره کنم. قسمتی که مرلین با اژدها رو به رو می‌شه و اون رو نمی‌کشه، اژدها بهش می‌گه young warlock که شما خائن جوان ترجمه‌ش کردید‌. Warlock به معنای جنگجو هست و کسی که انگلیسی بلد نیست و متکی به زیرنویسه دچار سوتفاهم می‌شه. اگر لطف کنید بیشتر برای ترجمه وقت بذارید و این اشتباهات کوچک و بزرگ رو حذف کنید، سایتتون جزو بهترین ها خواهد بود. با تشکر

  7. JN گفت:

    درود بر شما. ببخشید لینک های فصل چهار و پنج یکیه، چند بار خارج شدم از سایت و دوباره وارد شدم اما مشکل رفع نمی‌شه. لطفا رسیدگی کنید، ممنونم.

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز… بزودی لینک ها اصلاح خواهند شد.

  8. محمد گفت:

    فصل پنجش تکرار چهاره دوستل پیش گفتن هنوز درست نکردین؟

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و خسته نباشید…بزودی لینک ها اصلاح می شوند.

  9. مریم محمدی گفت:

    سلام فصل اول تا سوم خوب بود زیر نویسش فصل چهارم مشکل داره میشه رسیدگی کنید

  10. ممل گفت:

    چرا لینکای چهار و پنج یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  11. احسان گفت:

    سلام وخسته نباشید ، لینکهای دانلود فصل پنجم و چهارم یکی است ، لطفا اشکالش را بر طرف کنید ! ممنون از سایت خوبتون

    1. AdminNiki گفت:

      سلام وخسته نباشید…لینک ها به زودی اصلاح خواهند شد.

  12. عباس گفت:

    چرا فصل اول قسمت ۶ زیر نویس فارسی نمیشه

  13. علی گفت:

    فصل پنج همه لینک های فصل 4 هست

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و خسته نباشید…لینک ها به زودی اصلاح خواهند شد.

  14. محمدنبی احمدی گفت:

    سلام جناب ببخشید من فصل 1تا 3 رو به همراه زیرنویس دانلود کردم بدون نقص بود.
    فصل 4 رو هم دانلود کردم ولی زیرنویسش دانلود نمیشه ارور میده نگاه کردم زیرنویس فصل 1تا 3 رو که قبلا دانلود کردم هم دانلود نمیکنه ارور میده لطفا درستش کنید ممنون بابت سایت خوبتون

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز حتما بررسی خواهد شد

  15. mj گفت:

    عزیزم وقتی یکی پیام داده میگه فصل 4 و 5یکیه و اشتباه اپلود کردی چک کن. بقیه رو خودو هم به زحمت ننداز. چون فصل 4 و 5 یکیه

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و خسته نباشید…ممنون از اطلاع رسانی…لینک ها به زودی اصلاح خواهند شد.

  16. Arila گفت:

    سلام
    چرا زیرنویس فصل یک اص فارسی نیست؟
    یه زبون عجیب غربیه هر کاری میکنم فارسی نمیشه

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز.باید ززبان فارسی را از تنظیمات پلیر خود انتخاب کنید.اگر نشد از سایت دیگری زیرنویس را دانلود کنید و مجددا امتحان بفرمایید اگر بازهم موفق نشدید پلیر متفاوتی را امتحان کنید

  17. دامون گفت:

    یه سوال سانسور شدس؟؟

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز.فیلم بصورت کامل می باشد

  18. samira گفت:

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون ، فقط اینکه توی نظرات گفتن فصل 5 همون فصل 4 هست . درست کردین یا همونه؟ دانلود کنم؟

  19. Farhad گفت:

    ببخشید منظورتونو متوجه نشدم چجوری درست کنم؟اگه بشه دقیق تر توضیح بدین

  20. Farhad گفت:

    سلام ببخشید
    فصل چهارم زیرنویسش تطابق زمانی نداره
    مثلا مرلین حرفشو زده تموم کرده زیرنویس بعد ۳۰ ثانیه ترجمشو میذاره
    چجوری درست کنیم این اشکال رو؟

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام.دوست عزیز رفع این اشکال بازدن دکمه ی فارسی چ و ج و ح روی کیبور قابل اصلاح است.لطفا امتحان بفرمایید.کی از این دکمه ها زمان زیرنویس را به عقب و دیگری زمان را جلوتر می برد

  21. مهیار گفت:

    سلام من تا فصل سه دانلود کردم اما الان هیچکدوم از فصل ها رو نمی تونم دانلود کنم مشکلش چیع لطفا راهنمایی کنید.

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام.دوست عزیز لینک های دانلود رفع ایراد شد.فصل 4 و 5 سریال مرلین رو میتونید دانلود کنید

  22. Negib گفت:

    با سلام وتشکر از مرلین
    فقط اینکه فصل پنج همان فصل چهار است

  23. محمد گفت:

    جناب زیرنویس واقعا خراب هستش مخصوصا قسمت 7 فصل اول لطفا یکم برای مخطبان احترام قائل بشید و مطالبی رو که قرار می دهید ابتدا تست کنید چون الان این فیلم با زیرنویسش هیچ گونه تطابق زمانی ندارد لطفا رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *