دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی SpiderMan Across the SpiderVerse 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

کارگردان Joaquim Dos Santos, Justin K. Thompson, Kemp Powers
بازیگران Brian Tyree Henry, Hailee Steinfeld, Shameik Moore
امتیاز 8.9

خلاصه داستان

فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 در سال 2022 اکران میشود و دنبالهی مستقیمی به Spider-Man: Into the Spider-Verse خواهد بود. مرد عنکبوتی دیگری از خط زمانی مربوط به آینده، وارد داستان میشود و ...

لینک های دانلود

نسخه زیرنویس چسبیده

انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی Spider-Man: Across the SpiderVerse 2023 تنها چند روز بعد از اکران مورد توجه بسیار زیاد منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. قسمت اول این انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) نام داشت که در سال 2018 منتشر شد. ورایتی می گوید:”آن‌ها موفق شده‌اند. انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 تنها داستان مایلز مورالز را گسترش نمی‌دهد، بلکه داستان را به قلمروهای تازه‌ای از شگفت‌انگیز بودن می‌برد. در واقع یک مکمل عالی برای فیلم اول و به همان اندازه طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.” و نمره 100 از 100 را به این سری می دهد.

یکی از جنبه‌های بسیار چشم نواز و برجسته این فیلم انیمیشن نفس گیر آن است. رنگ‌های پر جنب و جوش، جلوه‌های بصری پویا، و سبک هنری نوآورانه، Spider-Verse را به گونه‌ای زنده می‌کند که هم آشنا و هم نوآورانه به نظر می‌رسد. توجه به جزئیات و رنگ ها در هر فریم این انیمیشن قابل توجه می باشد و تجربه‌ای بسیار جذاب و گیرا بصری ایجاد می‌کند که دائماً مخاطب را شگفت زده و خوشحال می‌کند. اکنون باید منتظر بود و دید که این انیمیشن با گذشت زمان تا چه حد در اوج باقی خواهد ماند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *