دانلود فیلم فلش The Flash 2023 دوبله فارسی

کارگردان Andy Muschietti
بازیگران Ezra Miller, Michael Keaton, Sasha Calle
امتیاز 7.2

خلاصه داستان

بری آلن مورد اصابت صاعقه قرار می گیرد و بنابراین، قدرت خارق العاده ای در درون او متولد می شود: نیروی سرعت. وقتی او از این قدرت برای دویدن در زمان و نجات مادرش استفاده می کند، دنیایی بدون قهرمان می سازد و ژنرال زود بازگشته است. برای شکست دادن او، تنها امید او در دستان یک بتمن بازنشسته، بری دیگر و یک کریپتونی زندانی است.

لینک های دانلود

فیلم فلش 2023 یک میکس ابر قهرمانی است که بطور همزمان متفکرانه و بی معنا ، چالش برانگیز و پر هیجان است. ازرا میلر که قوانین خارج از صحنه و کمدی پرخاشگرانه در نقش بری آلن دانشمند پزشکی قانونی و ابر قهرمان مخفی بیست و چند ساله ای است که احساس می کند توانایی هایش در میان لیگ عدالت دیده نمی شود و نقش سرایدار لیگ عدالت را دارد و همزمان دارد از گذشته تاریک خود رنج می برد قتل مادر و حبس اشتباه پدرش به خاطر این جنایت.

اگر پایان فیلم اصلی سوپر من: فیلم 1978 را به یاد داشته باشید کرستوفر ریو باید بین متوقف کردن موشک هسته ای که به سمت زادگاهش می رود و نجات جان معشوقه اش لوییس لین (می توانید سریال سوپرمن و لوییس را تماشا کنید) از زلزله یکی را انتخاب کند اما لوییس را از دست میدهد سپس زمان را به عقب بر میگرداند تا او را دوباره زنده کند؟  خب در اینجا هم بری برای بازگشت به گذشته و تغییر جزئیات در روز نابودی خانواده اش تلاش می کند.

طرفداران فلش سال ها منتظر بودند تا خط داستانی پاردادوکس نقطه فلش بر روی صحنه بزرگ سینما برگرداند. داستان فلش به شدت مورد تحسین منتقدین برای بحث سفر در زمان و ابر قهرمانان دی سی می باشد. در ابتدا فلش قرار بود یک سیر اکشن داشته باشد و همان تاثیر فلش های قبلی را بگذارد اما کارگردان اندی موشیتی طرح فیلم را بر روی یک قوس عاطفی متمرکز می کند که در نهایت قهرمان ما را به خانه بر میگرداند.

اما برویم سراغ مایکل کیتون که نقش محوری خود را در نقش بروس وین در فیلم های 1989 و 1992 تکرار می کند که به نظر می رسد فراتر از انتظار تماشاگران بوده است و به طور معنا داری به فیلم کمک می کند. از چیز های جذاب در مورد بتمن مایکل کیتون انجام کارهاییست که در آن زمان برای فناوری فیلم امکان پذیر نبوده است.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *