دانلود ریالیتی شو شب های مافیا پدرخوانده با لینک مستقیم

قسمت فینال، رقابت چهارم اضافه شد

کارگردان سعید ابوطالب
بازیگران ایمان صفا, حامد آهنگی, خداداد عزیزی

خلاصه داستان

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. حامد آهنگی ، خداداد عزیزی ، حسین مهری ، مجید واشقانی ، علی اوجی ، ایمان صفا ، پوریا پورسرخ ، آشا محرابی ، لیندا کیانی ، فلامک جنیدی ، مریم مومن ، کمند امیرسلیمانی

لینک های دانلود

قسمت 2
قسمت 1
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت 16
قسمت 15
قسمت 14
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

Godfather Mafia Noghts

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌ کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد لیدری این برنامه با محمدرضا علیمردانی است که او را به عنوان صدا پیشه شخصیت های کارتونی «دیرین دیرین » می شناسیم. محمدرضا علیمردانی به عنوان برگزار کننده، بازی کاملا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی را مدیریت می کند. شب‌های مافیا اولین تجربه‌ شبکه‌ نمایش خانگی برای استفاده از این بازی محبوب در قالب یک شوی جذاب با حضور چهره‌های شناخته ‌شده سینما و تلویزیون است. سعید ابوطالب پس از ساخت مجموعه‌های رالی ایرانی و شام ایرانی این بار به سراغ مسابقه‌ای دیگر رفته است. رئالیتی‌شوی شب های مافیا پیش از این برای اولین بار و پس از بررسی آماری دقایق تماشای سریال‌ها و رئالیتی‌شو‌ها در هفته اول انتشار، به رکورد شگفت انگیز ۱۹ میلیون دقیقه تماشا دست یافته بود و این رکورد‌زنی‌ همچنان ادامه دارد و حکایت از رفتار جدیدی در بستر پلتفرم دارد.در ادامه با دانلود شب های مافیا پدر خوانده با ما همراه باشید و شما نیز شاهد اتفاقات جذاب این مجموعه نمایش خانگی باشید و از آن لذت ببرید.

داستان سریال شب های مافیا پدر خوانده

سریال “شب های مافیا” روایتگر مافیا بازی کردن تعدادی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است. در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند تا باهم بازی مافیا را انجام دهند و آنها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او لیدر یا برگزارکننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. داستان مجموعه شب های مافیا این است که در این مسابقه دوستانه، دو گروه، مافیا و شهروند هستند و باید با آزمون و خطا، همدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت، بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.در ادامه با دانلود سریال جیران با ما همراه باشید.

بررسی شب های مافیا

شب های مافیا در ژانر معمایی و فکری ساخته ‌شده است. فصل‌های اول و سوم با حضور آقایان و فصل دوم با حضور بانوان. فصل آخر نیز به شکل فینال، به مسابقه‌ با حضور همزمان خانم‌ها و آقایان اختصاص دارد. طراحی صحنه و لباس‌ها حال‌ و هوایی ویژه به بازی داده و فرورفتن شرکت ‌کنندگان در نقش‌هایشان احساس واقعی بودن موقعیت را افزایش داده است. نکته‌ جالب اینجاست که در همه فصل ها شرکت‌ کنندگانی به برتری می‌رسند که بیننده انتظار برنده شدن آن‌ها را ندارد. همین موضوع باعث شده شب های مافیا به مسابقه‌ای جذاب و دیدنی تبدیل شود که پیش ‌بینی نتیجه‌ آن غیرممکن است. از سوی دیگر در هر فصل پس از قسمت اول، شکل بازی هر یک از شرکت‌ کنندگان مشخص می‌شود و بیننده در قسمت‌های بعدی، به دلیل شناختی که حاصل‌ شده، هیجان بیشتری را تجربه می‌کند.مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود. این بازی می تواند تمرین جذابی برای زندگی در جوامع مدرن امروزی باشد و در کنار فراهم آوردن نشاط جمعی می تواند باعث توجه به مفاهیمی همچون خیر و شر، نیکی و بدی شود. ضمن اینکه کارگردانی سعید ابوطالب که طی سال های اخیر در تولید و عرضه مسابقه های تلویزیونی موفق عمل کرده را نیز نمی توان از یاد برد. سعید ابوطالب که در یک دهه اخیر خود را به عنوان نفر اول برنامه های واقع نما در ایران مطرح کرده، از پتانسیل های بازی مافیا برای تهیه یک برنامه تلویزیونی پرکشش و نفسگیر استفاده کرده است. بینندگان سریال شب های مافیا که شاهد رقابتی مهیج هستند، داستانی یکپارچه را دنبال می کنند که دارای ساختار و طرحی ثابت است. اما در کنار این تداوم، در هر شب از بازی مافیا شاهد غافلگیری ها و اتفاقات غیرقابل پیش بینی هستیم که باعث جذابیت شب های مافیا شدند.همچنین در بازی مافیا همه بازیگران نتوانستن خوب بدرخشند و حضور آنان می توانست برای مخاطب بسیار ناامید کننده باشد برای مثال حضور بسیار ضعیف خداداد عزیزی در قسمت پنجم . در کل شب های مافیا توانست پس از انتشار قسمت های اول در میان مردم بسیار محبوب شود و طرفداران زیادی را کسب کند. رئالیتی‌شوی شبهای مافیا تماشای یک بازی رقابتیِ مدرن که خیلی از موقعیت‌ها و درگیری‌های روزانه زندگی را به چالش می‌کشد؛ مفاهیمی مثل دروغ، صداقت، رفاقت و سیاست در این رقابت حضور پررنگ دارند و برای همین است که خیلی‌ها بازی مافیا را «بازی آموختنِ زندگی» می‌دانند.در ادامه با دانلود سریال پوست شیر همراه ما بمانید.

بازیگرانی که شب های مافیا حضور دارند

این سریال و در ژانر گیم شو خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهراب قاسم خانی، رضا داوودنژاد، نادر سلیمانی، پژمان بازغی، فرزاد حسنی، سروش جمشیدی، نیما شاهرخ شاهی، محمد نادری، فیروز کریمی، حسین امیدی، حامد همایون، جواد خواجوی، مجید مظفری، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، خداداد عزیزی، علیرضا استادی، سپند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، رامبد شکرآبی، شهرام قائدی، محمد معتمدی، ارسلان قاسمی، یوسف تیموری، نسرین مقانلو، آشا محرابی، مائده طهماسبی، سولماز غنی، سارا منجزی، ساغر قناعت، نفیسه روشن، نیکی مظفری، فریبا نادری، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و سوگل طهماسبی و…به هنرمندی پرداخته‌اند.

تاریخچه بازی مافیا

بازی مافیا از دهه ۱۹۸۰ در فضاهای دانشگاهی کشور روسیه متولد شد. این بازی جذاب خیلی زود در سایر کشورهای اروپایی و همینطور سایر نقاط جهان نیز رواج یافت و وارد فضاهای خوابگاهی و دانشجویی شد تا به یکی از پرطرفدارترین بازی ها در بین قشر جوان در دهه های پایانی قرن بیستم تبدیل شود.در بازی مافیا گروهی از افراد به عنوان مافیا انتخاب می شوند. افراد مافیا کاملا از هویت یکدیگر اطلاع دارند. اما برای شهروندان اینطور نیست و تنها خود فرد از هویت شهروندی خود اطلاع دارد. در بازی مافیا افراد باید سعی کنند دیگران را گمراه کرده یا در پی کشف حقیقت بوده و نفرات را به تدریج از بازی حذف کنند.نهایتا، اگر در روند بازی تعداد شهروندان باقیمانده از تعداد اعضای مافیا بیشتر باشد، خیر بر شر پیروز می شود. اما اگر تعداد اعضای مافیا با شهروندان مساوی باشد، این شر است که بر خیر غلبه کرده است. محبوبیت بازی مافیا به حدی بوده که کتاب ها و مقاله های زیادی برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها و استراتژی های آن نوشته شده و محققان زیادی سعی در توضیح محبوبیت این بازی داشته اند.این بازی محبوب همچنان طرفداران بی شماری دارد و در قاره ها و کشورهای مختلف جهان بازی می شود. بازی مافیا در کنار اینکه طی دهه های گذشته صاحب باشگاه ها، سالن و حتی کافه های مخصوصی شده، وارد تلویزیون و سینما نیز شده است. تمام این عوامل روی هم دست به دست هم داده اند تا شاهد رواج گسترده بازی مافیا باشیم.اما ظهور بازی مافیا در ایران: بازی مافیا در گذشته به دو صورت کاغذ و قلم یا با کارت‌های بازی انجام می‌شد. ایرانی‌هایی که با این بازی آشنا شده بودند ولی به کارت‌های نسخه خارجی دسترسی نداشتند؛ نقش‌های گروه مافیا و شهروند (مافیا نسخه کلاسیک) را با خودکار روی کاغذ می‌نوشتند یا برای هر یک از کارت‌های بازی، نقش‌ها را تعریف می‌کردند. قوانین بازی نیز از سوی بازیکن به صورت توافقی تعریف می‌شد. اریخچه بازی مافیا در ایران به دهه 80 برمی‌گردد. حدود سال 1384 پای مافیا به ایران هم باز شد. مانند سایر کشورها در ابتدا این بازی بیشتر بین اجتماعات دانشجویی رواج داشت و بیشتر در خوابگاه‌ها و اردوهای دانشجویی اجرا می‌شد.شاید شما هم در آن سال‌ها بازی دزد و پلیس به گوشتان خورده بود. این بازی، همان بازی مافیای این روزها است که گاها به صورت ساده‌تر و با تعداد افراد کمتر انجام می‌شد. در سال 1389 این بازی در مسنجر ریدکال انجام می‌شد که باعث آشناییت بیشتر افراد ایرانی با آن بود.با این حال، خیلی از افراد با مافیا به این شکلی که امروزه شاهد آن هستیم و با نامی که این روزها روی زبان‌ها می‌چرخد از سال 1399 آشنا شدند. 27 آبان 1399 اولین پخش از برنامه تلوزیونی‌ای بود که به طور رسمی به این بازی اختصاص داشت.برنامه شب‌های مافیا طی فصل‌های مختلفی از شبکه پخش خانگی فیلمو پخش شده است و تا کنون 9 فصل را به پایان رسانده. کارگردان این برنامه تلوزیونی سعید ابوطالب است و با اجرای محمدرضا علیمردانی برگزار می‌شود.در ادامه با دانلود شب های مافیا پدر خوانده در کنار ما باشید.

کلام آخر

سریال شب های مافیا پدر خوانده پس از انتشار توانست بسیار مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد این سریال همراه با کمی چاشنی کمدی و همچنین حضور بازیگران مشهور سینما می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و دیدنی باشد اگر شما به دنبال یک مجموعه خانگی مفرح و معمایی هستید پیشنهاد می کنم شب های مافیا را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود سریال سقوط است تماشای این سریال می تواند یکی از خاص ترین تجربیات شما در تماشای سریال باشد.

 

موسیقی شب های مافیا

کاوه آفاق قطعه‌ای را برای «شب‌های مافیا» خوانده‌است، که به عنوان تیتراژ پایانی این مجموعه با نام شب های مافیا پخش می‌شود. در فاصله قسمت‌های ۲۳ تا ۲۷، قطعه‌ای از محمدرضا علیمردانی به عنوان تیتراژ پایانی این مجموعه پخش شد. همچنین در قسمت ۳۴ برنامه، قطعه‌ای از علیرضا طلیسچی به یاد ارشا اقدسی پخش شد. در پایان فصل سوم از سری سوم شب‌های مافیا محمدرضا علیمردانی قطعه ای به اسم بدلکار به یاد ارشا اقدسی خواند.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *