دانلود سریال پادشاه تولسا Tulsa King 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

کارگردان Taylor Sheridan
بازیگران Andrea Savage, Martin Starr, Sylvester Stallone
امتیاز 8.4

خلاصه داستان

پس از آزادی از زندان، کاپو مافیایی دوایت "ژنرال" مانفردی به تولسا، اوکلاهاما تبعید می شود، جایی که او یک امپراتوری جنایتکار جدید با گروهی از شخصیت های نامحتمل می سازد.

لینک های دانلود

قسمت 7
قسمت 3

سریال تولسا کینگ یا پادشاه تولسا (Tulsa King) اثری جنایی و درام از سرویس آنلاین پارامونت پلاس ساخته تیلور شریدان (Taylor Sheridan) به شمار می‌رود که در آن، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) نقش اصلی را بازی می‌کند. منتقدان بر این باور هستند که سیلوستر استالونه همچنان جذبه و گیرایی خودش در جلوی دوربین را دارد و توانسته نقش‌آفرینی خوبی را از خودش به جای بگذارد اما سریال «تولسا کینگ» آن چیزی نیست که از آن انتظار می‌رفت.

 خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

کارول میدگلی – تایمز (60): تماشای سریال «Tulsa King» دلپذیر است. این سریال در فصل جوایز قرار نیست برنده جایزه ای باشد اما با وجود ایرادات زیادی که دارد، قابل تماشاست.

جوئیل کیلر – دکلر (60): قسمت دوم سریال «Tulsa King» این امیدواری را به ما داد که این سریال می‌تواند لذت بخش با چاشنی طنز باشد و استالونه هم نقش خود را به خوبی ایفا کند. اما هنوز مسائل زیادی در سریال ما را به شک می‌اندازد که آیا این سریال می‌تواند یک اثر موفق باشد یا خیر.

دن فینبرگ – لس آنجلس تایمز (40): سریال «Tulsa King» از اغلب کلیشه‌های شناخته شده ژانر پیروی می‌کند و همین مسئله باعث عدم موفقیت سریال می‌شود. شاید تنها بخش جذاب این سریال بازی سیلوستر استالونه باشد.

کلی لاولر – یو اس ای تودی (25): هر بخش از داستان این سریال به حدی پوچ و دیالوگ‌های آن به حدی مزخرف است که باعث می‌شود سریال «Tulsa King » اثر ضعیفی باشد. این سریال مانند فیلم‌های اکشن بی کیفیتی است که مستقیماً به سرویس‌های ویدئویی می‌آیند، با این تفاوت که این یکی طولانی‌تر است!

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. حسن گفت:

    عالی بود و سپاس

  2. K گفت:

    سریال های که میزارین بدون سانسوره همشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *