دانلود سریال اصیل ها The Originals زیرنویس فارسی

کارگردان Julie Plec
بازیگران Claire Holt, Daniel Gillies, Joseph Morgan
امتیاز 8.3

خلاصه داستان

خانواده‌ای از خون‌آشام‌های هزار ساله تشنه قدرت به دنبال پس گرفتن شهری هستند که ساخته‌اند و بر همه کسانی که به آنها اشتباه کرده‌اند تسلط پیدا می‌کنند.

لینک های دانلود

قسمت زیرنویس فارسی فصل پنجم
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت زیرنویس فارسی فصل چهارم
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت زیرنویس فارسی فصل سوم
قسمت 22
قسمت 21
قسمت 20
قسمت 19
قسمت 18
قسمت 17
قسمت 16
قسمت 15
قسمت 14
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت زیرنویس فارسی فصل دوم
قسمت 22
قسمت 21
قسمت 20
قسمت 19
قسمت 18
قسمت 17
قسمت 16
قسمت 15
قسمت 14
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1
قسمت زیرنویس فارسی فصل اول
قسمت 22
قسمت 21
قسمت 20
قسمت 19
قسمت 18
قسمت 17
قسمت 16
قسمت 15
قسمت 14
قسمت 13
قسمت 12
قسمت 11
قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

Originals

سریال اصیل ها (The Originals) یک مجموعه در ژانر درام و ماورالطبیعه می باشد که در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ از شبکه تلویزیونی CW پخش می شد است. این سریال اسپین آف ساخته شده از روی سریال «خاطرات خون آشام» می باشد. این سریال در دسته ژانرهای درام، فانتزی و ترسناک قرار می گیرد.و با الهام از این سریال جذاب ساخته شده است با بررسی نظرات و امتیازات داده شده به این مجموعه می توان دریافت که اصیل ها بهتر از مجموعه اصلی خودش عمل کرده است. بسیاری از طرفداران سریال خاطرات خون آشام پس از شروع فصل پنجم انتقادات زیادی را به این مجموعه وارد کردند و به عقیده آنان این شبکه تلویزیونی این سریال را بیش از اندازه کش داده و حوادث و اتفاقاتی که از فصل پنجم به بعد در این سریال رخ داد ضروری نبوده است و ساخت آن انچنان مهم نبوده است. اما همزمان با فصل پنجم سریال خاطرات خون آشام، اسپین آف آن یعنی اصیل ها نیز شروع به پخش کرد. در ادامه با دانلود سریال اصیل ها همراه ما باشید. این سریال از همان فصل اول خود با داستانی جذاب همراه بود و اکثر طرفداران خاطرات خون آشام را به سمت خود جذب کرد. تمام فصل های ساخته شده برای این سریال از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نهایت خطر و اتفاقات ناگوار و هیجان انگیز را روبروی شخصیت های اصلی این سریال می توان مشاهده کرد. بازیگران این سریال نیز یکی از جذابیت های آن بودند و هرکدام از آن ها طرفداران خاص خودش را در بین بینندگان داشتن و توانستن نظرات مثبت عده زیادی از طرفداران این فیلم را به خود جذب کنند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۳ برای بینندگان پخش شد و هر سال یک فصل جدید برای آن ساخته شد. فصل پنجم و پایانی این سریال در سال ۲۰۱۸ برای کاربران به نمایش گذاشته شد. از آنجایی که این سریال یک اسپین آف می باشد و به سریال اصلی کمی تا قسمتی وابسته است، در بخش جوایز عملکرد قابل توجهی نداشته است و جایزه ای برنده نشده است. این سریال در مجموع در ۱۳ بخش از جمله یک جایزه امی نامزد شده است. در ادامه با دانلود سریال اصیل ها با دوبله فارسی همراه باشید تا این سریال را بیشتر برای شما معرفی کنیم و ببینیم که آیا هنوز هم ارزش تماشا کردن دارد یا نه؟

خلاصه سریال اصیل ها

الایژا برای کمک به کلاوس خواهرش، ربکا را تنها گذاشته و به کمک برادرش می‌رود و پس از کمی تحقیق می‌فهمد که هِیلی (فیبی تانکین)، گرگینه‌ای زیبا که قبلاً با برادرش رابطه داشته و اکنون از او باردار است، به دست جادوگری به نام سوفی دِوِرُوکس (دنیلا پیندا) گروگان گرفته شده.یکی دیگر از فیلم های جذاب که میتوانید دانلود کنید و از دیدن آن کنار خانواده لذت ببرید دانلود سریال خارجی است

زمانی که سوفی مایکلسون‌ها را از اخباری که زندگیشان را تغییر می‌دهد با خبر می‌کند الایژا می‌فهمد که شانس دوباره‌ای به خانوادهٔ اصیل‌ها روی آورده تا دوباره خانواده را سرپا کند، زیرا خون‌آشام‌ها با وجود زندگی جاودانه، قادر به آوردن فرزند نیستند اما به دلیل نیمه گرگینه بودن، کلاوس توانسته دارای فرزند شود.

الایژا برادر بزرگتر و دارای احترام فراوان از سوی خانواده است که همیشه تلاش کرده تا انسجام خانواده‌اش را حفظ کند و رفتارهای بی‌رحمانه و وحشیانهٔ برادر کوچکتر را کنترل کند، تمام تلاش خود را برای سالم نگه داشتن هیلی و فرزند او می‌کند و امیدوار است که این فرزند از یک جهت نسل خانواده را ادامه دهد و از جهت دیگر کلاوس با تجربهٔ حس پدر شدن رویه‌اش را عوض کند چرا که رفتارهای ناهنجار کلاوس به این خاطر است که پدر او مایکل (سباستین روچه) همیشه رفتارهای وحشیانه و بی‌رحمانه‌ای نسبت به کلاوس داشته‌ است و کلاوس همیشه در حسرت مهربانی پدر می‌ماند و آلایژا امیدوار است برادرش با تجربهٔ مهر پدرانه سرانجام صدمات روحی گذشته را فراموش کند. حالا شهر پر از انسان‌ها، خون‌آشام‌ها و جادوگرهاست و گرگینه‌هایی که به حاشیهٔ شهر رانده شده‌اند. کنترل شهری که اصیل‌ها بنا کرده‌اند حالا در دست دوست قدیمی کلاوس، مارسل (چارلز مایکل دیویس) است که آن‌ها تصور می‌کردند سال‌ها پیش کشته شده اما حالا با همراهی خون‌اشامهای دیگر خانه و تاج و تخت آن‌ها را در اختیار گرفته‌است و کلاوس سوگند می‌خورد که پادشاهی شهر را دوباره به دست بیاورد…

سریال داستان روابط خانوادهٔ مایکلسون و نژادهای مختلف حاضر در شهر در بین خودشان و با یکدیگر است. قصهٔ اعتماد و بی‌اعتمادی، عشق و نفرت، بخشش و انتقام، خیانت و وفاداری، تلاش بعضی برای برقراری صلح بین نژادها و دسته‌ها و تلاش خونین و خیانت‌آمیز بعضی دیگر برای زیر سلطه درآوردن نژادهای دیگر.

 

تحلیل داستان فیلم اصیل ها

ماجرای این سریال درباره اولین خانواده ای است که تبدیل به خون آشام شده است. «نیکلاوس -کلاوس- مایکلسون» با بازی «جوزف مورگان» بزرگترین فرد این خانواده و می توان گفت قدرتمندترین خون آشام است. البته کلاوس برخی قابلیت های گرگینه ها را نیز دارد و به نوعی یک دورگه به حساب می آید. اعضای این خانواده که چندین هزار سال از عمر آن ها می گذرد اکنون به شهر اصلی خودشان یعنی نیواورلئان برگشته اند اما متوجه می شوند که اکنون دیگر این شهر تحت کنترل آن ها نیست و شهر پر شده از خون آشام ها. کلاوس تصمیم می گیرد به خانه بزرگ خودشان در این شهر برگردد و دوباره تبدیل به پادشاه نیواورلئان بشود. با دانلود سریال اصیل ها در نقد و برسی این فیلم جذاب همراه ما باشید. داستان فیلم در نیواورلینز است؛ جایی که خانواده مایکلسون‌ها و خون‌آشام‌های اصیل آن جا را ساخته‌اند. در اولین فصل، تمرکز بر کلاوس (جوزف مورگان)، الایژا (دنیل گیلیز) و ربکا (کلر هالت) است که متوجه شده‌اند هیلی مارشال (فیبی تانکین) از کلاوس ، دو رگه اصیل باردار است. بعد از برگشت به شهرشان می‌فهمند مارسل (چارلز مایکل دیویس) رهبری شهر را به عهده گرفته است. خانواده تلاش می‌کنند شهر را پس بگیرند. به علاوه این مجموعه حول ماجرای روابط آنها و دیگر موجودات ماورایی مانند جادوگران نیز می چرخد.

معرفی بازیگران اصلی فیلم اصیل ها 

هوپ مایکلسون (Hope Mikaelson): هوپ یک «تریبرید» است، ترکیبی از دورگه‌ی خون آشام گرگینه و جادوگر که با بالا رفتن سن، قدرتش می‌تواند او را به یکی از خطرناک‌ترین موجودات طبیعی در جهان تبدیل کند.که می تواند خطرات زیادی برای جهانیان به وجود اورد او حتی به‌عنوان یک دختر هفت ساله توانست از پس جادوگران قدرتمندی مانند اینادو بر بیاید. با این حال او فقط یک نوجوان است و با وجود قدرت خارق‌العاده‌اش، برای پرورش پتانسیل فوق طبیعی خود سال‌ها به آموزش نیاز دارد. هوپ باور دارد که در بزرگسالی، قویتر از بانی و همچنین پدرش خواهد بود.

وینسنت گریفیت (Vincent Griffith): وینسنت رییس سابق «نه جادوگر نیواورلئان» (New Orleans ’Nine Covens) و همسر سابق ایوا سنکلیر جادوگر است. وینسنت که می‌خواست زندگی عادی داشته باشد، پیمان خود را رها کرد. اما استر او را به‌عنوان ظرفی برای روح پسرش فین انتخاب کرد و فین در واقع مدت زیادی از بدن وینسنت استفاده کرد تا انتقام دشمنان و همچنین برادرانش را بگیرد. با دانلود سریال اصیل ها بدون سانسور و تماشای آن شاهد اتفاقات زیبای این فیلم باشید.

فریا مایکلسون (Freya Mikaelson): خیلی‌ها درباره‌ قدرتمند بودن فریا بحث کردند. او در بین خواهرها و برادران مایکلسون پیرترین است اما خون‌آشام نیست و عمه‌ی او دالیا که یک جادوگر واقعا قدرتمند بود قدرت‌های او را با معجون‌هایش ساخت. دالیا طلسمی بر او وارد کرد که باعث می‌شود فریا با سالم ماندن تا سن صد سالگی به خواب زمستانی فرو رود و پس از بیدار شدن فقط یک سال پیرتر شود.

اگر این طلسم را کنار بگذاریم، فریا به‌عنوان یک جادوگر قدرتمند به تصویر کشیده شده است. با این حال، او فقط ده سال توسط دالیا آموزش دیده است و تجربیات زیادی ندارد. قبل از آن، او ۹۹۰ سال خواب بود. بنابراین تدریس اصلی او کاملا کوتاه بود و اگرچه به نظر می‌رسد او دارای طیف وسیعی از قدرت‌ها است، اما کاملا مشخص نیست که او بعد از مادرش استر قدرتمندترین جادوگر است یا نه ایا اموزش کوتاه مدت می تواند فریا را به یک جادوگر بزرگ تبدیل کند.

کول مایکلسون (Kol Mikaelson): کول یک بازمانده است و اگرچه به‌عنوان یک آنتاگونیست معرفی شد، بعدا نقش او تغییر کرد و در فصل‌های بعدی به یکی از اصلی‌ترین بازیگران تبدیل شد. او از کلاوس یا آلایژا قدرتمندتر نیست اما همچنین توانست دوازده خون‌آشام را به تنهایی بکشد. بنابراین واضح است که او از قدرت بالایی برخوردار است.

کول ثابت کرده است که می‌تواند خودش را در مبارزه با کلاوس حفظ کند، این بدان معنی است که او قطعا به‌عنوان یک خون‌آشام اصلی قدرت زیادی دارد. اگرچه او از فین قدرتمندتر است، اما مهارت و تجربه‌ی کمتری نسبت به خواهر و برادر بزرگترش کلاوس، ربکا و آلایژا دارد. با دانلود سریال اصیل ها در این نقد و برسی همراه ما باشید .

داوینا کلیر (Davina Claire): داوینا به‌عنوان یک دخترهاروست معرفی شد که در آیین برداشت فصل نزدیک بود قربانی شود اما توسط مارسل نجات یافت. با انجام این کار مراسم هم کوتاه شد و داوینا اتفاقا قدرت جادوگران دیگری را که قبلا قربانی شده بودند، جذب کرد. این کار کانال‌های عظیمی از جادوها را در درون او باز می‌کند و اساسا او را به رشک ‌برانگیزترین دارایی برای هر پیمان مافوق طبیعی تبدیل می‌کند. و گرچه او اغلب به‌عنوان یک جادوگر قدرتمند به تصویر کشیده شده است، اما مهم است بدانید که تقریبا در هر نوبت، او قدرت خود را از دیگران می‌گرفت.و قدرت  از درون داوینا الهام نمی گرفت بلکه او قدرت خود را از اطرافیان جذب می کرد.

در حین برداشت، او از انرژی جادوگران مرده‌ی مراسم نیرو می‌گرفت و هنگامی که او را به‌عنوان جادوگر بزرگ برگزیدند، قدرت جادوگران دیگر را کنترل می‌کرد. هنوز مشخص نشده است که او چقدر قدرتمند است

هیلی مارشال: هیلی به‌عنوان یک گرگینه‌ی معمولی از یک خانواده‌ی گرگینه‌ی قدیمی معرفی شد. تنها پس از مرگ هیلی در پایان فصل یک با خون دخترش هوپ که در بدنش بود به یک دورگه‌ی خون‌آشام گرگینه تبدیل شد. او نقاط قوت هر دو گونه را به ارث برد.

او هیچ کجا به اندازه‌ کلاوس که هزاران سال دورگه بود قدرتمند نیست. حتی در این صورت، تحول باعث شد که هیلی بسیار قدرتمندتر شود و به او قدرت کنترل تغییرات گرگینه‌ی خود را بدهد. تنها اشکال این بود که او نمی‌توانست زیر آفتاب برود.و همین نقطه ضعف او باعث ضعیف شدن مارشال میشد.از فیلم های جذاب که می تواند خاطرات خوبی را برای شما ثبت کند دانلود سریال خارجی است

ربکا مایکلسون (Rebekah Mikaelson): ربکا در بسیاری از درگیری‌ها یا صحنه‌های مبارزه‌ی تن به تن دیده نشده است و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد او اصلا هیچ گونه آموزش بدنی دیده است یا خیر. البته، او از آنجا که یک خون‌آشام اریجینال‌ است، یکی از قدرتمندترین افراد در این سریال بود، اما در مقایسه با الیاس یا کلاوس، یک مبارز ماهر نیست یا تبحر خاصی ندارد.

اگرچه او اغلب با موفقیت و به تنهایی از پس دشمنانش برآمده است، اما همیشه انتخاب می‌کند که درگیری فیزیکی نداشته باشد مگر اینکه لازم باشد.و به نظر میرسد همین اماده نبودن فیزیکی باعث میشود ما جنگ فیزیکی و تن به تن از او نبینیم .با دانلود سریال اصیل ها و تماشای آن کنار خانواده لحظات خوشی برای خود ثبت کنید نسخه دانلود سریال اصیل ها با زیر نویس چسبیده فارسی هم در اختیار شما قرار گرفته است.

مارسل (Marcel): هنگامی که یک طلسم معکوس برای برگرداندن او استفاده شد، مارسل به یک خون‌آشام اصلی ارتقا یافت. نسخه‌ی ارتقا یافته، دقیقا مانند ارجینال‌ها، تکامل یافته‌ است که در برخی از روش‌های کلیدی بهتر از نسخه‌ی اریجینال‌ها عمل می‌کند. منشا ارتقا یافته‌ای مانند لوسین حتی می‌تواند قدرتمندتر از آلایژا باشد.

مارسل دارای قدرت فوق‌العاده، رفلکس‌های باورنکردنی و همچنین دارای قدرت تله‌ پاتیک خاصی بود. از همه مهم‌ تر آن‌ها یک سم گرگینه‌ی پیشرفته دارند که سریع ‌تر از زخم معمولی گرگینه می‌کشد و با خون یک اصیل قابل درمان نیست.

الایژا (Elijah): الایژا قدیمی‌ترین اریجینال‌ تا کنون است و در جنگ تن به تن بسیار مهارت دارد و از قدرت فوق بشری و تجربه‌ی نبرد برخوردار است. او دارای رفلکس‌های برتر نسبت به هر یک از خواهران و برادرانش است، البته به جز کلاوس.

الایژا به‌عنوان یک خون‌آشام بسیار تکامل یافته است. البته این تکامل از نظر مجموعه مهارت‌ها و توانایی‌های خون‌آشامی است و درباره‌ی دانش و عقل او درباره‌ی قلمرو ماورالطبیعه که بزرگترین سرمایه‌ او است چیزی گفته نشده. الایژا خون‌آشام‌های غیر ارجینال را در عرض چند ثانیه سر بریده و آن‌ها را تکه تکه کرده و به‌عنوان «شکارچی»، غرایز بهتری نسبت به کلاوس دارد. نیازی به ذکر نیست که خون او، مانند هر خون ارجینالی، می‌تواند تقریبا هر زخمی را درمان کند. با دانلود سریال اصیل ها با ما همراه باشید.

کلاوس (Klaus): کلاوس اولین دورگه‌ جهان از زمان خون‌آشام‌ها با توانایی‌های گرگینه بود. او تقریبا شکست‌ ناپذیر است، زیرا احتمالا نمی تواند توسط یک فرد غیر ارجینال کشته شود. میزان قدرت او اغلب بینندگان را شوکه کرده، زیرا او همچنین دارای قدرت باور نکردنی کنترل ذهن است و می‌تواند افراد را برای مدت طولانی کنترل کند.

قدرت کلاوس با مصرف خون انسان بهبود یافت و خون او، پدرش میکائیل را برای مدتی فلج کرد، زیرا در خونش سم گرگ وجود داشت. نیازی به گفتن نیست که کلاوس شمشیرزن ماهری هم هست و در استراتژی‌های جنگ و حمله بسیار باتجربه عمل می‌کند

کلام اخر 

سریال اصیل ها یکی از بهترین سریال هایی است که می توانیم به طرفداران خون آشان ها و طرفداران ژانر فانتزی و ماورائی معرفی کنیم. همان طور که گفتیم، این سریال اسپین آف ساخته شده از روی مجموعه خاطرات خون آشام می باشد که به شکل کاملا واضحی از سریال اصلی موفق تر عمل کرد. شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که آیا برای تماشا کردن و متوجه شدن داستان این سریال حتما نیاز است تا خاطرات خون آشام را هم تماشا کنیم یا خیر. در این مورد باید بگوییم که تماشای سریال خاطرات خون آشام می تواند کمک بزرگی مخصوصا در فصل اول برای درک داستان داشته باشد، تا بتوانیم درک درستی ازفیلم داشته باشیم اما اگر خاطرات خون آشام را نگاه نکنید هم اتفاق خاصی رخ نمی دهد.زیرا این دو فیلم گرچه در داستان شباهتی دارند ولی همسو با هم نیستن و هر کدام از فیلم ماجرای جداگانه ای را دنبال می کند

تمام داستان های اصلی این سریال صرفا مربوط به این سریال است و نیازی نیست مجموعه اصلی را تماشا کنید. صرفا در چندین قسمت و بخش های کوتاهی از اصیل ها، برخی از شخصیت های سریال خاطرات خون آشام وارد این سریال شده و به دنبال انجام کاری هستند. اما این موارد اصلا به داستان اصلی ارتباطی ندارد و همان چند قسمت کوتاه هم به گونه ای نیست که اصلا متوجه داستان نشوید. پیشنهاد می کنیم اگر وقت کافی دارید هر دو مجموعه را تماشا کنید زیرا خاطرات خون آشام هم با تمام حواشی و انتقادات هنوز هم اگر نگوییم بهترین، اما یکی از بهترین سریال های ساخته شده از روی خون آشام ها می باشد. در نهایت اما تماشای سریال اصیل ها را به شما پیشنهاد می کنیم و امیدواریم از تماشای آن لذت زیادی ببرید.از دیگر فیلم های جذاب که پیشنهاد میکنم حتما تماشا کنید دانلود سریال خاطرات خون آشام است.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

  1. کامیار گفت:

    سلام و وقتتون بخیر
    فیلم برای دیدین با خانواده مناسب هست؟از نظر سانسور و اینا 🙄

  2. ایلی گفت:

    سلام چرا تو کامنت ها گفتید که سانسور شده نیست اما پایین لبنک ها نوشتید بازبینی دارن؟

  3. پرنیا گفت:

    سلام زیرنویس نداره که

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…به زودی قرار خواهد گرفت.

  4. پرهام گفت:

    سلام شما کفتید که فیلم بدون سانسوره اما بعد گفتید فیلم بازبینی شدست و برای دیدن با خانواده مناسبه یعنی سانسور شدست
    لطفا جواب بدید

  5. Fa.mp گفت:

    چرا نمیتونم دانلود کنم؟

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…به زودی لینک ها اصلاح خواهد شد.

  6. مهدی گفت:

    فصل ۱ قسمت ۴ دانلود نمیشه

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…به زودی لینک ها اصلاح خواهد شد.

  7. لیلا عیاری گفت:

    سلام من خیلی ناراظیم فصل اول سریال زیرنویس نداشت

    1. AdminNiki گفت:

      سلام و وقت بخیر…به زودی قرار خواهد گرفت.

  8. ghost گفت:

    سلام ساسنور شدس؟؟؟

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز.سریال اصیل ها بصورت کامل می باشد

  9. نغمه گفت:

    سلام. لینک زیرنویس همه ی فصلا ارور 404 میده. تا دیروز اوکی بود امروز اینطوری شده… یه بررسی می کنید لطفا؟

    1. Admin-NiKi گفت:

      سلام دوست عزیز.با عرض معذرت در حال بررسی و رفع ایراد هستیم.سعی میکنیم در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف کنیم.باتشکر از صبوری شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *