دانلود سریال قهوه ترک 1402 با لینک مستقیم و پخش آنلاین

قسمت 10 افزوده شد

کارگردان علیرضا امینی
بازیگران حامد بهداد, سارا رسول زاده, مجتبی پیرزاده

خلاصه داستان

تو از حال دل من دیگه با خبری بی من میخوای غمتو به کجا ببری بسته شده چمدون سفر...

لینک های دانلود

قسمت 10
قسمت 9
قسمت 8
قسمت 7
قسمت 6
قسمت 5
قسمت 4
قسمت 3
قسمت 2
قسمت 1

سریال ایرانی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی و فیلمنامه نویسی نغمه ثمینی و محمد رضایی راد می باشد، این سریال اولین تجربه کارگردانی علیرضا امینی در شبکه نمایش خانگی است امینی پیشتر نیز در رزومه کاری خود فیلم هایی همچون ویلایی ها و دسته دختران را کارگردانی کرده است و توانسته است با فیلم های خود در جشنواره فجر جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد.

این روزها با توجه استقبال زیاد مردم از سریال های شبکه نمایش خانگی، کارگردانان و تهیه کنندگان بسیاری ترجیح می دهند به علت تعداد و تنوع زیاد مخاطبان ، فیلم ها و سریال های جدید خود را در آن نیز منتشر نماید.تهیه کنندگی سریال قهوه ترک را محمد شایسته است که مدت هاست در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت های متعددی را انجام داده است مانند سریال میخواهم زنده بمانم، رالی ایرانی و در سینما نیز فیلم هایی همچون زیر نظر و طلا و در جدیدترین ساخته خود قرار است که تهیه کنندگی سریال جدید قهوه ترک علیرضا امینی را بر عهده داشته باشد.

مراحل پیش تولید این سریال نیز از اسفند ماه 1400 نیز آغاز شد و پس از انتخاب بازیگر و فیلمنامه خوانی در اواخر خرداد ماه 1401 فیلمبرداری سریال نیز آغاز گردید.علیرضا امینی در سریال ایرانی قهوه ترک فیلمنامه نغمه ثمینی و محمد رضایی راد را جلوی دوربین خواهد برد که هر کدام در زومه کاری خود کارهای موفق بسیار زیادی را دارند. نغمه ثمینی در رزومه کاری خود سریال موفق شهرزاد را دارد که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و تبدیل به یکی از موفق ترین سریال ها یک دهه اخیر و مورد استقبال بیشتر تماشاگران قرار گرفت.

یکی از ویژگی های تمامی ساخته های کارگردان سریال قهوه ترک این است که در فیلمنامه های خود به موضوع زن و خانواده پرداخته است و تا کنون دو فیلم سینمایی را نیز کارگردانی کرده است که هر دوی آنها با موضوع اهمیت زن در دفاع مقدس و خانواده بوده است و حال پس از کارگردانی این دو فیلم موفق، قرار است که سریال جدید خود را با عنوان قهوه ترک کارگردانی نماید.

سریال جدید قهوه ترک روایت زندگی متفاوت دو خواهر دو قلو به نام های ترانه و طنین است. بر خلاف طنین که بسیار آرام و موجه به نظر می رسد ترانه سر پر شر و شور و بی پروا و جسوری دارد.

ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز معلوم نیست کارش را از دست داده و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد.

آشنایی ترانه از طریق فضای مجازی با شخصی به نام پرهام( با بازی مجتبی پیر زاده بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر) آغازگر تغییر مسیر زندگی ترانه است چون پرهام این رویا و باور را در ترانه نهادینه می‌کند که خود را به ترکیه و بعد آلمان نزد پرهام برساند و این شروع سفر و مهاجرت غیر قانونی و قاچاق ترانه به سمت ترکیه برای رسیدن به هدف ها و آرزوهایش است.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *