دانلود سریال ویلو Willow 2022 زیرنویس فارسی

کارگردان Stephen Woolfenden
بازیگران Alexis Rodney, Erin Kellyman, Ruby Cruz
امتیاز 5.1

خلاصه داستان

بیست سال پس از غلبه بر ملکه شریر باوموردا، جادوگر ویلو اوفگود گروهی از افراد ناسازگار را در یک ماموریت نجات خطرناک به سمت ناشناخته هدایت می کند.

لینک های دانلود

سریال ویلو دنباله ای برای فیلمی به همین نام محصول سال 1988 میلادی است. فیلم نامه این فیلم را خود جورج لوکاس (George Lucas) نوشته و ران هاوارد (Ron Howard) نیز سکان کارگردانی آن را در دست داشته بود. باید گفت که این فیلم در مقایسه با آثار فرنچایز جنگ ستارگان و فرنچایز ایندیانا جونز نتوانست به پیروزیت مالی بزرگی در گیشه دست پیدا کند.

در فیلم اصلی، ویلو افگود در نزدیکی روستای خودش بچه جوانی را پیدا می نماید و همین نیز باعث می شود تا او در پی سرپناهی برای این بچه باشد و در عین حال، از او در برابر جادوگر شروری محافظت کند که می خواهد به او آسیب بزند. با این حال، ویلو خیلی به ندرت روستای خود را ترک می نموده و حالا در مناطقی کاملا ناشناخته واقع شده است. ویلو در مسیر خود با گروهی از افراد آشنا می شود که به او در سفرش یاری می نمایند. با وجود موانع و مسائل بسیار زیادی که بر سر راه او قرار داشتند، ویلو در نهایت پیروز می شود تا از این بچه محافظت کند و با سربلندی به خانه خودش باز می شود.

در حال حاضر اطلاعات اندکی در خصوص ماجراجویی تازه این شخصیت در سریال ویلو وجود دارد اما مطمئنا در این سریال نیز بیننده ها شاهد داستان ها و ماجراهای تازه و جالب توجهی بر موضوع این شخصیت دوست داشتنی خواهند بود. تایید شده که اتفاقات سریال حدود سه دهه پس از اتفاقات فیلم اصلی جریان دارد. در این سریال تازه، ویلو به زن جوانی به نام کیت یاری می نماید تا برادر ربوده شده اش را پیدا کند.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *