دانلود فیلم استخراج 2 Extraction 2 2023 دوبله فارسی

کارگردان Sam Hargrave
بازیگران Chris Hemsworth, Idris Elba, Olga Kurylenko
امتیاز 8.9

خلاصه داستان

تایلر ریک کماندوی سابق استرالیا بعد از اینکه با جراحات شدید از ماموریت قبلی خود در داکا جان سالم به در می برد حال باید خود و تیمش آماده یک عملیات دیگر شوند اینبار تایلر و تیمش باید خانواده یک زندانی را که در چنگ یک گانگستر خطرناک و بی رحم است را نجات دهد...

لینک های دانلود

فیلم Extraction 2 2023 استخراج 2 دنباله ای بر استخراج 1 Extraction 2020 با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی است. بازیگرانی مانند ادریس البا و دنیل برنهارت از بازیگران جدید فیلم استخراج 2 هستند. این فیلم اکشن و مهیج به کارگردانی سم هارگریو و بر اساس رمان اینترنتی Ciudad می باشد.

قسمت اول این فیلم با نام استخراج Extraction 2020 توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و مورد پسند فیلم بینان و اکشن پسندان باشد. تایلر ریک بار دیگر بعد از حوادث استخراج 1 به عنوان مامور ویژه سابق استرالیا به کار گرفته می شود تا ماموریت خرناک دیگری را بر عهده بگیرد. او این بار باید خانواده یک گانگستر گرجی را که دزدیده و زندانی شده اند را نجات دهد.

فیلم های که توسط برادران روسو ساخته شده اند نمونه ای از فیلم هایی هستند که نسل آن ها در حال کاهش است، ماجراجویی پرهزینه و فوق خشن. حال چه نقش اصلی آن جان رمبو باشد چه جیسون بورن و یا جان ویک. یک قاتل خشن و پرکار که تصمیم گرفته است دیگر نکشد اما توسط اطرافیان و سازمان هایی به او فشار آید.این قاتل معمولا گذشته غم انگیزی دارد و معمولا این نقش را دارد که بتواند بدون رحم 100 ضربه به سر و  صورت و تن و بدن یک شخص بزند و و همزمان یک گلوله و چاقو نیز به او بزند و همچنان خونسرد به راهش ادامه دهد.

کریس همسورث یک عضو جدید برجسته برای این نوع فیلم ها است ، او در استخراج نقش تایلر راک را بازی می کند. آمادگی فیزیکی و بدنی او می تواند احتمالا به اندازه شوارتزنگر و استالونه برایش کارآمد و فوق العاده باشد. کریس همسورث تا به حال نقش های متفاوتی را بازی کرده است او میتواند نقش یک بیمبو مکر، یک هکر افسانه‌ای کامپیوتر، یک مزدور افسرده، یک نهنگ‌باز قرن نوزدهمی، یک رهبر فرقه و ثور قدرتمند را بازی کند و همچنان با هر نقش چیزی جدید برای عرضه داسته باشد.

تایلر سابقا سرباز نیروهای ویژه ارتش استرالیا بوده است. گذشته او بخاطر مرگ پسرش که با یک بیماری صعب العلاج در زمانی که مجبور بوده است برای ماموریتی در افغانستان باشد و بعد از ان طلاق همسرش و از هم پاشیدن زندگیش اش بمانند نیروی محرکه ای برای فیلم استخراج می باشد. درست همانند شکست در همسری و والدینی در بورن و سوگواری در مجموعه جان ویک.

در اولین فیلم Extraction 2020 نشان داده می شود که تایلر پسر یک قاچاقچی هندی را که در داکا بنگلادش نگهداری می شود که نجات میدهد. سکانس اول این فیلم یک اکشن 21 دقیقه ای بدون وقفه است که نفس هر بیننده ای را بند می آورد البته این چندان دور از ذهن هم نخواهد بود زیرا که سم هارگریو کارگردان فیلم هماهنگ کننده سایق بدلکاری است و فیلم  و  اولین تجربه های کارگردانی  او می باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت فیلم حس بازی ویدویی است که بخاطر برداشت های طوللانی و اغلب از دید شخص اول است و این یک اکشن مهیج را برای بیننده به ارمغان می آورد.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *