دانلود سریال ایرانی بی گناه با لینک مستقیم و رایگان

کارگردان مهران احمدی
بازیگران شبنم مقدمی, محسن کیایی, ویشکا آسایش

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال که یک درام اجتماعی است آمده: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

لینک های دانلود

23 قسمت آخر
قسمت 22
قسمت 21
قسمت 20
قسمت 19
قسمت 18
قسمت 17
قسمت 16
قسمت 15
قسمت 14
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

بی گناه

بی گناه یکی از فیلم های زیبا ایرانی است که بعد از اکرانش توجه های زیادی به خود جلب کرد.«بی‌گناه» که به سرپرستی محسن کیایی توسط عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور به نگارش درآمده است،بی گناه موضوعی عاشقانه و درام دارد کـه داستان یک خانواده را روایت می کند کـه اتفاقی که باعث می شود زندگی آن ها با فراز و نشیب زیادی روبه رو شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند. روایتگر داستان زندگی بهمن مردانی است که برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران بازمی‌گردد. خانواده رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش پس از ورود بهمن به ایران، در موقعیت تازه‌ای قرار می‌گیرند؛ موقعیتی بسیار عجیب…با دانلود فیلم بی گناه در کنار ما باشید و از دیدن آن کنار خانواده نهایت لذت را ببرید

در این فیلم بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که ۲۵ سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می‌دهد که باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم میزند. در این سریال رفت و برگشت‌هایی به دهه ۶۰ دیده می‌شود که بیننده را با لایه‌های درونی و انگیزه‌های فعلی شخصیت‌ها آشنا می‌کند و به جذابیت داستان می‌افزاید.یکی از گزینه شما برای دانلود سریال ایرانی می تواند فیلم بی گناه باشد

در این سریال نیز به همراه عماد رضایی ‌نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت‌های داستان همراه می‌کند.مخاطب را تشویق می کند تا پایان فیلم همراهی کند.با دانلود فیلم بی گناه در این نقد و برسی همراه ما باشید . داستان سریال به معرفی خانواده معتبر فرشباف شروع می‌شود. پدر خانواده، رشید فرشباف استاد و طراح فرش است و به عنوان هنرمند برتر سال از او تقدیر می‌شود. فروغ، فرزند اول خانواده با منوچهر که دوبلور است ازدواج کرده است و دختر جوانی به نام جانا دارد. در شب تقدیر از استاد فرشباف منوچهر فوت می‌کند و این اتفاق با برگشت بهمن به ایران هم‌زمان می‌شود. بهمن که دوست خانوادگی فرشباف‌ها است در گذشته به فروغ علاقه داشته است و برگشت دوباره رازهای پنهان خانواده و داستان عاشقانه بهمن و فروغ را زنده می‌کند. جانا که به مرگ ناگهانی پدرش مشکوک است به دنبال سرنخی می‌گیردد و در نهایت به گذشته مادرش پی می‌برد و کنجکاو می‌شود تا بهمن را بیشتر بشناسد. پروین، فرزند دوم خانواده فرشباف زندگی پر ماجرایی دارد. سارینا و سینا، فرزندان پروین و عطا جوانان پر شور و هیجانی هستند که هر روز یک دردسر جدید برای والدینشان به بار می‌آورند. سارینا اهل مهمانی و پارتی‌های مختلط است. او برای اینکه بتواند در المپیاد قبول بشود، قرص‌های مخدر استفاده می‌کند. سینا هم برای کمک به دوستش، کیانا حاضر می‌شود لپ‌تاپ فروشنده لباس را بدزدد تا او از عکس‌های کیانا سوءاستفاده نکند.

در قسمت نخست حتما با اتفاق‌هایی غافلگیر می‌شوید که در قسمت‌های بعد باید معماهای آن را در تار و پود شخصیت‌ها و روابط میان آن‌ها جست‌وجو کنید.

کارگردان سریال پرطرفدار بی گناه «مهران احمدی» است که ۴۸ سال دارد و بازیگر نقش بهبود در سریال پایتخت بوده است. «مهران احمدی» چندین سال است که شروع به کارگردانی سريال کرده است و تا کنون نیز موفق به ساخت و پخش دو فیلم طنز شده است.که از نظر بسیار زیادی از فیلم دوستان را به خود جلب کرد و به نظر می رسد او در این عرصه موفق بوده است.

اولین تجربه «مهران احمدی» در ساخت فیلم «مصادره» با بازیگری «رضا عطاران» بود. دومین فیلمی که «مهران احمدی» ساخت «بیلن سگ بند» بود. «مهران احمدی» در ساخت سریال بی گناه نیز مانند سریال مصادر به دهه ۶۰ اشاره می‌کند.

نقد و برسی فیلم بی گناه

در سریال «بی‌گناه» همچون «هم‌گناه» داستان یک خانواده بزرگ روایت می‌شود که هرکدام از آنها خرده داستانی دارند که در مجموع باعث شده است تا این مجموعه پرقصه باشد. در همان قسمت اول، همه شخصیت‌ها معرفی شدند و گره اصلی داستان باز شد. شاید نیازی به رو کردن تمام شخصیت‌ها در قسمت ابتدایی نبود تا فرصت معرفی بهتری دست می‌داد و رابطه میان آدم‌ها آنقدر گنگ اتفاق نمی‌افتاد. بی‌گناه در قسمت نخست با انبوه صحنه‌ها و سکانس‌هایی پُر شده است که سؤالاتی را در ذهن مخاطب پدید می‌آورند. سؤالاتی درباره‌ی گذشته‌ی کاراکترهای درگیر در قصه و نیز انگیزه‌ی آن‌ها. این‌ که کیستند و چه کرده‌اند و حالا دقیقا دارد چه اتفاقی می‌افتد. شاید بتوان گفت مشکل از آنجا شروع شده که احمدی در دو جایگاه مهم و متفاوت یعنی بازیگری و کارگردانی قرار گرفته و همین امر باعث شده است تا تمرکز از ذهنش دور شود و در کارگردانی شش دانگ نباشد. اما پازل‌ها رفته‌رفته کامل می‌شوند و روایت سروشکل مطبوع ‌تری به خود می‌گیرد.و بیننده در ادامه کم کم از سردرگمی نجات پیدا می کند.

در قسمت نخست با تصادف منوچهر و مرگ او مواجه می‌شویم که بدون کاشت و برداشت درست صورت می‌گیرد و نه تنها در مخاطب احساسی را برنمی‌انگیزد بلکه بلافاصله با پرتاب به ۴۰ روز بعد، سردرگمی‌هایش دو چندان می‌شود.احمدی در هدایت بازیگران بسیار ناموفق عمل کرده است، به گونه‌ای که شاهد بازی‌های بد از بازیگران خوب هستیم. نسرین نصرتی در پایتخت بسیار مسلط و توانمند ظاهر شده بود اما حالا در «بی‌گناه» گویی همان نسرین «پایتخت» است که لهجه شمالی ندارد. صحنه دعوای او با دخترش سارینا و پسری که او را نیمه شب بیهوش جلوی در خانه رها کرده بود را به یاد آورید، این سکانس به جای آنکه تأثیرگذار باشد، بیشتر خنده‌دار از آب درآمده است.

احمدی خود نیز بازیگر توانمندی است، بازی‌های او در «آلزایمر»، «هیچ»، «بیست»، «آوای باران» و «می‌خواهم زنده بمانم» فراموش‌نشدنی است. اما بازی او در «بی‌گناه» هیچ حسی را به مخاطب منتقل نمی‌کند. او حتی نتوانسته است روی بازی خودش نیز سرمایه‌گذاری کند که این امر هم به حضورش در دو جبهه بازیگری و کارگردانی به صورت همزمان بازمی‌گردد.

ایراد بزرگ «بی‌گناه» تا اینجای کار، ضعف در کارگردانی است. احمدی نه تنها از میزانسن‌های بکر و خلاقانه استفاده نکرده است بلکه در انتقال حس اصلی و اساسی صحنه‌ها نیز عاجز است. برای مثال صحنه‌ای را به یاد آورید که عده‌ای با اسلحه، منفرد را دستگیر می‌کنند و با خود می‌برند، این صحنه آنقدر دم دستی و بدون هیجان اجرا شده است که بیشتر احساس می‌کنیم یک شوخی است و دوستان منفرد با او بازی می‌کنند.

در «بی‌گناه» به جنبش «می تو» هم اشاره شده است و یکی از خرده داستان‌های این مجموعه روایتگر همین مسئله است، اما تا به اینجای داستان، این قصه نیز به صورت آبکی روایت شده است و نتوانسته است تأثیرگذار باشد.

هر چند هنوز برای قضاوت جدی‌تر درباره این سریال زود است، تنها می‌توان با قاطعیت در این باره نظر داد که حضور احمدی به عنوان بازیگر و کارگردان به صورت همزمان، تمرکز را از او گرفته است تا نتواند کارگردانی استانداردی از خود ارائه دهد و این گروه ستاره را به درستی هدایت کند. در واقع می‌توان گفت استراتژی فیلمنامه نویسان سریال بی گناه این بوده است که ابتدا معماها و سوال‌های بسیاری در ذهن مخاطب شکل بگیرد. با همه این‌ها، سریال به آرامی مسیر داستانی خود را برای مخاطب روشن می‌کند. با این‌همه، سریال کم‌ کم مسیر داستانی‌اش را برای مخاطب روشن‌تر می‌کند. هر چه جلوتر می‌رویم، واقعه‌ها معنادارتر و ارتباط‌شان با یک‌ دیگر فهمیدنی‌تر می‌شود. شخصیت‌ها بیش‌تر شکل می‌گیرند و نوع روابط‌شان و نیز کارکردشان در قصه مشخص‌تر می‌شود. بنابراین، مخاطبی که به‌تماشای بی‌گناه می‌نشیند باید کمی حوصله به خرج دهد تا بتواند از شکل‌گرفتن تار و پودِ طراحی‌شده برای داستان لذتِ بیش‌تری ببرد.در کل فیلم از داستان خوبی برخوردار است فقط باید تا اخر آن را تماشا کنید تا شاهد جذابیت داستانی فیلم باشید.

 

عوامل سریال بی گناه

در این سریال عاشقانه و رازآلود،محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌شوند. حضور بازیگران شناخته شده در فیلم به جذابیت آن افزوده است .در ادامه با دانلود فیلم بی گناه در کنار ما باشید.

برسی کارنامه هنری بازیگران سریال بی گناه

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی: محسن کیایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران و دارای تحصیلات لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ و با نقش آفرینی در سریال رویای گلی آغاز کرد و با بازی در سریال پرده نشین به شهرت رسید. او در فیلم بعد از ظهرسگی نیز بازی متفاوت و حرفه‌ای خود را به نمایش گذاشته است. محسن کیایی علاوه بر بازیگری، سابقه نویسندگی در سریال‌های مطرحی چون هم گناه را نیز در کارنامه خود دارد. وی در سریال بی گناه در کنار بازیگری، به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور به نگارش داستان پر پیچ و خم سریال نیز پرداخته است.

مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف: مسعود رایگان در یک بهمن ماه سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر دراماتیک و مدرسه فیلم سوئد بوده و از سن ۱۳ سالگی شروع به فعالیت در تئاتر کرده است. مسعود رایگان پس از گذراندن دوران سربازی خود در سال ۱۳۵۵ وارد دانشگاه دراماتیک شده و در سن ۲۹ سالگی در سریال «پیدایش صهیونیسم» فعالیت هنری خود را آغاز کرد. مسعود رایگان در سال ۱۳۶۲ جهت ادامه تحصیل به سوئد رفت. در سال ۱۳۸۰ «وحید موسائیان» پیشنهاد بازیگری در «فیلم خاموشی دریا» را به مسعود رایگان داد و او برای ایفای نقش در این فیلم به ایران بازگشت. پس از ۳ سال او با ایفای نقش در سریال «خیلی دور خیلی نزدیک» به بازیگری مطرح تبدیل شد. در ۴۹ سالگی مسعود رایگان با «رویا تیموریان» ازدواج کرد. این دو بازیگر در فیلم و سریال‌های موفقی با یکدیگر حضور داشتند. یکی از سریال‌هایی که مسعود رایگان و رویا تیموریان همراه با هم بازی کرده‌اند، سریال بی گناه است آن ها توانستن با بازی خوب خود به جذابیت هرچه بیشتر فیلم بی افزایند.

ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی: ویشکا آسایش یکی از بازیگران مشهور در سریال بی گناه است. ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان سال ۱۳۵۱ است. او در خارج از کشور به تحصیل پرداخته و مدرک کارشناسی صحنه و لباس خود را از لندن اخذ کرده است. ویشکا آسایش برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ در سریال «امام علی» شروع به فعالیت کرد.

پس از گذشت ۶ سال، ویشکا آسایش در فیلم ساحره به طور حرفه‌ای فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۹ در سریال «مسافر ری» نقش مهمی را ایفا کرد و به بازیگری، مطرح تبدیل شد. ویشکا آسایش در سال ۲۰۲۱ جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم‌های مستقل را در «ششمین جشنواره کالیای اسپانیا» کسب کرده است. این جایزه او به دلیل بازیگری در فیلم «گورکن» با کارگردانی «کاظم ملایی» بوده است.

شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف: شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است. وی مدرک لیسانس ادبیات فارسی دارد و فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی شروع کرد. شبنم مقدمی از سال ۱۳۷۶ با حضور در سریال گل‌های آفتابگردان فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

کارگردان سریال بی گناه: مهران احمدی کارگردانی سریال بی گناه را به عهده دارد. وی در ۹ اسفند ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد و در دانشگاه به تحصیل رشته تئاتر پرداخت. مهران احمدی قبل از این سریال فیلم‌های سینمایی مصادره و سگ بند که از فیلم‌های پرفروش سینما بودند را کارگردانی کرده و بی گناه اولین سریال وی در مقام کارگردان است.

کلام اخر

و اما در پایان فیلم بی گناه از فیلم نامه خوبی برخوردار است بازیگرانی مطرح و حرفه ای در آن ایفای نقش کرده اند داستان فیلم از جذابیت زیادی برخوردار است که همین امر باعث طرفداران زیادی در فیلم شده است داستان فیلم به مشکلات اجتماعی  پرداخته است و در لا به لای فیلم پیام های مخفی به بیننده القا می کند.از دیگر فیلم های ایرانی جذاب که طرفداران زیادی دارد و به شما هم پیشنهاد میکنم به تماشای آن بنشینید دانلود سریال همگناه است

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *